Hoi
+12
sterremaan
Sushi
Kowalski
Sarah1985
Blond
Burn
Rush
RYW
Jerry
Paper Crown
Theeleut
Bazinga
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoi
Ik ging in de pauze uit lunchen met 2 collega's. Een daarvan is sinds vanmiddag gescheiden, dus wilden we daar een proseccootje op drinken. Maar dat ging alleen per fles, niet per glas. Nu ben ik dus een beetje aangeschoten op mijn werk.
Ok, doei.
Ok, doei.
Gast- Gast
Re: Hoi
Lief dagboek,
Wat er vandaag toch gebeurde...
Wat er vandaag toch gebeurde...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hahaha, dat heb ik ook eens gehad. Incl. Belangrijke deadline. Succes! Hou nog even vol!
Gast- Gast
Haha ja PB het is best pittig! Maar het geeft wel een andere dimensie aan het werk zo.
Gast- Gast
Dag gelukkig nog maar een paar uurtjes!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Hahahaha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hoeveel glazen gaan er dan uit één fles? Of kun je gewoon niet zo goed tegen drank
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Vertel.Carrie schreef:Haha ja PB het is best pittig! Maar het geeft wel een andere dimensie aan het werk zo.
Gast- Gast
Haha, jemig, dat zou ik op mijn werk echt niet hoeven te proberen... Dan zouden ze me gelijk aan de ademanalyse leggen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Haha, jemig, dat zou ik op mijn werk echt niet hoeven te proberen... Dan zouden ze me gelijk aan de ademanalyse leggen
Hier merken ze het niet, het is rustug op kantoor en ik zit lekker achter mijn pc te werken
Gast- Gast
Jerry schreef:Hoeveel glazen gaan er dan uit één fles? Of kun je gewoon niet zo goed tegen drank
Ik denk 2,5? Maar als ik dat in 1 uur op moet drinken gaat het wat harder dan normaal
Gast- Gast
Sowieso overdag ben ik zomaar teut! Geef me 1 glas champagne en ik zie ze al vliegen. `s avonds of op een feestje heb ik dat helemaal niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha! Jouw weekend begint zeker weten goed!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb ooit teut in college gezeten, dat was niet echt een succes .
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb wel eens stoned gesolliciteerd...
Theeleut- Prater
Ik heb mijn Engels examen stoned gemaakt.Theeleut schreef:Ik heb wel eens stoned gesolliciteerd...
Ik had een 10.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
oei wel grappig. Ik heb dat eens gehad op school. We hadden even vrij en gingen met ons groepje H.eerenveen in en kwamen terecht op een terras. En daarna weer naar school te gaan allemaal behoorlijk aangeschoten.
Werkse nog hopelijk komt je baas er niet achter
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was ook aangenomen en heb er nog 10 jaar gewerktRush schreef:Ik heb mijn Engels examen stoned gemaakt.Theeleut schreef:Ik heb wel eens stoned gesolliciteerd...
Ik had een 10.
Schijnbaar ben ik stoned op mijn best
Theeleut- Prater
Theeleut schreef:Ik was ook aangenomen en heb er nog 10 jaar gewerktRush schreef:Ik heb mijn Engels examen stoned gemaakt.Theeleut schreef:Ik heb wel eens stoned gesolliciteerd...
Ik had een 10.
Ben je die 10 jaar continu stoned geweest dan
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Sarah1985 schreef:oei wel grappig. Ik heb dat eens gehad op school. We hadden even vrij en gingen met ons groepje H.eerenveen in en kwamen terecht op een terras. En daarna weer naar school te gaan allemaal behoorlijk aangeschoten.
Nee die is er niet. En anders vindt hij dat voor een keertje niet zo erg, hij kan er geloof ik wel om lachen. Zolang ik mijn werk maar normaal doe. Ik heb wel een relaxte baas Het is ook al weer voorbij, heb een halve liter water gedronken.
Gast- Gast
Gewoon de schijn op gehouden al die jaarRYW schreef:Theeleut schreef:Ik was ook aangenomen en heb er nog 10 jaar gewerktRush schreef:Ik heb mijn Engels examen stoned gemaakt.Theeleut schreef:Ik heb wel eens stoned gesolliciteerd...
Ik had een 10.
Ben je die 10 jaar continu stoned geweest dan
Theeleut- Prater
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: