Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwemmen met baby

+13
PiP
Susan
Flower_L
Puggle
*Lookie*
Printje
Fiebje
SarahKey
Liadan
Darius
Tania
Luna
Bluestar
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zwemmen met baby - Pagina 2 Empty Re: Zwemmen met baby

Bericht  teletascha za 22 sep 2012 - 7:39

Ik zou persoonlijk nog even wachten. Is meer. Een gedoe mEt omkleden etc. dan dat het waard is. Ik zou de baby gewoon lekker bij je in bad nemen bij een watertemperatuur van 37 graden, dat is een stuk aangenamer dan de 32 graden in een babyzwembad. Voor de baby veel fijner, en voor jezelf ook nog een stuk makkelijker. En je hoeft je ook jiet af te vragen of die chloor wel of niet schadelijk zou kunnen zijn.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen met baby - Pagina 2 Empty Re: Zwemmen met baby

Bericht  chipa za 22 sep 2012 - 7:46

Wow wat een luxe aankleedhokjes hebben sommige zwembaden! Waar wij gaan hebben e direct naast het zwembad een lange tafel met iets van 6 aankleedkussens. Daar kan je je kindje dan afdrogen en aankleden. Maar dan moet je dus wel eerst alle spullen uit het kluisje halen. Als je kind eenmaal droog een gekleed is moet je langs de douches lopen en dan jezelf nog afdrogen een aankleden in het groet hok of in een prive hokje. Een baby blijft wel in zijn maxi cosi zitten, maar hoe doe je dat met een dreumes? Zou zo handig zijn als er hokjes zouden zijn met Ikea stoelen ofzo. Kan je kindje even zitten terwijl jij een aankleed.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen met baby - Pagina 2 Empty Re: Zwemmen met baby

Bericht  PiP za 22 sep 2012 - 8:33

chipa schreef:Wow wat een luxe aankleedhokjes hebben sommige zwembaden! Waar wij gaan hebben e direct naast het zwembad een lange tafel met iets van 6 aankleedkussens. Daar kan je je kindje dan afdrogen en aankleden. Maar dan moet je dus wel eerst alle spullen uit het kluisje halen. Als je kind eenmaal droog een gekleed is moet je langs de douches lopen en dan jezelf nog afdrogen een aankleden in het groet hok of in een prive hokje. Een baby blijft wel in zijn maxi cosi zitten, maar hoe doe je dat met een dreumes? Zou zo handig zijn als er hokjes zouden zijn met Ikea stoelen ofzo. Kan je kindje even zitten terwijl jij een aankleed.
Ik heb op vakantie eens een soort van klapstoeltjes aan de muur gezien met een tuigje!
F kleden we gewoon aan en die wacht tot ik klaar ben of als mijn man mee is, loopt ze naar hem toe.
Wij hebben ook totaal geen luxe voorzieningen, alleen een lange tafel en een vage box in het grote kleedhok.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen met baby - Pagina 2 Empty Re: Zwemmen met baby

Bericht  Liadan za 22 sep 2012 - 8:35

Die klapstoeltjes met tuigje heb je ook in het zwembad hier in de buurt in de familiekleedhokjes, samen met een aankleedtafel met aankleedkussen. Ik vind die klapstoeltjes alleen een beetje eng, ze zien eruit of ze zo met kind en al van de wand af kunnen vallen (al zal dat ongetwijfeld niet zo zijn).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen met baby - Pagina 2 Empty Re: Zwemmen met baby

Bericht  nillis za 22 sep 2012 - 20:20

Wij hebben ooit met T gezwommen toen ze 8 weken was en daarna ben ik met haar gaan zwemmen vanaf 4 maand en dat was bij babayzwemmen. Nu is T een heerlijk waterratje. Mijn tante is badjuffrouw en die vertelde ook dat bij hun pas kindjes vanaf 8 weken mogen komen. We zijn 10 minuten in het water geweest. T vond het heerlijk en wij vonden het een heel gepak voor die 10 minuutjes. We hebben het dus ook 1x gedaan en daarna gewacht tot 4 maand.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen met baby - Pagina 2 Empty Re: Zwemmen met baby

Bericht  Happydobby za 22 sep 2012 - 23:37

chipa schreef:Wow wat een luxe aankleedhokjes hebben sommige zwembaden! Waar wij gaan hebben e direct naast het zwembad een lange tafel met iets van 6 aankleedkussens. Daar kan je je kindje dan afdrogen en aankleden. Maar dan moet je dus wel eerst alle spullen uit het kluisje halen. Als je kind eenmaal droog een gekleed is moet je langs de douches lopen en dan jezelf nog afdrogen een aankleden in het groet hok of in een prive hokje. Een baby blijft wel in zijn maxi cosi zitten, maar hoe doe je dat met een dreumes? Zou zo handig zijn als er hokjes zouden zijn met Ikea stoelen ofzo. Kan je kindje even zitten terwijl jij een aankleed.

Bij ons staat er een box, of als de kindjes nog niet lopen gewoon de buggy meenemen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen met baby - Pagina 2 Empty Re: Zwemmen met baby

Bericht  chipa zo 23 sep 2012 - 0:34

Buggy zou wel een optie zijn, maar waar laat je die dan als je gaat zwemmen? Tegenwoordig kan je niets meer laten staan of je bent het kwijt. In een omkleedhokje past het niet dus dan zouden we in de grote omkleedruimte moeten omkleden.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen met baby - Pagina 2 Empty Re: Zwemmen met baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum