Carrot cake met frosting en al invriezen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Carrot cake met frosting en al invriezen?
Gisteren was mijn vriend jarig en heb ik zelf carrot cake gebakken à la Jamie Oliver. Het is erg lekker geworden maar we hebben nog een halve taart over. Ik heb 'm in een ronde springvorm gemaakt en je serveert maar kleine puntjes i.v.m. dat het zo machtig is.
Nu lees ik dat je carrot cake wel kunt invriezen. Dit wil ik straks doen, maar ik heb de frosting er al wel op zitten. Dit bestaat uit mascarpone, monchou, poedersuiker en limoensap/-schil. Kan ik de taart nu gewoon in puntjes snijden en in z'n geheel (met frosting) in een plastic bak invriezen of is dat niet lekker?
Nu lees ik dat je carrot cake wel kunt invriezen. Dit wil ik straks doen, maar ik heb de frosting er al wel op zitten. Dit bestaat uit mascarpone, monchou, poedersuiker en limoensap/-schil. Kan ik de taart nu gewoon in puntjes snijden en in z'n geheel (met frosting) in een plastic bak invriezen of is dat niet lekker?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Carrot cake met frosting en al invriezen?
Ik ga het maar gewoon proberen denk ik, wil ook niet te lang wachten met invriezen aangezien ik de taart gisteren al heb gemaakt.
Aziraphale- Ratel
Volgens mij moet dat wel kunnen. Carrotcake blijft trouwens best wel een paar dagen lekker in de koelkast hoor, dat heb ik al meerdere keren gedaan (3 dagen zeker).
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Tnx! De cake was vandaag ook erg lekker. Maar we hebben echt nog heel veel over, ik denk wel 10 stukjes. Dus als m'n vriend en ik dat vandaag en morgen nog meten opeten... Kan het ook wel meenemen naar m'n werk anders.
Aziraphale- Ratel
Kan volgens mijn prima,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het in stukjes gesneden en in een tupperware bak in de vriezer gezet. Ben benieuwd
Hoe lang blijft zoiets lekker denk je?
Hoe lang blijft zoiets lekker denk je?
Aziraphale- Ratel
Ik denk maximaal 3 maanden.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: