Iemand ervaring met resonantie therapie?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met resonantie therapie?
Ik heb ernaar gegoogeld, maar ik kom alleen bij klinieken uit die het doen, ik zoek iets meer achtergrond. Wikipedia noemt heel veel verschillende variaties, maar the bottom-line is: de werking is nooit wetenschappelijk bewezen. Zelf ben ik erg kritisch over alternatieve geneeswijzen, maar ik denk ook 'baat het niet dan schaadt het niet'. Dus ik vroeg me af of er iemand hier ervaring mee heeft?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand ervaring met resonantie therapie?
Ik heb er nog nooit van gehoord dus kan je wat dat betreft niet helpen. Mijn schoonvader is e.nergetisc.h t.herpeu.t dus ben wel erg bekend met alternatieve geneeswijzen. Ik denk dat je het beste opzoek kunt gaan naar ervaringen van mensen die op deze manier behandeld zijn, en als je weet door wie je de behandeling wilt laten doen, zoek dan naar ervaringen van zijn/haar patienten. Baat het niet schaadt het niet gaat helaas niet op. Als je bij een koekebakker terecht komt die geen verstand van zaken heeft kan t wel degelijk schade aanrichten.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Iemand ervaring met resonantie therapie?
Ik heb bioresonantie in combinatie met acupunctuur gehad voor vermoeidheidsklachten. Ik had niet het idee dat het werkte voor mij en ben ook vrij snel weer overgestapt naar alleen acupunctuur. Ik voelde er niks van, niet ervoor, niet erna en ik voelde mij ook niet beter. Ik kreeg bioresonantie van mijn acupuncturiste en voor haar was het helemaal nieuw. Zij was dus niet erg ervaren, misschien dat dat ook meegespeeld heeft. Ik zou opzoek gaan naar een praktijk die al langere tijd werkt met bioresonantie. Ik weet niet wat voor een klachten je hebt, maar ik kan je acupunctuur wel echt aanraden. Hier heb ik zelf heel veel baat bij gehad.
(niet quoten graag)
(niet quoten graag)
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met ABC-therapie?
» Iemand ervaring met EMDR therapie?
» Iemand ervaring met de pijnpoli?
» Iemand ervaring met heupdragen?
» Iemand ervaring met Shiwi.com?