Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoi

+12
sterremaan
Sushi
Kowalski
Sarah1985
Blond
Burn
Rush
RYW
Jerry
Paper Crown
Theeleut
Bazinga
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 2:19

Wat jij nu hebt gedaan hoef ik niet eens te proberen, dan lag ik nu 'lalleballend, ik kan niet meer op mijn benen staan' op de grond. Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kowalski vr 21 sep 2012 - 2:51

Ooo dat wil ik ook zo graag een keer, dronken op mijn werk! Zien m'n collegas me ook eens van mijn leuke kant Hoi - Pagina 2 394967

Ik zat gisteravond dronken aan mijn essay, ik ben zó blij dat ik hem vanochtend nog niet heb opgestuurd!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 2:53

RYW schreef:Haha, jemig, dat zou ik op mijn werk echt niet hoeven te proberen... Dan zouden ze me gelijk aan de ademanalyse leggen Wink

Ik zou naar huis gestuurd worden Hoi - Pagina 2 561177 Ik had laatst een fles wijn mee voor een collega, die moest ik al op de parkeerplaats overhandigen, want dat mag niet in het gebouw. Een kegel van de vorige avond? ---->ook naar huis.

Maar hé lol! ik vind het wel grappig.

Gast
Gast

Bericht  Sushi vr 21 sep 2012 - 8:11

.

Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 8:13

Kowalski schreef:Ooo dat wil ik ook zo graag een keer, dronken op mijn werk! Zien m'n collegas me ook eens van mijn leuke kant Hoi - Pagina 2 394967

Ik zat gisteravond dronken aan mijn essay, ik ben zó blij dat ik hem vanochtend nog niet heb opgestuurd!

Nee gekkerd ik was niet dronken! Ik was een beetje aangeschoten Very Happy Dronken ben ik al jaren niet geweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 8:29

Mijn collega is in een 1 april grap getrapt dat een patiënt geklaagd had dat ze naar alcohol rook... Had ze zich helemaal zorgen gemaakt, omdat ze 's avondspits weleens een wijntje dronk. Haha.

Ik zit nu aan de wijn...en mijn laatste wijntje is 6maanden geleden...als dat maar goed gaat...

Gast
Gast

Bericht  sterremaan vr 21 sep 2012 - 9:58

Hahaha, geweldig zie het helemaal voor me, drankflessen in bureau lades, gniffel, Of stiekem in een shampo flesje meesmokkelen. Ffkes een neutje door de koffie heen. Maar dat zijn nou dingen dat ik vroeger nooit durfde. Maar, nu denk ik tja mij ook wel een keer overkomen zijn hahaha. Ik hoop niet dat morgen de paracetamolletjes om de hoek komen kijken. Of liever wel als je hoofdpijn hebt
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:00

sterremaan schreef:Hahaha, geweldig zie het helemaal voor me, drankflessen in bureau lades, gniffel, Of stiekem in een shampo flesje meesmokkelen. Ffkes een neutje door de koffie heen. Maar dat zijn nou dingen dat ik vroeger nooit durfde. Maar, nu denk ik tja mij ook wel een keer overkomen zijn hahaha. Ik hoop niet dat morgen de paracetamolletjes om de hoek komen kijken. Of liever wel als je hoofdpijn hebt

Haha nee joh, we gingen lunchen buiten de deur, wilden een glas bestellen, maar ze hadden alleen flessen. Dus hadden we een fles besteld. Het ligt niet stiekem in onze la ofzo smile In de kasten achter mij staan ook een hoop flessen wijn, maar dat is voor borrels. Daar komen we niet aan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:02

Maar als er uit een fles slechts 2,5 glas te halen valt, en jullie zijn met meerderen, hoeveel flessen hebben jullie dan wel niet besteld? Was gewoon nieuwsgierigheid hoor. smile

Gast
Gast

Bericht  sterremaan vr 21 sep 2012 - 10:05

haha maura, ze waren met z'n drieen dus iedereen een fles Very Happy Hoi - Pagina 2 281626781

Ach joh gewoon die kast met wijn open breken jummie. :P..
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:17

Maura schreef:Maar als er uit een fles slechts 2,5 glas te halen valt, en jullie zijn met meerderen, hoeveel flessen hebben jullie dan wel niet besteld? Was gewoon nieuwsgierigheid hoor. smile

3 girls, 1 botlle Very Happy En ieder had ongeveer 2 drankjes he, er kunnen niet slechts 2 drankjes uit een fles natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:18

Carrie schreef:
Maura schreef:Maar als er uit een fles slechts 2,5 glas te halen valt, en jullie zijn met meerderen, hoeveel flessen hebben jullie dan wel niet besteld? Was gewoon nieuwsgierigheid hoor. Hoi - Pagina 2 561177

3 girls, 1 botlle Very Happy

Niet drie meisjes, drie flessen?
Want anders had één van de meiden wel een half glas. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:18

sterremaan schreef:haha maura, ze waren met z'n drieen dus iedereen een fles Very Happy Hoi - Pagina 2 281626781

Ach joh gewoon die kast met wijn open breken jummie. :P..

Neehee, niet 3 flessen, en ieder 1 fles, we hadden maar 1 fles!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:19

Carrie schreef:
Neehee, niet 3 flessen, en ieder 1 fles, we hadden maar 1 fles!

En dan al teut. Doe je goed, haha. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:19

Maura schreef:
Carrie schreef:
Maura schreef:Maar als er uit een fles slechts 2,5 glas te halen valt, en jullie zijn met meerderen, hoeveel flessen hebben jullie dan wel niet besteld? Was gewoon nieuwsgierigheid hoor. Hoi - Pagina 2 561177

3 girls, 1 botlle Very Happy

Niet drie meisjes, drie flessen?
Want anders had één van de meiden wel een half glas. :P

Ehm, ben ik nou zo onduidelijk? We hadden 1 fles, daarvan heeft ieder van ons ongeveer 2,5 glas uit gedronken. Jeetje laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:21

Het komt volgens mij binnen.

Er komt geen 2,5 glas uit 1 fles. Maar 7,5 glas uit één fles. Dus 2,5 glas p.p. Helder! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:23

Maura schreef:Het komt volgens mij binnen.

Er komt geen 2,5 glas uit 1 fles. Maar 7,5 glas uit één fles. Dus 2,5 glas p.p. Helder! Very Happy

Zelf ook wat genuttigd? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:24

Pippa schreef:
Maura schreef:Het komt volgens mij binnen.

Zelf ook wat genuttigd? Laughing

Nee, ik niet.

Ik mag een maand niet drinken. Dus ik zit netjes aan de thee en Cola.

Gast
Gast

Bericht  Twellie vr 21 sep 2012 - 10:28

Waarom mag je een maand niet drinken?

En Carrie: lekker relaxte baas heb je Hoi - Pagina 2 561177 . Op mijn werk is het reden voor ontslag op staande voet en dat is ook al eens gebeurd bij een nu ex-collega.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:32

Twellie schreef:Waarom mag je een maand niet drinken?

En Carrie: lekker relaxte baas heb je Hoi - Pagina 2 561177 . Op mijn werk is het reden voor ontslag op staande voet en dat is ook al eens gebeurd bij een nu ex-collega.

Oh wat erg! Voor als je een wijntje drinkt tijdens je pauze? Hier gebeurt dat normaal ook wel eens, tijdens lunches met zakenrelaties. Maar ik wil mijn bericht even nuanceren hoor. Misschien heb ik het zelf wel dommig opgeschreven, maar de reacties lijken nu net alsof ik stomdronken op mijn werk zat. En dat was absoluut niet het geval. Voel normaal nooit echt iets van 2 glazen wijn, alleen vandaag toevallig wel, het viel wat anders dan normaal. Schrik eerlijk gezegd een beetje van de reacties.

Laatst aangepast door Carrie op vr 21 sep 2012 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 10:32

Twellie - Dat is een afspraak tussen mij en een vriend. Hij wil een punt maken. En ik wil best weten oid hij dat punt kan maken. Nog 25 dagen.

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 21 sep 2012 - 21:09

Zeg, is er al een lijstje met "ik wil door Carrie opgemaakt worden" ???! Ik wil namelijk ook op de wachtlijst!!!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Suus vr 21 sep 2012 - 21:53

Dat wil ik ook wel, Babydoll!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza vr 21 sep 2012 - 22:05

Babydoll schreef:Zeg, is er al een lijstje met "ik wil door Carrie opgemaakt worden" ???! Ik wil namelijk ook op de wachtlijst!!!

Jij mag niet, jij bent al mooi.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Blair vr 21 sep 2012 - 22:28

Roza schreef:
Babydoll schreef:Zeg, is er al een lijstje met "ik wil door Carrie opgemaakt worden" ???! Ik wil namelijk ook op de wachtlijst!!!

Jij mag niet, jij bent al mooi.

Echt niet. Jij wil gewoon vals spelen, gaat je niet lukken hoor, achteraan in de rij!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud