Monchoutaartvraag!
+5
Sissi
PiP
minoessepoes
Mermaid
Bliss
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Monchoutaartvraag!
Ooh Dan heb ik daar zeker overheen gekeken!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend had laatst ook perongelijk zuivelspread meegenomen terwijl hij roomkaas nodig had haha.. Hij zei ik weet zeker dat ik in het goede schap graaide.. (terug gegaan en lag het gewoon allemaal door elkaar heen) lekker handig haha.
Maar ik vind die euroshopper roomkaas prima doorkunnen in een monchoutaart hoor
Maar ik vind die euroshopper roomkaas prima doorkunnen in een monchoutaart hoor
Gast- Gast
Chipp schreef:ES roomkaas zou ik best aandurven, zuivelspread niet
Wat ging je maken Punk'd? Of is het niet jouw foto?
Gast- Gast
Flower_L schreef:Vooor een kwarktaart heb je kwark nodig, geen monchou...toch?
Oeps! Ik bedoelde een gebakken 'cheesecake' En in het recept stond toch echt 900 g mon chou. Maar ik heb het idee dat niet alle recepten van de AH even goed kloppen. Kwam laatst een recept voor een appeltaart tegen, waar je 11(!) appels nodig had. Voor een simpele 24 cm springvorm.
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Sissi schreef:Flower_L schreef:Vooor een kwarktaart heb je kwark nodig, geen monchou...toch?
Oeps! Ik bedoelde een gebakken 'cheesecake' En in het recept stond toch echt 900 g mon chou. Maar ik heb het idee dat niet alle recepten van de AH even goed kloppen. Kwam laatst een recept voor een appeltaart tegen, waar je 11(!) appels nodig had. Voor een simpele 24 cm springvorm.
Oef dat is wel erg veel, ik weet wel dat in de newyork cheesecake van Jaimy Oliver 900 gram magere kwark moet. 900 gram monchou lijkt me op zich dus wel kunnen maar vooral ook erg vet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Sissi schreef:Flower_L schreef:Vooor een kwarktaart heb je kwark nodig, geen monchou...toch?
Oef dat is wel erg veel, ik weet wel dat in de newyork cheesecake van Jaimy Oliver 900 gram magere kwark moet. 900 gram monchou lijkt me op zich dus wel kunnen maar vooral ook erg vet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Als je nog room kaas overhoud kon je ook .De room kaas even in een kom doen een fijngeneden uitje en wat bislook er door roeren en dat op een plakje ham doen ,de ham rollen heb in stukjes van +-3 a4 cm snijden dan heb je direkt wat voor op tafel bij de kaas en worst (wel even in koelkast zetten zolang je het nog niet gebruikt )
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: