Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forummer

+2
Jordana
Lavendel
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  Lavendel di 1 feb 2011 - 3:05

Maar wat weerhoud je er nu van om je spullen te pakken en vanavond nog te gaan? Want het klinkt nu alsof je zelf dondersgoed in de gaten hebt dat dit zo niet kan en ook niet meer beter gaat worden..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Moezie di 1 feb 2011 - 3:06

Isabella schreef:
Jordana schreef:Een vriend zei ook hij loopt met oogkleppen rond, Je moet er afhalen. Mijn eerste reactie was: (het is echt niet goed) Maar mag ik ze eraf slaan. Ik kan gewoon zijn ogen niet meer opent krijgen. Net of hij niets meer opvangt wat ik zeg.
Soms vraag ik me echt is af of hij geen een of andere stoornis heeft.

Ik dacht altijd dat ik hier wel mee kon leven dat het vanzelf wel een plek zou krijgen en ik er mee om kon gaan, maar nou zijn we bijna 7 jaar samen 3 jaar samenwoonend en ik vraag me af waar zijn gevoel naar mij gebleven is.

En waar is jouw gevoel voor hem, is dat er nog wel? Want wat ik over hem lees is nou niet bepaald heel positief, jullie gaan op een hele verkeerde manier met elkaar om nu natuurlijk. Wil jij er nog voor vechten, hem ECHT duidelijk maken dat het klaar is, tot hier en niet verder? Kun je bv. niet een week vrij nemen en bij je ouders of vrienden logeren, en dat je hem heeel duidelijk maakt wat er aan de hand is. Kan jij tot rust komen, kan hij het tot zich door laten dringen en daarna spreken jullie af om erover te praten, wat nu.

Dat is inderdaad een idee waar ik ook aan zat te denken..
Misschien komt die er dan achter dat je het niet meer pikt...
Vraag me af idd of jou naar hem er ook nog wel is..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:07

En misschien ziet hij het niet in, maar dan kan jij iig zeggen dat je écht alles hebt geprobeerd en nu, eindelijk, voor jezelf gaat kiezen. Moeilijk, maar ik maak er niet echt uit op dat je nu gelukkig bent, al heel lang niet meer, en dat gun ik je niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:09

Wat lief dat je het vraagt Lavendel.

Nee, het gaat niet goed met hem, helemaal niet zelfs. Hij wil op dit moment ook geen contact meer met mij, want als ik hem probeer te helpen dan zeur ik volgens hem...En hij vind dat ik hem in de steek gelaten heb (??).

Ik kan en wil er niks mee nu. Ik heb mijn vriend, die steunt me ontzettend goed. Ik heb mijn leven, ik doe leuke dingen, ik voel me goed. Ik mis hem, zoals hij was. Niet zoals hij nu is. Heel egoistisch misschien, maar het is wel zo.

Gast
Gast

Bericht  Jordana di 1 feb 2011 - 3:11

Ik hou echt wel van hem. Ik geef echt om hem.

Ik wil er echt nog wel voor vechten, hem duidelijk maken dat het mis is tussen ons. Maar ik heb gewoon het gevoel dat ik gewoon niet meer tot hem doordring. Ik heb meer het gevoel dat hij het allemaal wel zo best vindt hoe dat het nu gaat.
Ik merk echt zelf dat de grens bereikt is, ik zat de laatste dagen ook niet lekker op het werk.

En ik wil zo graag een normaal goed gesprek met hem maar dat komt van zijn kant absoluut niet.

Niet voor de overdrijven: Maar de tranen lopen nou echt over mijn wangen en waar ik zo graag mijn hart bij wil luchten luisterd gewoon niet naar me.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:21

En dat zegt heel veel, als je zelf nu al tranen in je ogen hebt staan met erover praten. Maar praten jullie nooit over dingen, over gevoel?

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 1 feb 2011 - 3:24

_Leaf_ schreef:Wat lief dat je het vraagt Lavendel.

Nee, het gaat niet goed met hem, helemaal niet zelfs. Hij wil op dit moment ook geen contact meer met mij, want als ik hem probeer te helpen dan zeur ik volgens hem...En hij vind dat ik hem in de steek gelaten heb (??).

Ik kan en wil er niks mee nu. Ik heb mijn vriend, die steunt me ontzettend goed. Ik heb mijn leven, ik doe leuke dingen, ik voel me goed. Ik mis hem, zoals hij was. Niet zoals hij nu is. Heel egoistisch misschien, maar het is wel zo.

Wat moeilijk Leaf hug maar je hebt wel alles gedaan wat je kon. Als hij geen hulp wil dan kun je weinig doen.. Sterkte!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Lotus di 1 feb 2011 - 3:26

Ik vind het fijn dat je je ondanks de moeilijke situatie met je vader goed voelt, Leaf!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Moezie di 1 feb 2011 - 3:27

Een hele moeilijke situatie.. Maar ik krijg het idee dat hij toch liever zijn eigen leven wil lijden.
Volgens mij ziet hij er al een einde aan komen..

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben maar zo komt het bij mij over.
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 4:35

Jordana, we hebben het er al eerder over gehad en ik vind het heel erg goed dat je niet bij de eerste de beste hobbel opstapt maar ondertussen ben je al veel te lang niet meer gelukkig met die jongen. Ik heb gemist wat er verder speelt nu maar het is echt tijd om voor jezelf te gaan kiezen! Natuurlijk is dat moeilijk en heeft dat veel consequenties maar je hebt nog een heel leven voor je waarin je het verdient om gelukkig te zijn! Sterkte!

Leaf, ik vind het erg knap van je dat je, ondanks de situatie, zo sterk blijft! Fijn om te lezen!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 5:13

Sushi, hoe is het nou met jouw betreffende je ex?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: