Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voel de 'spiralen' van een elektrische deken.

2 plaatsers

Ga naar beneden

voel de 'spiralen' van een elektrische deken. Empty voel de 'spiralen' van een elektrische deken.

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 4:58

Hoi hoi,

Ik heb een elektrische deken gekocht en helaas al gebruikt dus kan hem niet terug brengen maar ik voel de 'spiralen' erdoorheen.

Hebben jullie misschien tips om deze minder te voelen? mag je bijvoorbeeld een fleece dekentje erop leggen en daarover nog je hoeslaken?

ben benieuwd naar een tip.

groetjes Roos

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

voel de 'spiralen' van een elektrische deken. Empty Re: voel de 'spiralen' van een elektrische deken.

Bericht  Beachgirl vr 12 okt 2012 - 8:54

Fleece zou ik niet zo snel doen... deken wordt toch vrij warm.

Ik voel de spiralen ook, maar slaap ondanks dat prima. Eventueel een extra matrasbeschermer kopen en die over je elektrische deken leggen?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

voel de 'spiralen' van een elektrische deken. Empty Re: voel de 'spiralen' van een elektrische deken.

Bericht  Jerry za 13 okt 2012 - 19:10

Hoe meer je erover heen legt, hoe meer energie t kost om je bed warm te krijgen (en mn gevoel zegt dat dat ook gevaarlijker is...)
Ik voelde die spiralen ook altijd, volgens mij kan dat niet echt anders...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: