Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

+6
Snoes
Chocolate Cookie
Vanilla Queen
Gympie
Ibbeltje
Sjaantje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Sjaantje do 4 okt 2012 - 8:07

**


Laatst aangepast door Sjaantje op zo 1 sep 2013 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Ibbeltje do 4 okt 2012 - 8:09

Sjaanie natuurlijk ken ik je nog Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! 281626781. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende operatie. Hopelijk verloopt dit heel goed en kun je daar ook gauw mee revalideren. Ik snap dat je dan niet veel kan en je in het ziekenhuis wel in goede handen bent.

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 8:30

Je bent er maar druk mee! Succes de komende tijd en op een goed herstel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Gympie do 4 okt 2012 - 8:33

Veel sterkte met de operatie en het herstel!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Vanilla Queen do 4 okt 2012 - 9:52

Oei hoe komt dat dan? Heb je een ongeluk ermee gehad dat je prothese heb?

Veel succes met je operatie!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Sjaantje do 4 okt 2012 - 10:01

**


Laatst aangepast door Sjaantje op zo 1 sep 2013 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Vanilla Queen do 4 okt 2012 - 10:07

Sjaantje schreef:
Vanilla Queen schreef:Oei hoe komt dat dan? Heb je een ongeluk ermee gehad dat je prothese heb?

Veel succes met je operatie!
Nee, ik heb reuma waardoor ongeveer alle gewrichten in meerdere of mindere mate beschadigd zijn. Ik heb 2 nep-heupen, 2 nep-knieën en 1 nep-elleboog die nu dus kapot is en vervangen moet worden!

En dankjewel, het zal vast in orde gaan komen Very Happy

:O wow... neppert... oke da's flauw. Nee serieus, wat een opgave. Je kan natuurlijk niet anders, maar toch.
Ben nieuwsgierig.. Neemt het wel de pijn weg, na de revalidatie? En hoe lang gaat zoiets mee dan?
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Sjaantje do 4 okt 2012 - 11:13

**


Laatst aangepast door Sjaantje op zo 1 sep 2013 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 18:05

Sjaantje, wie is dat? Ken ik niet? Razz Ontzettend veel beterschap! Je doet het ergens voor en ik weet zeker dat het goed gaat komen. Je ziekte is zo naar, dat wens ik niemand. Maar opereren en hopelijk meer pijnvrij en mobieler zijn is een hele mooie uitkomst. Succes meid. Koppie op! Als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Sjaantje do 4 okt 2012 - 19:12

Dropdraakje, je bent écht een draakje!
Maar ik kan op zich nog wel een privé-zuster gebruiken Razz
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Chocolate Cookie vr 5 okt 2012 - 4:17

Tuurlijk herken ik je nog! Ik wil je heel erg veel sterkte en succes wensen met de operatie en revalidatie! Ik hoop van harte dat je goed kunt revalideren, zoals je verteld, in het ziekenhuis. Kun je ons (met 1 hand?) op de hoogte houden?
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Snoes vr 5 okt 2012 - 7:36

Ah Sjaantje, weer naar het ziekenhuis. Je bent echt een kanjer hoor, heel veel sterkte met de komende operatie en het herstel natuurlijk! Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Sjaantje vr 5 okt 2012 - 9:02

Chocolate Cookie schreef:Tuurlijk herken ik je nog! Ik wil je heel erg veel sterkte en succes wensen met de operatie en revalidatie! Ik hoop van harte dat je goed kunt revalideren, zoals je verteld, in het ziekenhuis. Kun je ons (met 1 hand?) op de hoogte houden?
Dat was ik wel van plan ja, al zal het wellicht telegram-stijl worden haha.

Weet je, heel die operatie interesseert me niet, ik geef er niks om want ik weet hoe een operatie in z'n werk gaat. Maar het feit dat ik een aantal weken enorm hulpbehoevend zal zijn, brrrr..... Da's echt niks voor mij. Nou ja, gewoon maar ondergaan....
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Kylie za 6 okt 2012 - 1:03

Sjaantje, heel veel succes met de operatie!
En hopelijk zijn voor je het weet de hulpbehoevende weken voorbij.
Daarna kun je er hopelijk (met die prothese) weer jaaaaaaaren tegenaan!
Ik hoop idd dat je ons op de hoogte houdt Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! 699888
Kylie
Kylie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Happydobby za 6 okt 2012 - 3:28

A sjaantje, succes de komende tijd en hopelijk heb je weer plezier met je nieuwe prothese.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  mzcharlotte za 6 okt 2012 - 3:36

Wat vervelend dat je nu weer een paar weken hulpbehoevend zal zijn als je je daar totaal niet prettig bij voelt. Ik wens je vast het beste voor de operatie en een voorspoedige revalidatieperiode!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 5:27

Pittig hoor! Veel sterkte met de operatie en de revalidatie erna. Dat het allemaal maar zo voorspoedig mogelijk mag gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  sterremaan di 9 okt 2012 - 21:52

Hola Sjaan, daar is ge weer. En met een datum. Ik hoop voor je dat het zo gaat als het mag gaan. Als ze je niet willen houden. Misschien is het een oplossing voor je. Maar zou je kunnen vragen of je tijdelijk verblijf mag in een zorghotel. Daar kun je ook prima revalideren. En de omgeving is wat prettiger dan het ziekenhuis. Is maar een idee hoor.
En nu kan ik dan eindelijk toch dat kaartje op de bus doen :P. Hahaha, zeg je even welke pyjama je draagt hahahaha.

Dikke knuffel en een poot van Storm
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Sjaantje wo 10 okt 2012 - 10:30

**
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis! Empty Re: Sjaantje mag weer naar het ziekenhuis!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum