Haarknipkriebels!
+20
Melis_je
Elliot
Sterre
Rush
Marin
Lavendel
loura
*Noosa
Toet
_Cyn_
SoCali
Jeanette
Mamsie
Poubelle
Suus
Blond
Esperanza
Kowalski
Arwyn
Bliss
24 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Haarknipkriebels!
Afgelopen donderdag kwam een collega op school met een heel cool asymmetrisch kapsel en sindsdien heb ik zooo'n zin om ook weer eens iets heel anders met mn haar te doen! Vroeger deed ik regelmatig wat nieuws: highlights, lowlights, kort, lang, donker, blond... Heb van alles gehad! Een paar jaar geleden besloot ik dat ik t heel lang wilde laten groeien en nu laat ik dus al jaren alleen de punten maar knippen. Maarrr ik vind t zó saai! Het hangt maar te hangen en als ik t vast doe is t ook maar zo hetzelfde steeds. Ik heb dus ineens vet veel zin om de schaar er weer in te zetten en daarom ben ik wel ff benieuwd naar reacties en ideeën/plaatjes voor inspiratie. Ik wil voorlopig geen pony of lok en denk zelf op dit moment aan een wat langere, diagonale bob (voor iets langer dan achter). Wat vinden jullie daarvan? Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk werk met mn haar hebben en t nog wel vast kunnen dragen, maar ben wel echt toe aan een nieuwe boost en een frisse look.
Wat denken jullie ervan?
Wat denken jullie ervan?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Haarknipkriebels!
Ik herken het!
Vorig jaar rond deze tijd wilde ik heel graag een schuine bob en dan bruin ipv blond.
Heel lang over nagedacht en uiteindelijk toch maar niet gedaan, omdat ik al 5 jaar voor mijn lange haar aan het sparen ben..
Weet zo niet hoe jouw gezicht eruit ziet, maar een schuine bob vind ik sowieso erg leuk
Vorig jaar rond deze tijd wilde ik heel graag een schuine bob en dan bruin ipv blond.
Heel lang over nagedacht en uiteindelijk toch maar niet gedaan, omdat ik al 5 jaar voor mijn lange haar aan het sparen ben..
Weet zo niet hoe jouw gezicht eruit ziet, maar een schuine bob vind ik sowieso erg leuk
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ja ik ben ook al vier jaar aan t sparen ofzo. Maar nu denk ik, ik kan wel sparen tot ik een ons weeg, dan zou ik dus nooit eens wat anders kunnen doen! Mijn probleem is wel dat ik altijd wil wat ik niet heb, dus als t lang is wil ik het kort en andersom. Lastig
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ja ik ben ook al vier jaar aan t sparen ofzo. Maar nu denk ik, ik kan wel sparen tot ik een ons weeg, dan zou ik dus nooit eens wat anders kunnen doen! Mijn probleem is wel dat ik altijd wil wat ik niet heb, dus als t lang is wil ik het kort en andersom. Lastig
Dat heb ik dus ook, maar merk iedere keer weer dat ik toch meer 'rust' heb als ik het toch laat knippen. Ik heb geluk dat mijn echt enorm snel groeit, dus het is ook zo weer lang. Ik was echt al een half jaar aan het twijfelen, maar vorige week toch gewoon gegaan en kan er alleen maar blij mee zijn (ook omdat ik wel heel leuk spaarde, maar mijn haar dus zo dood als een een dood konijn was)
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Foto? En ik wil sowieso graag foto's zien van leuke kapsels!
Ik heb ook snel dooie punten en onderaan is t sowieso behoorlijk dun, dat stoort me ook.
Ik heb ook snel dooie punten en onderaan is t sowieso behoorlijk dun, dat stoort me ook.
Bliss- Lady Post-a-lot
Maar jij hebt toch best een 'lang' gezicht Bliss? Staat dat dan wel, een bob? Heb geen idee hoor, maar bij mij (ik heb ook een wat langer hoofd zeg maar) zou het niks zijn volgens mij? Of wordt het dan een halflange bob?
Gast- Gast
Heel herkenbaar!! Ik deed vroeger ook heel veel met m'n haar. In ieder geval altijd verven, soms ging de schaar er rigoreus in. Een paar jaar geleden heb ik ook besloten om het te laten groeien, maar ik vind het de laatste tijd zo saai! Maar aan de andere kant vind ik het ook heel erg jammer om de schaar er in te zetten. Ik wil volgende week naar de kapper, hopelijk kunnen ze me daar wat advies geven.Bliss schreef:Ja ik ben ook al vier jaar aan t sparen ofzo. Maar nu denk ik, ik kan wel sparen tot ik een ons weeg, dan zou ik dus nooit eens wat anders kunnen doen! Mijn probleem is wel dat ik altijd wil wat ik niet heb, dus als t lang is wil ik het kort en andersom. Lastig
Sorry, niet echt een post waar je iets aan hebt!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Kenya schreef:Maar jij hebt toch best een 'lang' gezicht Bliss? Staat dat dan wel, een bob? Heb geen idee hoor, maar bij mij (ik heb ook een wat langer hoofd zeg maar) zou het niks zijn volgens mij? Of wordt het dan een halflange bob?
Haha, nooit over nagedacht eigenlijk, maar zou best kunnen dat ik een lang gezicht heb In elk geval helpt dat lange saaie haar wat ik nu heb dan ook niet echt mee om mn gezicht korter te laten lijken, natuurlijk. Gaat er nog iemand foto's posten? (van jezelf of andere leuke inspiratieplaatjes) Ik heb zelf al gezocht, maar nog niet veel leuks gevonden.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Kenya schreef:Maar jij hebt toch best een 'lang' gezicht Bliss? Staat dat dan wel, een bob? Heb geen idee hoor, maar bij mij (ik heb ook een wat langer hoofd zeg maar) zou het niks zijn volgens mij? Of wordt het dan een halflange bob?
Haha, nooit over nagedacht eigenlijk, maar zou best kunnen dat ik een lang gezicht heb In elk geval helpt dat lange saaie haar wat ik nu heb dan ook niet echt mee om mn gezicht korter te laten lijken, natuurlijk. Gaat er nog iemand foto's posten? (van jezelf of andere leuke inspiratieplaatjes) Ik heb zelf al gezocht, maar nog niet veel leuks gevonden.
Ja, ik weet het ook niet hoor! Zou het aan de kapper vragen.
Heb best wel een foto van mezelf, maar geen boblijn dus
Gast- Gast
Heerlijk herkenbaar! Twee jaar geleden redelijk rigoureus de schaar erin laten zetten (om laten kletsen door de kapper), en toen had ik zo'n spijt. Nu ben ik dus aan het sparen. En in juni/juli heel erg de kriebels weer voor een stuk korter. Niet gedaan, en nu weer heel erg blij mee. Moest al slikken toen 3 weken geleden ze er 5 cm vanaf haalde wat echt dood was.
En voor foto's moet je maar m'n FB checken, kapsels in alle lengten komen voorbij
En voor foto's moet je maar m'n FB checken, kapsels in alle lengten komen voorbij
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik kan je ook niet helpen, maar heb dezelfde kriebels! Heb 1,5 jaar gespaard, omdat ik lang haar wilde op mijn bruiloft. Dat is gelukt Nu mag het er dus weer af en ik wil het ook op bob-lengte, boven mijn schouders dus. Nu nog leuke plaatjes!
Ik heb dus niks aan foto's op facebook van mensen die ik niet op facebook heb
Ik heb dus niks aan foto's op facebook van mensen die ik niet op facebook heb
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Heb twee foto's van mezelf gevonden op FB, uit 2008! Hier had ik het dus ook pas laten afknippen, alleen ik vond toen de voorste plukken iets te lang in verhouding met de rest, dus ben terug gegaan en toen werd het nog korter. Was wel ff slikken, haha! Maar ik zou het nu dus net iets langer willen dan op deze foto's.
Bliss- Lady Post-a-lot
Tweede foto is erg leuk! Eerste is te donker om een goede mening te kunnen vormen
Blond- Lady Post-a-lot
Ik vind het kapsel wat je had een beetje truttig, dat zou ik niet meer doen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Staat je goed Bliss! Jij hebt er duidelijk toch een beter hoofd voor dan ik, haha.
Gast- Gast
Ja ik vind t op die foto's ook truttig en wil t sowieso dus niet zo kort. Maar goed, wat is dan een niet-truttig, maar wel behoorlijk anders-dan-nu kapsel?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben heel slecht in kapsels uitkiezen voor anderen.
Wat ik altijd deed was naar m'n kapper gaan en me door hem laten adviseren. Gewoon plaatjes zoeken die je leuk vindt en aan hem/ haar laten zien en zo samen bedenken wat het gaat worden.
Wat ik altijd deed was naar m'n kapper gaan en me door hem laten adviseren. Gewoon plaatjes zoeken die je leuk vindt en aan hem/ haar laten zien en zo samen bedenken wat het gaat worden.
Poubelle- Ratel
Ik denk bijv. aan zoiets, alleen valt t bij mij dus wel wat minder mooi (heb een lichte slag in mn haar en ga t niet steilen):
Bliss- Lady Post-a-lot
Ook leuk:
Bliss- Lady Post-a-lot
Dat vind ik erg leuke kapsels! Maar dan wel gestijld. Met slag heb je toch vaak een krul onderin (ten minste, dat had ik altijd) waardoor het weer een beetje truttig lijkt. Vind ik.
Poubelle- Ratel
Ja leuk! Het zal natuurlijk bij iedereen anders zijn, maar ik denk juist dat jou, met je lange gezicht, een korter kapsel als een bob juist leuk staat. Ik heb een smal, lang gezicht en mijn gezicht lijkt met een lengte zoals je hierboven hebt gepost een stuk voller!
Kowalski- Ratel
Pixie schreef:Dat vind ik erg leuke kapsels! Maar dan wel gestijld. Met slag heb je toch vaak een krul onderin (ten minste, dat had ik altijd) waardoor het weer een beetje truttig lijkt. Vind ik.
Ja dat vind ik ook meestal wel. Ik doe mijn haren ook altijd stijlen, of juist veel mousse erin en veel volume creeëren, maar niet er tussenin. Dat gebeurt wel eens als ik gewoon geen tijd heb, maar dan voel ik me niet fijn
Kowalski- Ratel
Mijn gezicht is al vol genoeg, dus echt voller hoeft het niet te lijken Steilen vind ik dus niks, dat is me weer te plat. Dan heb ik liever een wat 'wildere' coupe met meer slag/volume erin bijv. Ik zou dus idd flink met mousse moeten kneden dan. Ik doe mn haar wel altijd automatisch acher mn oor, vooral met werken vind ik het irritant als het in mn gezicht hangt. Het probleem is dat er dan zo'n soort krul in komt, die er niet meer uitgaat als ik het vervolgens achter mn oor weghaal Kowalski, ik ben nu wel benieuwd naar jouw kapsel!
Bliss- Lady Post-a-lot
Dit vind ik leuk, juist een beetje dat rommelige:
Bliss- Lady Post-a-lot
Volgens mij heb jij wel een beetje hetzelfde haar als ik! Kapsel van Heidi vind ik ook geweldig .
Maar ik gister m'n extensions weer eens in en dat lange staat me beter, dus ik blijf sparen voor echt lang haar
Maar ik gister m'n extensions weer eens in en dat lange staat me beter, dus ik blijf sparen voor echt lang haar
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: