Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carrot cake met frosting en al invriezen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Carrot cake met frosting en al invriezen? Empty Carrot cake met frosting en al invriezen?

Bericht  Aziraphale za 6 okt 2012 - 23:57

Gisteren was mijn vriend jarig en heb ik zelf carrot cake gebakken à la Jamie Oliver. Het is erg lekker geworden maar we hebben nog een halve taart over. Ik heb 'm in een ronde springvorm gemaakt en je serveert maar kleine puntjes i.v.m. dat het zo machtig is.
Nu lees ik dat je carrot cake wel kunt invriezen. Dit wil ik straks doen, maar ik heb de frosting er al wel op zitten. Dit bestaat uit mascarpone, monchou, poedersuiker en limoensap/-schil. Kan ik de taart nu gewoon in puntjes snijden en in z'n geheel (met frosting) in een plastic bak invriezen of is dat niet lekker?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carrot cake met frosting en al invriezen? Empty Re: Carrot cake met frosting en al invriezen?

Bericht  Aziraphale zo 7 okt 2012 - 1:34

Ik ga het maar gewoon proberen denk ik, wil ook niet te lang wachten met invriezen aangezien ik de taart gisteren al heb gemaakt.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Carrot cake met frosting en al invriezen? Empty Re: Carrot cake met frosting en al invriezen?

Bericht  *Lookie* zo 7 okt 2012 - 1:56

Volgens mij moet dat wel kunnen. Carrotcake blijft trouwens best wel een paar dagen lekker in de koelkast hoor, dat heb ik al meerdere keren gedaan (3 dagen zeker).
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aziraphale zo 7 okt 2012 - 1:58

Tnx! De cake was vandaag ook erg lekker. Maar we hebben echt nog heel veel over, ik denk wel 10 stukjes. Dus als m'n vriend en ik dat vandaag en morgen nog meten opeten... Wink Kan het ook wel meenemen naar m'n werk anders.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 7 okt 2012 - 2:00

Kan volgens mijn prima,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale zo 7 okt 2012 - 2:24

Ik heb het in stukjes gesneden en in een tupperware bak in de vriezer gezet. Ben benieuwd smile
Hoe lang blijft zoiets lekker denk je?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  *Lookie* ma 8 okt 2012 - 22:16

Ik denk maximaal 3 maanden.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: