Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kan je een acceptgiro betalen bij ING internet bankieren

+2
Zwoesj
Sarah1985
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe kan je een acceptgiro betalen bij ING internet bankieren Empty Hoe kan je een acceptgiro betalen bij ING internet bankieren

Bericht  Sarah1985 vr 24 jun 2011 - 22:41

Ik wil een acceptgiro betalen via mijn ing rekening maar als ik alles invul en op verzenden klik komt er een foutcode te staan

Ik heb alles goed ingevuld, wat doe ik fout

Het betalingskenmerk voldoet niet aan de eisen. Wij raden u aan dit te veranderen. Wilt u het betalingskenmerk niet veranderen, klikt u dan op "Opslaan" om de opdracht op de verzendlijst op te slaan. (Meldingscode: 14.11.1.55)
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan je een acceptgiro betalen bij ING internet bankieren Empty Re: Hoe kan je een acceptgiro betalen bij ING internet bankieren

Bericht  Zwoesj vr 24 jun 2011 - 22:42

Ergens puntjes of spaties tussen gezet?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Hoe kan je een acceptgiro betalen bij ING internet bankieren Empty Re: Hoe kan je een acceptgiro betalen bij ING internet bankieren

Bericht  Sarah1985 vr 24 jun 2011 - 22:44

nee niks, zijn zeg maar 4 vakjes en mijn betalingskenmerk vult maar 2 vakjes
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 22:45

Dan is het niet het betalingskenmerk.. Zijn het wel allemaal cijfers en staat het op de acceptgiro wel in het betalingskenmerk-vakje? Anders kan je het ook in het opmerkingenvakje zetten.

Laatst aangepast door Amazzonia op vr 24 jun 2011 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Juul vr 24 jun 2011 - 22:45

Oke ben spuit 11 :P Dan moet je het inderdaad als opmerking zetten. Esprit heeft dat ook, een rits cijfers dat niet in de vakjes kan, dit moet dan in de opmerkingregel.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Sarah1985 vr 24 jun 2011 - 22:49

ja op de acceptgiro staat betalingskenmerk, Bij rabobank pakt die het wel als het minder is. Vreemd
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Penny Blossom vr 24 jun 2011 - 23:46

En als je bij de laatste twee hokjes begint met invullen, ipv bij de eerste twee hokjes van het betalingskenmerk?
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JustMeDaan vr 24 jun 2011 - 23:47

Ik doe altijd de lege hokjes van de acceptgiro dan vullen met 0. Dus je hebt 4x4 cijfers normaal, als er maar 8 op de acceptgiro staan dan vul ik er dus zelf 8 nullen bij in. Dat gaat bij mij altijd goed.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Happydobby za 25 jun 2011 - 0:39

Je moet nullen invullen waar je op de acceptgiro niks hebt staan, er moeten namelijk 16 cijfers komen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: