Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips verblijf New York

2 plaatsers

Ga naar beneden

Tips verblijf New York Empty Tips verblijf New York

Bericht  Char1 vr 28 sep 2012 - 6:42

Ik heb even tips nodig van New York kenners.
In november ben ik een lang weekend (vrijdagavond tot maandagmorgen) in New York. We willen in die tijd graag zoveel mogelijk hotspots zien, want het is de eerste keer in NY. Nu zagen we een New York pas, waarmee je in alle attracties kunt. Is dat het geld waard? Of kun je beter gewoon betalen voor de dingen waar je heen gaat? En als het de moeite waard is, in Nl kopen of ter plekke?
Verder willen we graag een musical op Broadway bezoeken. Niet echt een specifieke musical in gedachten, maar het moet wel een grote, bekende show zijn. Hoe en waar kan ik het beste en goedkoopst aan kaartjes komen? Ook hier geldt: al in NL bestellen en waar dan of beter ter plekke last minute kijken?

Ik hoop dat jullie tips hebben!

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips verblijf New York Empty Re: Tips verblijf New York

Bericht  _Lacey_ vr 28 sep 2012 - 6:56

Voor musicals kun je op www.broadwaybox.com kijken of op Times Square naar de TKTS gaan. Bij theaters zelf heb ik het in NY nooit geprobeerd (in Londen wel en dat ging prima).

Je zou even moeten kijken of je met de dingen die je wil bezoeken de New York pass eruit kunt halen. Heb hem zelf wel genomen destijds.

Veel plezier alvast!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips verblijf New York Empty Re: Tips verblijf New York

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:14

De New York pass kun je bij de bezienswaardigheden kopen, wij hebben 'm bij top of the rock gekocht. Het is ook heel handig om een ov pass te hebben, makkelijk om met de metro te reizen kriskras door manhattan, ideaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips verblijf New York Empty Re: Tips verblijf New York

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum