Forummen, geheim of niet?
+47
ProudMom
Pompoen
Paper Crown
Sophiee
Esperanza
Rush
Kaboutertje
Lady4
Sorella
Caramba
Fearie
Thunder
LDJ
Zininzon
Kowalski
Flippin' Bitch
M@niek
Tazz
MissD
luisa
Aziraphale
Jeanette
lobster
Rouxxxe
SuperGrover
Bliss
*Lookie*
Hoochie
SoGood
Bazinga
Snoes
Steep
Lonely Goatherd
Tania
Arwyn
LaBird
Ella
Blond
Susan
mezzoforte
Silver
Shisha
Sugarfall
Marin
Xanna
Caroow
Elliot
51 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Forummen, geheim of niet?
Dropdraakje schreef:Marin schreef:Eigenlijk schaam ik me soms best een beetje hoor, dat ik op een forum zit. Maar gelukkig snapte m 'n vriend het heel goed, hij is zelfs moderator geweest op een forum. Dus dat is het punt niet. Alleen vind ie dat ik soms te veel forum
Waarom schaamte?
Gewoon omdat ik het suf vind blijven klinken. Weet wel dat het niet zo is, maar toch. Niet iedereen begrijpt het.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is geen geheim. Mijn collega's weten het, mijn ouders/zus weten het, mijn vriend weet het. Geen idee of mijn vriendinnen het weten, het komt niet echt ter sprake. Ik gok van wel, gezien ik geregeld afspreek met meiden van hier. En omdat ik in België woon en de vriendinnen die ik hier heb leren kennen in Nederland, valt het dus sowieso al sneller op bij mij.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, absoluut geen geheim. M'n moeder leest ook mee (Hoi mam!) en we bespreken ook best vaak topics. Haha vanmorgen kwam ze mn kamer binnen, gefrustreerd "Nou waar is dat topic van die kat nou?:/"
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Iedereen mag het van mij weten.
Soms vinden mensen het wel grappig en die vragen dan 'maar waar gaat het dan over'.. Ja over van alles en niets haha. Dat ik het leuk vind om veel meningen van mensen te lezen, dat het soms ook gewoon nergens over gaat en lekker doelloos is.. En dan noem ik allerlei punten op.
Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk veel informatie van het forum kan halen. Laatst was er iets met de kleine van mijn zus en toen zei ik dus heel droog 'Oh op het forum las ik dit en dit.. wie weet helpt het' .. Heb zelf totaal geen verstand van kinderen maar met dat soort dingetjes vind ik dat dan wel leuk.
Ik schaam me er ook echt niet voor. Ik ben wie ik ben en ik vind het leuk om zo mijn ei kwijt te kunnen.
Soms vinden mensen het wel grappig en die vragen dan 'maar waar gaat het dan over'.. Ja over van alles en niets haha. Dat ik het leuk vind om veel meningen van mensen te lezen, dat het soms ook gewoon nergens over gaat en lekker doelloos is.. En dan noem ik allerlei punten op.
Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk veel informatie van het forum kan halen. Laatst was er iets met de kleine van mijn zus en toen zei ik dus heel droog 'Oh op het forum las ik dit en dit.. wie weet helpt het' .. Heb zelf totaal geen verstand van kinderen maar met dat soort dingetjes vind ik dat dan wel leuk.
Ik schaam me er ook echt niet voor. Ik ben wie ik ben en ik vind het leuk om zo mijn ei kwijt te kunnen.
Gast- Gast
Zo min mogelijk mensen. Mijn vriend weet het natuurlijk wel, ik schaam me er ook voor trouwens.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn vriend ziet wel eens dat ik hierop zit, maar hebben het er verder niet over ofzo. Anderen weten het niet, maar meer omdat het niet ter sprake komt.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn moeder en zussen weten wel dat ik weleens op een forum kom maar volgens mij niet welk forum.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Vriendinnen en mijn vriend weten wel dat ik op een forum kom, maar ik zeg nooit welk forum precies. Heb toch liever niet dat er meegelezen wordt ofzo. Volgens mij is m'n moeder de enige waar ik de naam van het forum ook wel tegen heb gezegd, maar zij snapt verder toch weinig van internet, dus ik hoef niet bang te zijn dat ze me opzoekt
Ik hou het altijd bewust een beetje vaag, als mensen vragen waar ik iemand van ken, zeg ik "via een forum op internet" of gewoon "via internet" (wat ook vrij dubieus klinkt, maar goed).
Ik hou het altijd bewust een beetje vaag, als mensen vragen waar ik iemand van ken, zeg ik "via een forum op internet" of gewoon "via internet" (wat ook vrij dubieus klinkt, maar goed).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Vriendinnen en mijn vriend weten wel dat ik op een forum kom, maar ik zeg nooit welk forum precies. Heb toch liever niet dat er meegelezen wordt ofzo. Volgens mij is m'n moeder de enige waar ik de naam van het forum ook wel tegen heb gezegd, maar zij snapt verder toch weinig van internet, dus ik hoef niet bang te zijn dat ze me opzoekt
Haha ja, dat vind ik dus ook! Ik heb het trouwens wel altijd over de meiden van Yes.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Het is niet een geheim, maar ik heb het er gewoon niet met mensen over.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Alleen mijn vriend weet het. Verder heb ik tegen vriendinnen wel eens laten vallen dat ik op een forum zit, maar niet welke. Ik hou dat ook graag zo.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik loop er niet mee te koop, maar een aantal collega's weten wel dat ik op een forum zit, ik heb één van hen ook min of meer in in contact gebracht met iemand van hier. Mijn ouders weten ook dat ik op een forum zit. Mijn vriend weet het ook en kan hier gerust meelezen.
Overigens noem ik niet de naam van hier of mijn forumnaam, ik heb liever niet dat ze me gaan googelen. Alleen mijn vriend zou dan eventueel dus wel kunnen, maar dat vind ik niet erg.
Oh, en een oud-collega van mij heeft ooit op het oude Yes gezeten toen ik daar Yesangel was haha.
Overigens noem ik niet de naam van hier of mijn forumnaam, ik heb liever niet dat ze me gaan googelen. Alleen mijn vriend zou dan eventueel dus wel kunnen, maar dat vind ik niet erg.
Oh, en een oud-collega van mij heeft ooit op het oude Yes gezeten toen ik daar Yesangel was haha.
Gast- Gast
Wow ben jij Yesangel geweest? Nooit geweten haha!Maple schreef:
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja, blauwe maandag, ik denk een maandje of 4-5 ofzo. In 2006 was dat.
Gast- Gast
Mijn vriend weet op welk forum ik zit en wat mijn forumnaam is. Mijn ouders en vriendinnen weten dat ik op een forum kom, maar ze weten niet welk forum of welke forumnaam.
Gast- Gast
Mijn vriend weet het wel ja. Ik heb jaren lang eigenlijk alleen meegelezen en heb mij sinds kort aangemeld.
Mijn vriend plaagt mij er wel mee haha, vraagt dan hoe het is met de meiden op het yes forum. Hij is wel heel nieuwsgierig wat er allemaal besproken wordt.
Verder weet eigenlijk niemand het.
Mijn vriend plaagt mij er wel mee haha, vraagt dan hoe het is met de meiden op het yes forum. Hij is wel heel nieuwsgierig wat er allemaal besproken wordt.
Verder weet eigenlijk niemand het.
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Ooh ok! Volgens mij ben ik vanaf ongeveer 2007 begonnen met meelezen dus dan heb ik dat gewoon niet meegemaakt.Maple schreef:Ja, blauwe maandag, ik denk een maandje of 4-5 ofzo. In 2006 was dat.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wat vriendinnen weten het, maar weten niet welke.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mijn vriend weet het. Mijn moeder en broers weten dat ik op 'een forum' kom maar niet precies welke.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Alleen mijn man weet het. Verder niemand, voornamelijk omdat het nooit ter sprake is gekomen. Eigenlijk vind ik het ook wel fijn zo, hoef geen meelezers (niet dat ik privedingen vertel).
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Hier weet een handjevol mensen het. Het is geen geheim. Al zijn er mensen aan wie ik het absoluut niet vertel.
Gast- Gast
Mijn ouders en man weten dat ik op een forum kom, volgens mij niet welk forum. Heb het ze verteld omdat ik via hier 3 meiden heb leren kennen met wie ik eens of meerdere keren heb afgesproken.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Het is niet echt geheim, maar ik vertel er niet uitgebreid over. Als ik iets over hier vertel dan heb ik het over "meiden die ik via internet ken". Mijn vriend weet wel dat ik hier mee lees.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Elodie schreef:Alleen mijn vriend weet dat.
+1
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik over meiden die ik via-via kenTazz schreef:Het is niet echt geheim, maar ik vertel er niet uitgebreid over. Als ik iets over hier vertel dan heb ik het over "meiden die ik via internet ken".
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» FB en een geheim event...
» Internetten/forummen op je werk.
» Waarom vrouwen forummen
» Kunnen jullie wel goed forummen?
» Forummen om te verkopen
» Internetten/forummen op je werk.
» Waarom vrouwen forummen
» Kunnen jullie wel goed forummen?
» Forummen om te verkopen