Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw verslaving?

+32
Snoes
Pandora
Makamba
Star007
Arwyn
SparklingEyes
Pompoen
Thunder
Bazinga
Oasis
Chocoholic
Zonnetje
Aziraphale
Barbabella
Kowalski
SnowWhite
Jeanette
Poubelle
Rush
Suus
Marin
SoGood
Ibbeltje
Caro
Blond
Lady4
SuperGrover
Susan
TukTuk
RYW
Raindrop
kippiee
36 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 2:45

Raindrop schreef:
Dropdraakje schreef:
Raindrop schreef:
Dropdraakje schreef:Sorry, Raindrop maar cake is voor mij heeeel moeilijk om te delen Laughing Razz

Haha dat is niet erg want ik ben juist niet dol op cake Razz Als we het halen/bakken is het eigenlijk enkel voor mijn vriend. Geniet van je cake! Very Happy Mag je vriend wel een stukje?

Als er nog wat over blijft mag hij gerust een stukje. angel Nee, mijn vriend is juist van de chocola en chips en daar heb ik niks mee.

Maar cake deel ik trouwens wel hoor, haha. Anders werk ik echt z'n hele boomstam naar binnen. :O Dus ik trakteer morgen wel wat klasgenootjes.


Lief van je! Zullen je klasgenootjes leuk vinden smile Welke cake bak je?
Ik heb zelf ook liever chocola haha, chips heel af en toe.

Gewone cake, zonder poespas. Lukt ook het beste want om nu te zeggen dat ik een bak of kookwonder ben, haha. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Blond zo 23 sep 2012 - 2:47

Op dit moment taai taai poppen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 2:49

Neusspray Neutral

En qua eten momenteel niet iets specifieks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 2:50

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 548607_082c55401bWat is jouw verslaving? - Pagina 2 Afb._Lays_Light_paprika_170_gram_Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Plafond1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 2:53

Ik wil nog een keer een patat meeting houden met Zelda :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 2:54

Joan schreef:Ik wil nog een keer een patat meeting houden met Zelda Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 281626781
Deal!! Very Happy ik ben echt gek op patat/friet Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Susan zo 23 sep 2012 - 2:55

Ik ben dus uiteindelijk ook afgekickt van de neusspray door gewoon een flesje druppels te kopen in plaats van spray en het steeds aan te lengen met water. Op die manier zit je niet meteen cold turkey met een potdichte neus, maar na een aantal dagen ben je er wel vanaf, het gaat dan heel geleidelijk. Ik zou dan wel een moment kiezen waarop je niet snipverkouden bent, anders is het wel heel moeilijk. Ik herinner me nog een moment in de tijd dat ik het nog zoveel gebruikte, dat ik zó verkouden was dat zelfs neusspray niet meer hielp, toen werd ik echt gek. Maar kort daarna ben ik het dus gaan afbouwen, omdat ik me realiseerde dat dat wel het resultaat was van mijn neusspraygebruik.

Nu gebruik ik het echt nog zelden, maar een jaar of tien geleden had ik door mijn hele huis en in alle tassen die ik had flesjes neusspray rondslingeren. Soms vind ik nog wel eens een flesje terug in een oude tas, dan denk ik: oh ja! Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 394967
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 2:57

kippiee schreef:
Watermeloen schreef:Met dit weer: Krollen met speculaas. Héérlijk.
Maar deze maanden zal ik het niet veel eten helaas.

Krollen? Wat is dat?
En waarom kan je het niet veel eten?

Dat zijn anijsbroodjes. Zoooo lekker!! En dan met een laagje boter en speculaas. De speculaas het liefst er een tijdje op laten liggen voor je het opeet zodat de speculaas een beetje zacht is.
Echt heerlijk. Maar ook echt heel slecht. En aangezien ik net zo goed bezig ben met afvallen ga ik ze deze ronde niet zoveel eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  kippiee zo 23 sep 2012 - 2:58

Oh vergeet het belangrijkste haha Laughing mijn telefoon Samsung galaxy III

Iedere dag even kijken internetten bellen appen enz soms zegt me vriend al "met wie heb je nou een relatie je mobiel of mij" Razz
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  kippiee zo 23 sep 2012 - 2:59

Watermeloen schreef:
kippiee schreef:
Watermeloen schreef:Met dit weer: Krollen met speculaas. Héérlijk.
Maar deze maanden zal ik het niet veel eten helaas.

Krollen? Wat is dat?
En waarom kan je het niet veel eten?

Dat zijn anijsbroodjes. Zoooo lekker!! En dan met een laagje boter en speculaas. De speculaas het liefst er een tijdje op laten liggen voor je het opeet zodat de speculaas een beetje zacht is.
Echt heerlijk. Maar ook echt heel slecht. En aangezien ik net zo goed bezig ben met afvallen ga ik ze deze ronde niet zoveel eten.

Oké dat ken ik niet! Maar klinkt lekker en slecht ja hahaha nou suc 6 met afblijven ervan Wink
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:02

kippiee schreef:
Watermeloen schreef:
kippiee schreef:
Watermeloen schreef:Met dit weer: Krollen met speculaas. Héérlijk.
Maar deze maanden zal ik het niet veel eten helaas.

Krollen? Wat is dat?
En waarom kan je het niet veel eten?

Dat zijn anijsbroodjes. Zoooo lekker!! En dan met een laagje boter en speculaas. De speculaas het liefst er een tijdje op laten liggen voor je het opeet zodat de speculaas een beetje zacht is.
Echt heerlijk. Maar ook echt heel slecht. En aangezien ik net zo goed bezig ben met afvallen ga ik ze deze ronde niet zoveel eten.

Oké dat ken ik niet! Maar klinkt lekker en slecht ja hahaha nou suc 6 met afblijven ervan Wink

Het is volgens mij ook echt iets van hier en de omgeving.
Toen ik nog in V.eldhoven woonde (ook Brabant) kende ik het ook niet.
Zover ik weet zijn ze ook alleen hier bij de bakker te koop en de Emte, die bakken ze dan zelf in het filiaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Caro zo 23 sep 2012 - 3:02

Ik heb ook echt een neusspray verslaving gehad. Dat is alweer paar jaar geleden maar ik had dus ook overal flesjes en ik werd gek zonder. Ook hier een keer zo erg verkouden geweest dat de neusspray bijna niet meer werkte en ik echt ieder uur wel kon sprayen.

Daarna ben ik net als Susan gaan afbouwen met neusspray en lengde ik het aan met water. Anders werd ik echt gek, had dan het idee dat een olifant op mijn neus aan het staan was.

Huidig: sigaretjes en brood (denk ik). Ik hou van brood :-). Maar verder niet echt iets geloof ik..Oh ja, ik ben gek op eitjes!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Ibbeltje zo 23 sep 2012 - 3:12

Zelda schreef:
Joan schreef:Ik wil nog een keer een patat meeting houden met Zelda Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 281626781
Deal!! Very Happy ik ben echt gek op patat/friet Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 2474380249

Ik weet een plekje waar we heen kunnen, waar ik met Zelda nog een keer heen zou gaan hahah
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Ibbeltje zo 23 sep 2012 - 3:13

Wat ik moeilijk kan laten staan is chips. Allerlei soorten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:14

Ibbeltje schreef:
Zelda schreef:
Joan schreef:Ik wil nog een keer een patat meeting houden met Zelda Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 281626781
Deal!! Very Happy ik ben echt gek op patat/friet Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 2474380249

Ik weet een plekje waar we heen kunnen, waar ik met Zelda nog een keer heen zou gaan hahah
Oja, dat moeten we ook nog een keer doen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:14

Caro, daar zeg je wat? Ik ben gek op brood, vooral harde broodjes, helemaal als ze nog warm zijn. Het liefs wil ik de hele dag brood eten maar erg gezond is het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  SoGood zo 23 sep 2012 - 3:15

Wij zijn zo stom geweest om een zakje chocolade pepernoten te kopen. Ze waren gelukkig zo op, maar ja.. Mijn vriend heeft weer een enorme nieuwe zak meegenomen. Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 1270000679

Edit: En open gemaakt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  SuperGrover zo 23 sep 2012 - 3:17

Neusspray is inderdaad echt een verslaving, dat heeft niets met lekker of psychisch te maken, puur fysiologische afhankelijkheid. Neus snuiten heeft geen zin, dat is het probleem niet. Ik heb mijn gebruik afgebouwd naar 1 keer per dag, alleen voor het slapengaan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin zo 23 sep 2012 - 3:17

Lady4 schreef:

Verder lippenbalsem, tomatensoep, mijn iPhone met internet, FB en whatsapp. En chips toch ook wel.

Hahaha grappig. Dit lijstje klopt echt wel voor mij ook! Tomatensoep ben ik echt gek op (hoewel een verslaving een groot woord zou zijn) en de rest klopt ook echt. Thee drink ik niet veel, maar wel een cola light verslaving. En dat ik internet verslaafd ben is wel echt zo denk ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin zo 23 sep 2012 - 3:19

Ik ben als kind ook verslaafd geweest aan neusspray, waardoor ik nu overgevoelige neusslijmvliezen heb. Ik kan gewoon geen neusspray meer gebruiken, anders gaat het heel erg pijn doen, gek genoeg bij m'n tandvlees (zal wel verbonden zitten aan je neusslijmvliezen). Heb jarenlang gewoon geen neusspray kunnen gebruiken. Tegenwoordig probeer ik af en toe wat zoutwateroplossing, maar zelfs dat doet pijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Susan zo 23 sep 2012 - 3:20

Er schiet me er nu nog eentje te binnen, nu ik tomatensoep hoor. Bij mij was het kippensoep. Ik moest dat echt drie of vier keer per week 's avonds eten en dan at ik zo vier kommen achter elkaar. Nu heb ik het eigenlijk tegengegeten, ik vind het nog wel een beetje lekker, maar ik kan me er niet meer zo op verheugen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Susan zo 23 sep 2012 - 3:21

Marin schreef:Ik ben als kind ook verslaafd geweest aan neusspray, waardoor ik nu overgevoelige neusslijmvliezen heb. Ik kan gewoon geen neusspray meer gebruiken, anders gaat het heel erg pijn doen, gek genoeg bij m'n tandvlees (zal wel verbonden zitten aan je neusslijmvliezen). Heb jarenlang gewoon geen neusspray kunnen gebruiken. Tegenwoordig probeer ik af en toe wat zoutwateroplossing, maar zelfs dat doet pijn.

Ik heb ook wel dat het dan gaat prikken in mijn neus, maar ik weet niet of dat daardoor komt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:22

Gelukkig gebruik ik mijn neusspray max 1-2x er dag, maar ik ben altijd een fervente neussprayweigeraar geweest juist vanwege de kans op verslaving, dus dit vind ik gewoon niet zo tof. Gelukkig gebruik ik dan nog wel de kinderneusspray. Ik ga morgen zoutoplossing kopen, kijken of dat ook werkt, en het idee van neusdruppels met eeb pipetje en dan aanlengen met water vind ik ook een goede tip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:23

Overigens heb ik ook neusspray op doktersvoorschrift, maar die werkt niet op korte termijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Susan zo 23 sep 2012 - 3:23

Een ander voordeel van neusdruppels met een pipetje vind ik dat je dat niet even snel en gedachteloos doet, dat vind ik met een spray wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw verslaving?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum