Zwanger en dreumesbeurs dit weekend
+2
Jade
Kruidkoek
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwanger en dreumesbeurs dit weekend
http://www.evenementenhal.nl/hardenberg/beurzen/view/148/van-zwanger-tot-dreumes
Ik zie net per toeval dat er dit weekend een zwanger en dreumesbeurs in Hardenberg is. Is er iemand van hier weleens geweest en zo ja hoe vond je het?
Ik wilde eigenlijk naar de (extra) 9 maandenbeurs in oktober gaan maar die is afgelast en pas in februari is er weer in. Dat vind ik erg jammer want ik ben eind januari uitgerekend. Nu in overweging om dan dit weekend naar de zwanger en dreumesbeurs te gaan, maar ben dus benieuwd of iemand van hier daar wel eens geweest is of ook heen gaat?
Ik zie net per toeval dat er dit weekend een zwanger en dreumesbeurs in Hardenberg is. Is er iemand van hier weleens geweest en zo ja hoe vond je het?
Ik wilde eigenlijk naar de (extra) 9 maandenbeurs in oktober gaan maar die is afgelast en pas in februari is er weer in. Dat vind ik erg jammer want ik ben eind januari uitgerekend. Nu in overweging om dan dit weekend naar de zwanger en dreumesbeurs te gaan, maar ben dus benieuwd of iemand van hier daar wel eens geweest is of ook heen gaat?
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Re: Zwanger en dreumesbeurs dit weekend
Ik denk dat het een vrij kleine beurs is waar je niet teveel van moet verwachten!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ik ben er 2 of 3 jaar terug geweest, het is niet zo groot als de 9 maanden beurs hoor, maar overzichtelijk.
wat ik me kan herinneren is dat er wel veel standjes uit de omgeving staan, dus als je niet echt uit de buurt komt is het misschien niet zo leuk.
ik vond het toen heel boeiend maar dat kwam omdat alles nog nieuw voor me was.
Als alles goed gaat met H en Rejoy ziet het nog zitten dan gaan we vrijdag er naar toe.
wat ik me kan herinneren is dat er wel veel standjes uit de omgeving staan, dus als je niet echt uit de buurt komt is het misschien niet zo leuk.
ik vond het toen heel boeiend maar dat kwam omdat alles nog nieuw voor me was.
Als alles goed gaat met H en Rejoy ziet het nog zitten dan gaan we vrijdag er naar toe.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik weet niet wat het inhoudt, maar ik ga er wel heen zaterdag!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik verwacht idd ook geen grote beurs waar je een hele dag zoet bent. Het is voor ons een uurtje rijden. Ben morgen om 09:30 vrij en denk dat ik dan 's avonds even met mijn vriend ga en daarna bij familie in Zwolle langs.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Ik wist niet dat hij dit weekend was, dus bedankt
maar denk dat wij zondag even gaan.
maar denk dat wij zondag even gaan.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
zondag zijn de mannen gratis lees ik.
vind wel prijzig overigens. 8 euro p.p.
vind wel prijzig overigens. 8 euro p.p.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Yes, het is weekend
» Weekend!
» weekend!!
» Weekend zon!
» Yes, het is weekend
» Weekend!
» weekend!!
» Weekend zon!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: