Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar goedkoop boodschappen doen?

+11
Atelier Madame
Mizz_S
RYW
ShallY
studiebol
Printje
Raindrop
Ibbeltje
Minx
LDJ
Linnie1985
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  Mizz_S ma 1 okt 2012 - 0:33

Wij doen ook elke week vrijwel alle boodschappen bij de AH, en wij zijn gemiddeld 40 a 50 euro per week kwijt aan boodschappen (1 keer in de zoveel tijd als we wasmiddel nodig hebben meer, maar dat koop ik alleen als er een goede aanbieding is). Het is wel eens iets meer, maar we komen nooit boven de 70 euro uit eigenlijk, 60 is al uitzonderlijk. Wij kopen het meeste van AH merk, sommige dingen Euroshopper en sommige dingen A-merken. Ik maak altijd een eetlijstje voor de hele week, en daarbij probeer ik wel echt op te letten wat er die week in de aanbieding is qua vlees/groente. Verder vind ik het niet lastig om rond die 40/50 euro uit te komen, en wij doen niet eens echt zuinig en kopen ook echt wel luxe producten en wat dingetjes biologisch/fairtrade enzo. Ik vind de AH dus niet echt zo duur...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 2:28

Wij dachten ook slim te zijn door naar de Liddl te gaan ipv de Dirk waar we altijd heen gaan met het idee dat dit wel goedkoper zou zijn. We vonden het eindebedrag tegenvallen dus toen zijn we gaan vergelijken. Bleek dat we bij de Dirk vd Broek dus goedkoper uit waren geweest. Als je inderdaad niet (van alles) het A-merk koopt zijn de verschillen tussen de supermarkten niet zo groot volgens mij. Gewoon de goedkopere merken eens proberen inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  Atelier Madame ma 1 okt 2012 - 2:55

A merken haal ik altijd in de aanbieding, bij voorkeur hamsterweken dus de tweede gratis. Of in de Euroweken van de c1000. Maar nooit voor de volle mep, dan haal ik liever het huiswerk. Wij drinken Pepsi cola die is namelijk ook echt prima en veel vaker in de aanbieding bijv 40% korting bij hoogvliet.

Dingen als vis die vaak toch duurder zijn koop ik op datum met korting en gaan dan de diepvries in. Idem voor duurder vlees.

Groente en fruit van het seizoen bij de goedkope groenteboer of Lidl. De melk vla em yoghurt altijd van het goedkoopste merk dat is prima.

Wasmiddel vaak bij het kruidvat in de aanbieding als gratis product bij twee actie producten.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  minoessepoes ma 1 okt 2012 - 3:28

Mijn ervaring is dat Euroshopper producten vaak nog goedkoper zijn dan de producten van de Aldi. Alleen met groenten, fruit en vlees is de AH duur, wat dat betreft let ik op aanbiedingen of de groenten en fruit haal ik op de markt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 4:01

Ik was net even bij de Lidl, omdat dat de enige supermarkt was in de buurt, maar sommige dingen zijn daar wel goedkoper. Ik had bijvoorbeeld al geschilde aardappelen, 650 gram, en ik hoefde maar 0,89 cent te betalen! Bij de AH is dat €1,69. Zo ook met de krieltjes daar. En ik kocht 2 kabeljauwburgers, en dat was €2,00. Dat is bij de AH €4,00. Maar veel andere dingen zijn wel echt duurder daar. Maar om nou elke keer naar verschillende supermarkten te gaan :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  Mida4you ma 1 okt 2012 - 7:53

Ik doe al mijn boodschappen bij de Aldi. Wat ik daar niet kan halen haal ik bij de A supermarkt. Zo zijn wij ook al overgestapt naar huismerk koffie van de C1000, koffiemelk van de Aldi ( terwijl we alles eerst alleen maar A merk kochten ) misschien kun je toch eventueel van andere dingen een goedkoper merk van kopen?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  Parel wo 10 okt 2012 - 5:10

De agrimarkt scheelt wel hoor! Daar gaat mijn moeder nu ook heen.
Groente, fruit, koeken, zuivel en wcpapier haal ik bij de Lidl.
Bij de Wibra de dasty schoonmaakartikelen.
En bij de Plus kan je koopzegels sparen, je koopt voor 3 euro en krijgt er uiteindelijk 6 euro voor terug! Per maand heb ik wel een boekje vol, en als je dat opspaart heb je een lekkere meevaller!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  Fayebella wo 10 okt 2012 - 5:39

Ik ga naar de Aldi en de AH, en bij de AH neem ik vaak Euroshopper als ik geen tijd heb om naar 2 supermarkten te gaan. Euroshopper en Aldi zijn inderdaad even duur, toch vind ik bepaalde dingen meer smaak hebben bij de Aldi. Maar over het algemeen maakt het niet zo heel veel uit.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop boodschappen doen? - Pagina 2 Empty Re: Waar goedkoop boodschappen doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum