National Glamour Day
+10
Nathalie
studiebol
Bay
Elsje
Parel
Guus
loura
Eris
Arwyn
Blond
14 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
National Glamour Day
Wie gaat er zaterdag nog meer met de Glamour winkelen?
Ik ga dan eindelijk mijn Sacha laarsjes kopen:
Ik ga dan eindelijk mijn Sacha laarsjes kopen:
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: National Glamour Day
Ik ga zaterdag naar Amsterdam. Was voor andere redenen, maar dit is leuk meegenomen. De Glamour ligt al klaar
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Oh is dat zaterdag weer. Ik heb dan helaas geen tijd om de stad in te gaan, volgende keer dan maar weer voor mij. Het is altijd mooi meegenomen die korting.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb vandaag 2 shirtjes gekocht bij de men at work, en die korting geldt ook bij die winkel kom ik net achter. Ga ik zaterdag terug om te vragen naar die korting..
Gast- Gast
Wat houdt dat in?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Yasmin schreef:Ik heb vandaag 2 shirtjes gekocht bij de men at work, en die korting geldt ook bij die winkel kom ik net achter. Ga ik zaterdag terug om te vragen naar die korting..
Maar dat is dan toch gewoon jammer maar helaas? Je hebt ze vandaag gekocht en vandaag geld de korting niet.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
loura schreef:Wat houdt dat in?
http://www.glamour.nl/acties/national-glamour-day/artikel/national-glamour-day-2012
Gast- Gast
Glamour ligt nu gewoon in de winkel!
Ik ga wel even de stad in! Wel vroeg, heb geen zin om die hordes mensen tegen te komen en ben tegenwoordig toch voor dag en dauw op!
Ik ga wel even de stad in! Wel vroeg, heb geen zin om die hordes mensen tegen te komen en ben tegenwoordig toch voor dag en dauw op!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja ik ga ook vroeg. Sowieso vandaag even bellen met de Sacha in Arnhem, want als ze de laarsjes niet hebben bestel ik ze morgenochtend gelijk.
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Ja ik ga ook vroeg. Sowieso vandaag even bellen met de Sacha in Arnhem, want als ze de laarsjes niet hebben bestel ik ze morgenochtend gelijk.
Online hebben ze de korting ook bij sacha.. Geen idee of ze ze daar nog hebben maar je kan altijd even kijken toch.
Gast- Gast
Ja weet ik! Maar ik ga dus woensdag op vakantie, en ik wil ze het liefste passen voordat ik ze bestel (kan ze eventueel in een andere kleur passen voor de maat). Want de kans dat ze bezorgd worden als ik weg ben is dus erg groot.
En wil sowieso ook nog naar de Pandora winkel en die hebben alleen in de winkel de korting. Dus moet wel naar Arnhem
En wil sowieso ook nog naar de Pandora winkel en die hebben alleen in de winkel de korting. Dus moet wel naar Arnhem
Blond- Lady Post-a-lot
Morgen je aankopen showen!
Blond- Lady Post-a-lot
Jeeuh mijn moeder gaat morgen met mij mee. Vind ik altijd gezellig. Even samen de stad in
Ik ga de Sweet Sunrise geurstokjes van Rituals kopen
Ik ga de Sweet Sunrise geurstokjes van Rituals kopen
Gast- Gast
Die zijn ook in de aanbieding bij de DDD, zit er een beijenkorf bij ju in de buurt?
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Die zijn ook in de aanbieding bij de DDD, zit er een beijenkorf bij ju in de buurt?
Wat denk je zelf haha.. Nee dan moet ik naar Arnhem of Den Bosch
Gast- Gast
Hoe duur zijn ze bij de Bijenkorf? Als het veel scheelt dan kan ik natuurlijk even op en neer.. Of ik bestel ze online.. Of hebben ze ze daar niet.
Gast- Gast
Geloof 16 e ofzo, moment even zoeken in de boekies
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Geloof 16 e ofzo, moment even zoeken in de boekies
€17,50 staat in het boekje
Gast- Gast
Aaah jij had ze klaarliggen stimmt, 17,50. Normaal 22,50 dus scheelt 50 cent
Guus- Kletskop
Zat ze toevallig online te bekijken, maar nu wil ik heel veel hebben, had beter niet kunnen kijken
Gast- Gast
Goochempie schreef:Yasmin schreef:Ik heb vandaag 2 shirtjes gekocht bij de men at work, en die korting geldt ook bij die winkel kom ik net achter. Ga ik zaterdag terug om te vragen naar die korting..
Maar dat is dan toch gewoon jammer maar helaas? Je hebt ze vandaag gekocht en vandaag geld de korting niet.
Weet niet, ik zou dan nog ongeveer 15 euro kunnen terugkrijgen. Als ze het niet doen kan ik het terugbrengen en vragen om geld terug(want dat kan binnen 2 weken) en dan opnieuw afrekenen met korting. Kan altijd proberen toch?
Gast- Gast
Is er op internet een overzichtelijke lijst met welke winkels er mee doen? IK kan hem nml niet vinden
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: