Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen Dinsdag

+5
Kaboutertje
Snoes
Hoochie
Elliot
slaatje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen Dinsdag Empty Goedemorgen Dinsdag

Bericht  slaatje ma 24 sep 2012 - 19:08

Goedemorgen,

Ik heb wederom als een roosje geslapen. Wilde af en toe op mijn buik draaien, maar krijg tegenstribbeling vanuit mijn buik Razz Dat is wel even wennen.
Ik ga straks naar de stad om weer eens een voorlichting te geven en daarna geef ik een intervieuw. Na afloop misschien nog even de stad in en daarna lekker met een dekentje en kopje thee op de bank.

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Dinsdag Empty Re: Goedemorgen Dinsdag

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 19:12

Goedemorgen!

Ik ga vandaag aan de studie en nog wat in huis doen. Misschien nog even langs mijn moeder. Vanavond moet ik naar school.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 24 sep 2012 - 19:14

Goeiemorgen! Ik heb ook heerlijk geslapen en voel me sinds lange tijd echt heerlijk uitgerust. Ik ben onderweg naar m'n werk. Vanavond ga ik bij mijn moeder eten en daarna muziek maken. Druk dagje dus, maar wel leuk!
Wat voor voorlichting moet je geven slaatje?

Fijne dag allemaal!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  slaatje ma 24 sep 2012 - 19:29

Caroline. schreef:Goeiemorgen! Ik heb ook heerlijk geslapen en voel me sinds lange tijd echt heerlijk uitgerust. Ik ben onderweg naar m'n werk. Vanavond ga ik bij mijn moeder eten en daarna muziek maken. Druk dagje dus, maar wel leuk!

Fijne dag allemaal!

Wat voor muziek ga je maken Caroline?

Normaal geef ik een voorlichting dmv mijn levensverhaal te vertellen. Ik doe dit op scholen met de richting spw of sjd (vrijwilligerswerk) Op deze manier probeer ik studenten te vertellen hoe ik de hulpverlening die ik in het verleden heb gehad,heb ervaren. Wat me tegenstond, waar ik wat aan heb gehad. Wat ze absoluut wel of niet moeten doen.

Dit project is onderdeel van de sticting waar ik ook als oproepkracht voor werk. Het is een hele brede organisatie, die voornamelijk ex dak en thuis of ex verslaafde op weg helpt naar een betere toekomst. Onder de stichting vallen crisisopvang centra en begeleid wonen projecten.
Elk jaar word er een voorlichtingsdag voor nieuwe medewerkers georganiseerd. Hier komt een van de voorlichters dan uitleg geven over het voorlichting geven. En dat is wat ik vandaag ga doen.
Vorig jaar heb ik een voorlichting gegeven op een hogeschool in utrecht. Dat was een hele gave voorlichting. Een soort ronde tafel gesprek, ala de wereld draait door. Dat ging over sociale zekerheid, hoe het is om onder het minimum inkomen te leven en rond te komen met een bijstandsuitkering. O.a wat dit voor je sociale contacten doet. Je zit dan met een intervieuwer, en twee andee mensen (een van het jeugdloket, en een contacpersoon van de bijstand) aan een tafel. Voor je neus zitten 120 studenten. Er worden vragen gesteld, en de studenten mogen ook vragen stellen. Dit jaar ga ik op verzoek van de intervieuwer weer terug. Daar kijk ik heel erg naar uit!
Sorry voor de lange uitleg.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Hoochie ma 24 sep 2012 - 19:42

Goedemorgen

Ik ben alweer een uur aan het werk en moet nog tot 7 uur. Ik ben zo moe, tel echt af naar de vakantie.

Fijne dag
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoes ma 24 sep 2012 - 19:59

Goedemorgen!

Ik heb eindelijk nog eens goed geslapen, alleen wat kort smile.
Ben sinds 6u30 aan het werk en moet tot 15u. Daarna rijd ik door naar de tandarts en vanavond lekker niks doen.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kaboutertje ma 24 sep 2012 - 20:05

Goedemorgen iedereen!
Ben nog moe maar moet er toch uit. Nog wat dingetjes doen en dan rond 11u richting werk. Geen zin in Razz
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Elliot ma 24 sep 2012 - 20:26

slaatje schreef:
Caroline. schreef:Goeiemorgen! Ik heb ook heerlijk geslapen en voel me sinds lange tijd echt heerlijk uitgerust. Ik ben onderweg naar m'n werk. Vanavond ga ik bij mijn moeder eten en daarna muziek maken. Druk dagje dus, maar wel leuk!

Fijne dag allemaal!

Wat voor muziek ga je maken Caroline?

Normaal geef ik een voorlichting dmv mijn levensverhaal te vertellen. Ik doe dit op scholen met de richting spw of sjd (vrijwilligerswerk) Op deze manier probeer ik studenten te vertellen hoe ik de hulpverlening die ik in het verleden heb gehad,heb ervaren. Wat me tegenstond, waar ik wat aan heb gehad. Wat ze absoluut wel of niet moeten doen.

Dit project is onderdeel van de sticting waar ik ook als oproepkracht voor werk. Het is een hele brede organisatie, die voornamelijk ex dak en thuis of ex verslaafde op weg helpt naar een betere toekomst. Onder de stichting vallen crisisopvang centra en begeleid wonen projecten.
Elk jaar word er een voorlichtingsdag voor nieuwe medewerkers georganiseerd. Hier komt een van de voorlichters dan uitleg geven over het voorlichting geven. En dat is wat ik vandaag ga doen.
Vorig jaar heb ik een voorlichting gegeven op een hogeschool in utrecht. Dat was een hele gave voorlichting. Een soort ronde tafel gesprek, ala de wereld draait door. Dat ging over sociale zekerheid, hoe het is om onder het minimum inkomen te leven en rond te komen met een bijstandsuitkering. O.a wat dit voor je sociale contacten doet. Je zit dan met een intervieuwer, en twee andee mensen (een van het jeugdloket, en een contacpersoon van de bijstand) aan een tafel. Voor je neus zitten 120 studenten. Er worden vragen gesteld, en de studenten mogen ook vragen stellen. Dit jaar ga ik op verzoek van de intervieuwer weer terug. Daar kijk ik heel erg naar uit!
Sorry voor de lange uitleg.

Wauw slaatje wat goed dat je dat doet zeg! Dat kan studenten denk ik wel heel goed helpen. Gaaf hoor!

Ik moet vanavond trompet spelen bij het orkest waar ik lid van ben. Elke dinsdagavond is dat smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Burn ma 24 sep 2012 - 20:51

Goedemorgen!

Ik zit op school, in mijn eerste hoorcollege! Heb vandaag het geluk dat ik tot half 7 op school zit, dan snel naar huis en met mijn zusje naar de podoloog.. Daarna nog even huiswerk maken, bah. Rotdag vandaag!

Fijne dag all!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Oasis ma 24 sep 2012 - 20:59

Goedemorgen,

Wow, knap dat je dat gaat doen, Slaatje! Daar zullen studenten heel veel aan hebben!

Ik heb goed geslapen, maar ben wel heel zenuwachtig. Vandaag namelijk gesprek met school over mijn scriptie (iets waar ik al 1,5 jaar mee loop te sukkelen). Daarna werken van 15.00 uur tot 20.15 uur.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 21:00

Oioioi vliegende start, de drukte, de drukte...

zoveel werk te doen (wat doe ik hier dan ook echt - rotten forum addiction! Evil or Very Mad )

Love me job, maar nu werk ik me een slag in de ronte terwijl ik me 6 weken geleden verveelde. I knew this would happen... :O

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 24 sep 2012 - 21:02

Goedemorgen!

Heb heerlijk geslapen vannacht, maar de wekker ging veel te vroeg... Ben nu aan het werk, maar vanmiddag lekker vrij Very Happy Ik ga hardlopen, bloedprikken en lekker zingen.

Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mermaid ma 24 sep 2012 - 21:15

wat goed van je slaatje, kan volgens mij heel waardevol zijn voor studenten.

Ik hoef niet te werken vandaag, maar straks wel naar het ziekenhuis, mijn nieuwe paspoort ophalen en even bij mijn schoonouders eten. Nu eerst nog even verder met de was en beginnen met het inpakken van mijn koffer.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 22:43

Goedemorgen (kan nog net)!
Heb weer te lang in bed gelegen vandaag. Kan zó merken dat het herfst is.... De bedoeling was om rond 10 uur aan de studie te zitten, maarja... Nu eerst even stofzuigen en een was opvouwen en dan inderdaad aan mijn studie werken. Ben een beetje down terwijl ik niks heb om down over te zijn. scratch

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: