Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pseudo kroep

+2
Antibes
Twellie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Pseudo kroep Empty Pseudo kroep

Bericht  Twellie za 6 okt 2012 - 22:32

Vannacht ging ik mijn jongste een voeding geven en na die tijd hoorde ik wat gekke geluiden uit de kamer van mijn dochter komen. Ik twijfelde nog even of ik zou gaan kijken, want ze is wel vaker wat luidruchtig 's nachts. Toch maar gedaan: ze lag helemaal te piepen in bed en af en toe een hele nare diepe hoest en ze kon niet praten. Na een uurtje ademde ze weer normaal, maar toen begon ze te trillen. Temperatuur gemeten: 35 graden. En vervolgens kreeg ze weer ademnood.Toen heb ik de huisartsenpost gebeld, ik moest gelijk langs komen en het bleek pseudokroep te zijn.

Dat is echt helemaal onschuldig normaalgesproken, maar wat een schrik :shock: . Hebben jullie een betere nacht gehad of was het op meer plekken drama?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pseudo kroep Empty Re: Pseudo kroep

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 22:48

Oh dat is een heel vervelend gezicht hè! Ik kreeg van de arts de tip om naar buiten te gaan als E dan naar adem happen en niet kunnen praten. Dat hielp wel.
Hier ook een rot nacht gehad.

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 6 okt 2012 - 23:04

Oh sneu zeg! Ik heb me er laatst bij kindergeneeskunde een beetje in verdiept, maar best schrikken zo'n kleintje in ademnood! Het is in principe zelflimiterend inderdaad, voor informatie zouje nog op laryngitis subglottica kunnen zoeken. Beterschap!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  _Jet za 6 okt 2012 - 23:14

Wat lijkt me dat schrikken zeg! Mijn broer en mijn vriend hebben het vroeger ook gehad. Het lijkt me echt verschrikkelijk naar om dat mee te maken.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 23:17

Dat had ik vroeger als kind ook en heb het ook best lang gehad. Maar echt een vreselijk naar gevoel! En natuurlijk voor jou ook schrikken. Gelukkig is het onschuldig.. Hopen dat het niet te vaak voor komt!

Gast
Gast

Bericht  Muis za 6 okt 2012 - 23:17

Ik heb net toevallig in het topic van Yvonne gepost dat ik het vroeger heb gehad. Kan me er niks meer van herinneren, maar als ik die verhalen van mijn moeder hoor was het altijd erg eng.

Sterkte ermee!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Catwoman79 zo 7 okt 2012 - 20:20

Rub.en heeft het ook heel vaak gehad. De eerste keer schrokken we ons dood. De keren daarna wisten we wat het was. Bij r.uben begint het met die nare hoest. Als we die al horen gaat de douche aan op heet en ga ik onder de douche met hem.
Door te stomen worden de luchtwegen vochtiger en gaat het wat makkelijker.
R.uben is nu dik 3 jaar, maar een maand geleden heeft hij nog weer een aanval gehad.

Laatst aangepast door Catwoman79 op ma 8 okt 2012 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LMCurious zo 7 okt 2012 - 20:28

Vorige week Milou ook een aanval. Heel eng inderdaad. Maar gelukkig met stomen en beetje thee drinken ging het hier veel beter. Succes, want het is echt eng inderdaad!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud