National glamour day
+7
Blond
Arwyn
Leine
Lovely
Suus
Niekske
Monte
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
National glamour day
Zaterdag krijg je op heel veel merken 20% korting als je het glamourblad laat zien. Ik ga zaterdag lekker shoppen
http://www.glamour.nl/acties-winnen/national-glamour-day
http://www.glamour.nl/acties-winnen/national-glamour-day
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: National glamour day
Werkt dat echt zoals het daar staat? Dat zou wel echt mooi zijn! Ik heb vriendinnenweekend en de planning voor zaterdag was inderdaad shoppen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik ga zaterdag ook glamourshoppen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja gewoon ieder het blad kopen(is 3 euro) en dan bij alle winkels die op de site staan krijg je 20% korting als je het blad laat zien. En bij sommige ook online.Niekske schreef:Werkt dat echt zoals het daar staat? Dat zou wel echt mooi zijn! Ik heb vriendinnenweekend en de planning voor zaterdag was inderdaad shoppen
Monte- Ratel
Ik ga dan elk jaar met mijn moeder en zus shoppen, scheelt veel geld!
Als je lid bent van de Glamour krijg je bij sommige winkels nog extra korting, of een kleinigheidje erbij.
Als je lid bent van de Glamour krijg je bij sommige winkels nog extra korting, of een kleinigheidje erbij.
Gast- Gast
Doe ik ook al jaren! Ga alleen niet meer naar Amsterdam, wat een drukte daar..
En het leuke is dat ook de DDD van de Bijenkorf zijn, dus nog meer koopjes
En het leuke is dat ook de DDD van de Bijenkorf zijn, dus nog meer koopjes
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Oh wat leuk, misschien ga ik ook wel shoppen dan! Geldt dat gewoon in elke plaats?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
JaLeine schreef:Oh wat leuk, misschien ga ik ook wel shoppen dan! Geldt dat gewoon in elke plaats?
Monte- Ratel
Leine schreef:Oh wat leuk, misschien ga ik ook wel shoppen dan! Geldt dat gewoon in elke plaats?
Ja, maar dan moet in die stad wel Ă©Ă©n van de winkels zitten die meedoet aan de Glamour actie
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik ga zaterdag winkelen met een vriendin. Hebben de Glamour allebei al in huis, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Lovely schreef:Leine schreef:Oh wat leuk, misschien ga ik ook wel shoppen dan! Geldt dat gewoon in elke plaats?
Ja, maar dan moet in die stad wel Ă©Ă©n van de winkels zitten die meedoet aan de Glamour actie
Dat zit wel goed ja.. Leuk! Ga ik morgen meteen de Glamour halen, hopen dat hij er nog is..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik ga even bij de ICI paris kijken en bij de Footwork van men@work en bij de H&M denk ik.. Maar ik moet werken tot half 4 dus moet wel opschieten daarna.
Heb trouwens een abbo op Glamour dus krijg volgens mij bij sommige winkels zelfs 25% yeahh
Heb trouwens een abbo op Glamour dus krijg volgens mij bij sommige winkels zelfs 25% yeahh
Gast- Gast
En bij sommige zelfs een cadeautjePunk'd schreef:Ik ga even bij de ICI paris kijken en bij de Footwork van men@work en bij de H&M denk ik.. Maar ik moet werken tot half 4 dus moet wel opschieten daarna.
Monte- Ratel
Monte schreef:En bij sommige zelfs een cadeautjePunk'd schreef:Ik ga even bij de ICI paris kijken en bij de Footwork van men@work en bij de H&M denk ik.. Maar ik moet werken tot half 4 dus moet wel opschieten daarna.
Ik heb liever meer korting dan een cadeautje. Die vallen vaak zo tegen.
Ik ga voor een nieuwe Pandora bedel, en verder zie ik wel.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga zaterdag een nieuwe spijkerbroek kopen, waarschijnlijk bij de Men at work. Dat scheelt mooi wat geld.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Toch nog eens even aan mijn vriend vragen hoe serieus hij is over het kopen van dat Nespresso apparaat want dat scheelt toch wel aanzienlijk!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Balen dat ik moet werken die dag!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb gescoord
Een dikgebreid vest (Mexx), Biotherm creme (Ici Paris XL), Collistar nagellak (Ici Paris XL), donkerblauwe jurk (Mango) en een sjaal (Pieces).
Een een fantastische tas bij de Bijenkorf.
En nu ben ik blut
Een dikgebreid vest (Mexx), Biotherm creme (Ici Paris XL), Collistar nagellak (Ici Paris XL), donkerblauwe jurk (Mango) en een sjaal (Pieces).
Een een fantastische tas bij de Bijenkorf.
En nu ben ik blut
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb een lang gebreid vest gescoord in cognac en een blauw shirt met zilveren tekst.
Was pas om half 5 klaar met werken helaas.
Was pas om half 5 klaar met werken helaas.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Ik ben als een gek na mijn werk naar de stad gescheurd. Toen had ik nog een uurtje.
Ik heb de mat topcoat naggellak van chanel gekocht en een zwarte glitterachtige oogschaduw/creme van Chanel bij ICI paris.
En bij de H&M lichtgrijze super dikke wollige beenwarmers, zwart en grijze mallot met patroon, en nog een soort overknee sokken met een zwarte/witte draadstructuur. En een wolle truitje.
Ik heb de mat topcoat naggellak van chanel gekocht en een zwarte glitterachtige oogschaduw/creme van Chanel bij ICI paris.
En bij de H&M lichtgrijze super dikke wollige beenwarmers, zwart en grijze mallot met patroon, en nog een soort overknee sokken met een zwarte/witte draadstructuur. En een wolle truitje.
Gast- Gast
Ik heb een heel leuk blauw jasje gescoord, een leuk hemdje en een schattig shirtje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hier ook goed geslaagd
Samen met vriendin een Pandora bedeltje gehaald, heb een nieuwe jeans, 3 Herome lakjes, een Rituals deo en een Starbucks koffie
Samen met vriendin een Pandora bedeltje gehaald, heb een nieuwe jeans, 3 Herome lakjes, een Rituals deo en een Starbucks koffie
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
We hebben met zijn 7-en geshopt met 3 glamours die rouleerden en we hebben echt belachelijk veel uitgegeven! Die actie was echt briljant, al gaven veel winkels sowieso al 20% korting, ook zonder boekje. Ik heb een blazer van vero moda, een jurkje bij h&m en doucheschuim en geurstokjes van rituals. Goed geslaagd
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: