Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met resonantie therapie?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met resonantie therapie? Empty Iemand ervaring met resonantie therapie?

Bericht  Niekske ma 1 okt 2012 - 0:12

Ik heb ernaar gegoogeld, maar ik kom alleen bij klinieken uit die het doen, ik zoek iets meer achtergrond. Wikipedia noemt heel veel verschillende variaties, maar the bottom-line is: de werking is nooit wetenschappelijk bewezen. Zelf ben ik erg kritisch over alternatieve geneeswijzen, maar ik denk ook 'baat het niet dan schaadt het niet'. Dus ik vroeg me af of er iemand hier ervaring mee heeft?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met resonantie therapie? Empty Re: Iemand ervaring met resonantie therapie?

Bericht  Teddyaapje do 4 okt 2012 - 23:50

Ik heb er nog nooit van gehoord dus kan je wat dat betreft niet helpen. Mijn schoonvader is e.nergetisc.h t.herpeu.t dus ben wel erg bekend met alternatieve geneeswijzen. Ik denk dat je het beste opzoek kunt gaan naar ervaringen van mensen die op deze manier behandeld zijn, en als je weet door wie je de behandeling wilt laten doen, zoek dan naar ervaringen van zijn/haar patienten. Baat het niet schaadt het niet gaat helaas niet op. Als je bij een koekebakker terecht komt die geen verstand van zaken heeft kan t wel degelijk schade aanrichten.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met resonantie therapie? Empty Re: Iemand ervaring met resonantie therapie?

Bericht  Janelie za 6 okt 2012 - 1:53

Ik heb bioresonantie in combinatie met acupunctuur gehad voor vermoeidheidsklachten. Ik had niet het idee dat het werkte voor mij en ben ook vrij snel weer overgestapt naar alleen acupunctuur. Ik voelde er niks van, niet ervoor, niet erna en ik voelde mij ook niet beter. Ik kreeg bioresonantie van mijn acupuncturiste en voor haar was het helemaal nieuw. Zij was dus niet erg ervaren, misschien dat dat ook meegespeeld heeft. Ik zou opzoek gaan naar een praktijk die al langere tijd werkt met bioresonantie. Ik weet niet wat voor een klachten je hebt, maar ik kan je acupunctuur wel echt aanraden. Hier heb ik zelf heel veel baat bij gehad.

(niet quoten graag)
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met resonantie therapie? Empty Re: Iemand ervaring met resonantie therapie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum