goedemorgen
+10
Rovine
Bosjesvrouw
Oasis
Mystic
VeryCherry
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: goedemorgen
Succes vandaag, Lotus!
Gefeliciteerd met je verjaardag, Hazeltje!
Iedereen die moet werken vandaag: werkse!
Ik ben ook aan het werk, in mijn lunchpauze heb ik een afspraak met de psycholoog. Om half 6 ben ik klaar met werken en ga ik met mijn dochter bij mijn zusje eten. Vanavond is mijn man weg, dus heb ik een avondje voor mezelf.
Fijne dag iedereen!
Gefeliciteerd met je verjaardag, Hazeltje!
Iedereen die moet werken vandaag: werkse!
Ik ben ook aan het werk, in mijn lunchpauze heb ik een afspraak met de psycholoog. Om half 6 ben ik klaar met werken en ga ik met mijn dochter bij mijn zusje eten. Vanavond is mijn man weg, dus heb ik een avondje voor mezelf.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga vandaag proberen wat aan mijn verslagen te doen. Een uurtje of twee. Ik ga toch maar proberen wat aan mijn studie te doen. Het zal niet veel worden. Als.er maar iets meer vooruitgang is.
Ik ga vandaag proberen wat aan mijn verslagen te doen. Een uurtje of twee. Ik ga toch maar proberen wat aan mijn studie te doen. Het zal niet veel worden. Als.er maar iets meer vooruitgang is.
Gast- Gast
Bedankt meiden! Het gesprek met mijn psychiater zit erop, gelukkig. Het was weer een wazig gesprek, maar goed. Ik ga mijn AD afbouwen, wat ik fijn vind, maar ook spannend. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Maar ik ga nu eerst maar zenuwachtig zijn voor mijn gesprek van vanmiddag.
Gefeliciteerd Hazeltje!
Gefeliciteerd Hazeltje!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik ben vandaag een dag vrij, ik heb straks een gesprek bij het uitzendbureau! Hopelijk kunnen zij mij helpen aan werk voor in de ochtenden, hoe gezellig ik het ook vind om hier te hangen, beetje extra geld is zeer zeer welkom
Fijne dag allemaal!
Ik ben vandaag een dag vrij, ik heb straks een gesprek bij het uitzendbureau! Hopelijk kunnen zij mij helpen aan werk voor in de ochtenden, hoe gezellig ik het ook vind om hier te hangen, beetje extra geld is zeer zeer welkom
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Succes Lotus!
En jij ook PrinsesBo!!
Goedemorgen, heb heeerlijk geslapen!
Heb vandaag niet veel te doen, straks even douchen en dan van 14.00 tot 16.00 oppassen.
Dan naar huis toe fietsen en vanavond word ik opgehaald door mijn vriend, ga daar vanavond t/m vrijdagavond slapen!
(Hij moet zelf wel werken maar ben ik weer eens in een andere omgeving )
En jij ook PrinsesBo!!
Goedemorgen, heb heeerlijk geslapen!
Heb vandaag niet veel te doen, straks even douchen en dan van 14.00 tot 16.00 oppassen.
Dan naar huis toe fietsen en vanavond word ik opgehaald door mijn vriend, ga daar vanavond t/m vrijdagavond slapen!
(Hij moet zelf wel werken maar ben ik weer eens in een andere omgeving )
Gast- Gast
Hoi allemaal! Ben een ochtendje thuis aan het werken omdat ik bekaf ben. Ga straks nog naar 1 school en 1 peuterspeelzaal en daarna heb ik een afspraak met mijn baas...krijg wat privé coaching vind het nu al eng want dan moet ik weer allemaal slimme dingen zeggen . Marin, jouw dagen klinken echt vreselijk lang altijd! Let goed op jezelf.
Gast- Gast
goedemorgen, ik heb wel lekker geslapen. ga dadelijk lekker broodjes halen hier bij de bakker en moet vanmiddag werken van half 4 tot 22.00, daarna lekker douchen en naar bed want morgen weer vroeg werken om 7 uur al.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Pff Marin, alweer zo'n lange dag. Succes!
Hazeltje, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt!
Bitterkoek, je mag trots zijn op jezelf. Vind het echt knap hoe je toch probeert door te gaan met je leven. Hopelijk lukt het met je studie vandaag.
@ all, succes met alles wat jullie vandaag moeten doen.
Ik heb lekker geslapen, natuurlijk weer te lang blijven liggen. Ik ga zometeen twee hoofstukken bestuderen voor mijn studie. Dit forum bezorgt met toch altijd de nodige opstartproblemen, blijf hier veel te lang hangen!
Als ik klaar ben met studeren ga ik richting de Action, Trekpleister, Aldi en C1000. Even wat aanbiedingen en boodschappen inslaan. Vanavond hoef ik lekker niks, alleen maar forummen, GTST kijken en Private Practice van gisteren.
Fijne dag iedereen!
Hazeltje, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt!
Bitterkoek, je mag trots zijn op jezelf. Vind het echt knap hoe je toch probeert door te gaan met je leven. Hopelijk lukt het met je studie vandaag.
@ all, succes met alles wat jullie vandaag moeten doen.
Ik heb lekker geslapen, natuurlijk weer te lang blijven liggen. Ik ga zometeen twee hoofstukken bestuderen voor mijn studie. Dit forum bezorgt met toch altijd de nodige opstartproblemen, blijf hier veel te lang hangen!
Als ik klaar ben met studeren ga ik richting de Action, Trekpleister, Aldi en C1000. Even wat aanbiedingen en boodschappen inslaan. Vanavond hoef ik lekker niks, alleen maar forummen, GTST kijken en Private Practice van gisteren.
Fijne dag iedereen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Ik heb deze nacht heerlijk geslapen! Gelukkig maar want ik was écht moe na de vorige nacht met maar 4uurtjes slaap...
Vandaag weinig in de planning staan; ik wil alleen wat aanbiedingen inslaan bij de C1000 En misschien iets in huis doen & verder rustig aan doen!
Fijne dag iedereen!
Ik heb deze nacht heerlijk geslapen! Gelukkig maar want ik was écht moe na de vorige nacht met maar 4uurtjes slaap...
Vandaag weinig in de planning staan; ik wil alleen wat aanbiedingen inslaan bij de C1000 En misschien iets in huis doen & verder rustig aan doen!
Fijne dag iedereen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: