gent leuk?
+4
litllejoy
Oasis
loura
vlindertje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
gent leuk?
We willen binnenkort een weekendje naar Gent. Antwerpen, Brugge en Brussel zijn we al een keertje geweest? Wie is er vaker in Gent geweest, is het wat?
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Re: gent leuk?
Ik was laatst in Gent... Ik vond er eerlijk gezegd niet heel veel aan. Misschien kwam dat omdat we net 1 dag na feestweek aankwamen en iedereen voor pampus in bed lag maar ik vond er weinig leuke tentjes om wat te drinken en shoppen is op zich wel leuk maar niet super bijzonder. Brugge daarentegen vond ik echt super gezellig. Leuke sfeer, leuke winkels, leuke restaurantjes. Antwerpen vind ik ook leuk! Brussel vreselijk, wat een deprimerende stad vind ik dat.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind Gent wel leuk. Studentenstad dus altijd wel wat te doen. En mooie stad ook, genoeg te zien. Brussel is mijn grote liefde , je moet er net van houden maar er is ook altijd wat te doen, shoppen kan goed, bioscoop is mega groot (en mooi), mensen zijn vriendelijk en divers. Antwerpen is leuk, vooral om te shoppen. Brugge ben ik nog nooit geweest, maar staat op mijn lijstje.
Anders even googlen over wat er zoal te doen is in Gent?
Anders even googlen over wat er zoal te doen is in Gent?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Als je tussen Gent en Brugge moet kiezen, dan zou ik sowieso voor Brugge gaan. Net iets meer te kijken en te doen.
Gast- Gast
Ik ben vorig jaar een nachtje over in Gent geweest, van zaterdag op zondag. Zaterdag geshopt en sávonds goed op stap geweest. Heel erg gezellig! Zondags heb we de hele dag biertjes zitten leuten in 't Gents kotje. Ook erg gezellig. Op zondag is er voor de rest wel weinig te doen. Als ik zou moeten kiezen tusen deze vier dan zou ik eerder naar Brugge of Antwerpen gaan, maar ik vond Gent voor een nachtje ook zeker de moeite waard.
Edit; wat je echt moet doen als je naar Gent gaat is lekker fondueen. Er is daar zo'n restaurantje, beetje oud-bruin, best gezellig en Gent staat er om bekend.
Edit; wat je echt moet doen als je naar Gent gaat is lekker fondueen. Er is daar zo'n restaurantje, beetje oud-bruin, best gezellig en Gent staat er om bekend.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Leuven zou ook nog een optie zijn voor je. Moet ook een mooie stad zijn in België.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben een dagje in Gent geweest in de zomer. Ik vond het er erg gezellig, veel terrasjes waar je lekker kon zitten in de zon.
Ik zou er zeker wel een keertje terug gaan. Maar dan wel in de zomer denk ik... 's Winters kan het misschien wat deprimerend overkomen.
Antwerpen en Brugge is ook leuk maar anders. Vind Gent echt de moeite waard!
Ik zou er zeker wel een keertje terug gaan. Maar dan wel in de zomer denk ik... 's Winters kan het misschien wat deprimerend overkomen.
Antwerpen en Brugge is ook leuk maar anders. Vind Gent echt de moeite waard!
Smurf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11
Gent is een heerlijke studentenstad! Heel de sfeer daar vind ik zo fijn.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik vind Gent echt heel erg leuk! Je hebt daar een psychiatrie museum, ontzettend interessant. Verder vind ik het echt een leuke stad voor een weekendje. O en nog een tip voor de zondag. Boek privespa in Aalter. Ligt vlakbij Gent en is lekker genieten. Heet H2O Uit mijn hoofd...
Gast- Gast
Dankjewel voor jullie reacties! Het wordt Gent! Nu alleen nog even een hotelletje zoeken!
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Mijn Vlaamse collega's vinden Gent de leukste Vlaamse stad die er is, dus veel plezier!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk hotel in Gent?
» Gent
» flikken gent
» Vrijgezellenfeest Gent
» Antwerpen, Brugge, Brussel of Gent
» Gent
» flikken gent