Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen aan spetterende vissticks??

+6
SoezieQ
Guus
ijsjemeisje
Minx
Prosecco
Inge
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat te doen aan spetterende vissticks?? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen aan spetterende vissticks??

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:08

Bakken in de oven of in boter. Hete olie en bevroren vissticks gaat niet zo goed samen, omdat er vocht vrijkomt als ze ontdooien. Je kan ook een spatdeksel kopen bij Blokker of zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen aan spetterende vissticks?? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen aan spetterende vissticks??

Bericht  SoezieQ di 1 feb 2011 - 2:14

Je moet er geen deksel overheen gaan leggen (Spatdeksel kan wel) want wanneer je de pan helemaal afsluit, zal de stoom die vrij komt de paneerlaag van je vissticks zacht maken zeg maar. Je krijgt dan dus geen krokante visstick smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen aan spetterende vissticks?? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen aan spetterende vissticks??

Bericht  Lady4 di 1 feb 2011 - 9:41

Ik heb geleerd: een scheutje vloeibare boter bij je (olijf)olie. Scheeli inderdaad!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen aan spetterende vissticks?? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen aan spetterende vissticks??

Bericht  Suus di 1 feb 2011 - 23:14

Ik vind vissticks ook erg lekker, altijd met spinazie Wink En ik doe ze ook altijd in de oven, geen gespetter smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen aan spetterende vissticks?? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen aan spetterende vissticks??

Bericht  madam do 7 maa 2013 - 2:20

Ik doe mijn visstick ook in de over. Maar bij mij blijven ze slap en worden ze niet knapperig.
Wat doe ik fout?
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen aan spetterende vissticks?? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen aan spetterende vissticks??

Bericht  VeryCherry do 7 maa 2013 - 3:29

Dan moet je ze iets langer laten liggen Madam smile Ik doe ze ook altijd in de oven en laat ze er een minuut of 20 in en dan nog 5 minuten laten liggen voor ik het op een bord prop smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen aan spetterende vissticks?? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen aan spetterende vissticks??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum