goedemorgen
+10
Rovine
Bosjesvrouw
Oasis
Mystic
VeryCherry
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
goedemorgen
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel redelijk, tot half vier. Daarna geen oog meer dicht gedaan helaas.
Ik moet al vroeg bij mijn psychiater zijn vandaag. Of nou ja, als je al zo'n tijd wakker bent, valt dat vroege wel mee. Aan het begin van de middag heb ik een kennismakingsgesprek met de cliëntenraad. Vind dat erg spannend. Hoop dat het een fijn gesprek is en dat we elkaar wat te bieden hebben. Later vanmiddag moet ik weer naar mijn vrijwilligerswerk. Dat zal wel zwaar worden, na zo'n korte nacht.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel redelijk, tot half vier. Daarna geen oog meer dicht gedaan helaas.
Ik moet al vroeg bij mijn psychiater zijn vandaag. Of nou ja, als je al zo'n tijd wakker bent, valt dat vroege wel mee. Aan het begin van de middag heb ik een kennismakingsgesprek met de cliëntenraad. Vind dat erg spannend. Hoop dat het een fijn gesprek is en dat we elkaar wat te bieden hebben. Later vanmiddag moet ik weer naar mijn vrijwilligerswerk. Dat zal wel zwaar worden, na zo'n korte nacht.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: goedemorgen
Goedemorgen,
Dat wordt een pittige dag Lotus!
Spannend hoor de clientenraad, succes!
Ik heb wel redelijk geslapen, beetje kort, ging te laat slapen.
Moet zometeen naar school tot 10.00 uur.
Daarna weer naar huis, sollicitatiebrief schrijven, dingen voor school doen, sporten en autorijden.
Vanavond lekker rustig aan.
Fijne dag allemaal!
Dat wordt een pittige dag Lotus!
Spannend hoor de clientenraad, succes!
Ik heb wel redelijk geslapen, beetje kort, ging te laat slapen.
Moet zometeen naar school tot 10.00 uur.
Daarna weer naar huis, sollicitatiebrief schrijven, dingen voor school doen, sporten en autorijden.
Vanavond lekker rustig aan.
Fijne dag allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dankjewel! Jij ook succes vandaag!
Lotus- Ratel
Succes Lotus!!
Ik heb redelijk geslapen.. veel te kort voor mijn gevoel! Ga straks werken en vanavond hopelijk even sporten, ligt eraan of ik op tijd weg kan op mijn werk!
Ik heb redelijk geslapen.. veel te kort voor mijn gevoel! Ga straks werken en vanavond hopelijk even sporten, ligt eraan of ik op tijd weg kan op mijn werk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb best wel goed geslapen, alleen te kort.
Zo dadelijk vertrek ik naar mijn werk, en verder heb ik vandaag niets spannends op de agende staan. Gewoon lekker relaxen/bankhangen vanavond.
Fijne dag allemaal!
Ik heb best wel goed geslapen, alleen te kort.
Zo dadelijk vertrek ik naar mijn werk, en verder heb ik vandaag niets spannends op de agende staan. Gewoon lekker relaxen/bankhangen vanavond.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dankjewel, Lejow!
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een portfolio gesprek en verder een normale schooldag. Na school geen plannen, lekker naar huis en kijken of ik nog wat voor school kan doen.
Succes vandaag Lotus!
Fijne dag allemaal
Ik heb vandaag een portfolio gesprek en verder een normale schooldag. Na school geen plannen, lekker naar huis en kijken of ik nog wat voor school kan doen.
Succes vandaag Lotus!
Fijne dag allemaal
Gast- Gast
Dankjewel! Jij succes met je gesprek op school!
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
Lotus succes vandaag!
Snoes en Lejow werk ze.
Brennus spannend! Succes met je gesprek!
Heir goed geslapen. Ben al begonnen aan de to do dingen Zo even ontbijten en daarna wandelen met een vriendin.
Verder ook niet veel boeiends.
Fijne dag!
Lotus succes vandaag!
Snoes en Lejow werk ze.
Brennus spannend! Succes met je gesprek!
Heir goed geslapen. Ben al begonnen aan de to do dingen Zo even ontbijten en daarna wandelen met een vriendin.
Verder ook niet veel boeiends.
Fijne dag!
Gast- Gast
Ik blijf dankjewel zeggen. Veel plezier met wandelen!
Lotus- Ratel
Nou van mij dan ook maar een fijne dag gewenst ;-)
Ik heb nu al geen zin in vandaag. Begin de dag al moe, terwijl ik expres vroeg naar bed was gegaan. Ik heb tot 5 uur les en vergaderingen en dan ben ik rond 7 uur thuis. Heb ik een kwartiertje om die bami magnetronmaaltijd naar binnen te werken en dan nog twee uur theorieles. En dan gauw weer naar bed. Bah geen zin in deze stomme dag en al helemaal niet omdat m'n zus vandaag naar den haag komt om met m'n oma te lunchen enzo en ik heb niet eens tijd om haar te zien.
Ik heb nu al geen zin in vandaag. Begin de dag al moe, terwijl ik expres vroeg naar bed was gegaan. Ik heb tot 5 uur les en vergaderingen en dan ben ik rond 7 uur thuis. Heb ik een kwartiertje om die bami magnetronmaaltijd naar binnen te werken en dan nog twee uur theorieles. En dan gauw weer naar bed. Bah geen zin in deze stomme dag en al helemaal niet omdat m'n zus vandaag naar den haag komt om met m'n oma te lunchen enzo en ik heb niet eens tijd om haar te zien.
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik blijf dankjewel zeggen. Veel plezier met wandelen!
hahah jij ook dank je wel
Gast- Gast
Goedemorgen!
Begin vandaag bij mn nieuwe baan.
Veels te vroeg wakker, omdat ik mn wekker te vroeg had gezet!
Vanavond naar de verjaardag van mn mama.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Goedemorgen!
Wat spannend!! veel plezier bij je nieuwe baan! En veel plezier vanavond
Gast- Gast
Spannend PrincesBo! Veel succes!
Goeiemorgen,
Ohh wat had ik het heerlijk gevonden om nog te blijven liggen. Maar helaas. Vandaag stage, moet eerder weg want heb n afspraak met mijn coach.
Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen,
Ohh wat had ik het heerlijk gevonden om nog te blijven liggen. Maar helaas. Vandaag stage, moet eerder weg want heb n afspraak met mijn coach.
Fijne dag allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goeiemorgen
Succes vandaag Lotus!
Ik heb raar geslapen, heb echt drie rare dromen gehad :S Maar op zich wel genoeg slaap gehad. Ik ga zo weer aan de slag met mijn website, om 12 uur even wat servies naar het station brengen voor Fairytale en vanavond heb ik een informatievond voor startende ZZP-ers.
Fijne dag allemaal.
Succes vandaag Lotus!
Ik heb raar geslapen, heb echt drie rare dromen gehad :S Maar op zich wel genoeg slaap gehad. Ik ga zo weer aan de slag met mijn website, om 12 uur even wat servies naar het station brengen voor Fairytale en vanavond heb ik een informatievond voor startende ZZP-ers.
Fijne dag allemaal.
Gast- Gast
@ Lotus: Succes vandaag! (Moest even denken wie je was maar ik weet het )
@ Marin: Balen zo’n drukke dag! Hopelijk issie snel voorbij!
@ PrinsesBo: Oei, da’s niet fijn! Succes vandaag en gefeliciteerd met je oma.
@ All: Werkse of succes op school!
Ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste cadeautje al gehad: Een prachtige, ingekleurde bos bloemen van H
Zo even wat opruimen en daarna nog even wat kleine boodschapjes doen. Mijn zusje en zwager komen vanmiddag. Mijn ouders zullen ook wel komen en verder weet ik het niet.
Fijne dag allemaal!
@ Marin: Balen zo’n drukke dag! Hopelijk issie snel voorbij!
@ PrinsesBo: Oei, da’s niet fijn! Succes vandaag en gefeliciteerd met je oma.
@ All: Werkse of succes op school!
Ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste cadeautje al gehad: Een prachtige, ingekleurde bos bloemen van H
Zo even wat opruimen en daarna nog even wat kleine boodschapjes doen. Mijn zusje en zwager komen vanmiddag. Mijn ouders zullen ook wel komen en verder weet ik het niet.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen dames,
ik ben ook weer van de partij, rare week gehad vorige week, maar nu gaat het gelukkig een stuk beter.
M'n mams komt zo koffie drinken en vanmiddag weer zwemles.
Fijne dag allemaal!
ik ben ook weer van de partij, rare week gehad vorige week, maar nu gaat het gelukkig een stuk beter.
M'n mams komt zo koffie drinken en vanmiddag weer zwemles.
Fijne dag allemaal!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb heel raar geslapen. Volgens mij heb ik gedroomd maar ik weet niet meer waarover.
Vandaag weer een half dagje werken, vanmiddag naar de fysio. Vanavond alleen thuis.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heel raar geslapen. Volgens mij heb ik gedroomd maar ik weet niet meer waarover.
Vandaag weer een half dagje werken, vanmiddag naar de fysio. Vanavond alleen thuis.
Fijne dag allemaal!
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Gefeliciteerd met je verjaardag, Hazeltje!
Ik heb heel diep geslapen, maar voor de derde nacht achter elkaar veel te kort.
Vandaag een dossier inleveren op school, boodschappen doen en dan mag ik weer verder aan huiswerk.Maar als ik mij vanmiddag nog net zo brak voel als nu, ga ik eerst een paar uurtjes terug naar bed.
Fijne dag!
Ik heb heel diep geslapen, maar voor de derde nacht achter elkaar veel te kort.
Vandaag een dossier inleveren op school, boodschappen doen en dan mag ik weer verder aan huiswerk.Maar als ik mij vanmiddag nog net zo brak voel als nu, ga ik eerst een paar uurtjes terug naar bed.
Fijne dag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Hazeltje Gefeliciteerd.
Ik werd om 8 uur al wakker van een vrachtauto die allemaal takken op kwam halen. (de gemeente heeft hier naast gister de hele dag bomen gekapt)
Ik ga zo naar Assen naar een vriendin.
Fijne dag allemaal
Ik werd om 8 uur al wakker van een vrachtauto die allemaal takken op kwam halen. (de gemeente heeft hier naast gister de hele dag bomen gekapt)
Ik ga zo naar Assen naar een vriendin.
Fijne dag allemaal
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Ben moe en heb een ontstoken oog. Projectmanager is de hele tijd weg waardoor ik weinig af kan maken.
Maar straks wel gebak!
Gefeliciteerd Hazeltje!
Maar straks wel gebak!
Gefeliciteerd Hazeltje!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Ik heb een dag vol colleges, helaas. Wat mij betreft mag het snel avond zijn.
Fijne dag iedereen.
Ik heb een dag vol colleges, helaas. Wat mij betreft mag het snel avond zijn.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: