Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

+112
Atelier Madame
Orchidee
Theezakje13
Puggle
Mrs. Jansen
Snoes
Mom-Of-3
Dolphinne
Aagje!
Silke
Laurientje
Pink!
Burgemeester Nicky
Muus
teletascha
Maudy
NoMercy
Roxy
CCC
sanne-84
Rose
Tania
Sanne
red rose
Pommes
Pien
Darius
Shopaholic
Parel
Viva
Laced
Limburg85
Schism
Charles
tweeling
Jits
Fiwen
meisje
love
Highway
Twellie
duckie
_Mashimaro_
Fearie
kwak
Flower_L
Floor
Wennes
PapillonRose
Liadan
MissD
hellowkitty
Aimee
Lejow
Funk
moepie
Roos
Dimphna
Annie24
SarahKey
Bluestar
Lith
Happydobby
Mida4you
Fiebje
strawberry
MamaDaan
chipa
Ellebel
TukTuk
Novalee
Flip Fluitketel
peach
Steep
Jade
_Lana_
koNijntje
Nijntje
Isa
liesje
Printje
Parisienne
Linda
M@niek
Tiara
PiP
Travelgurly
holaagirl
Luna
Lolly's
Coco
Papillio
mauwmauw
pippeloentje
Blue flower
smooch
Bruintje Beer
diddie
lente
Jezzie
MADDIE
piene1983
Cupcake
Shy
Supertalentje
Mute_
sabje
NoName88
Ella
studiebol
-Ieniemienie-
LDJ
116 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 13 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

Bericht  kwak wo 7 nov 2012 - 4:26

Viva schreef:Hier lagen helemaal geen afgeprijsde rompertjes Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 13 1270000679
Ik ga morgen naar de hema, ik wil hier wel even kijken.
pm maar welke maat/kleur ect ect.... dan kan ik het je evt wel opsturen ofzo
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 13 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2

Bericht  Roos wo 7 nov 2012 - 4:50

Mocht iemand nog een code van de pampers niet gaan gebruiken bij de wehkamp dan hou ik me van harte aanbevolen Embarassed

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 5:29

kwak schreef:
Viva schreef:Hier lagen helemaal geen afgeprijsde rompertjes Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 13 1270000679
Ik ga morgen naar de hema, ik wil hier wel even kijken.
pm maar welke maat/kleur ect ect.... dan kan ik het je evt wel opsturen ofzo
Dat is wel lief aangeboden!

Zou iemand anders een link van de site willen plaatsen om welke rompertjes het precies gaat?
Want de 5-pakken zijn volgens mij allemaal zonder stretch, en aangezien iemand juist met stretch had...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 5:35

Degene die hier lagen waren deze:

http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/jongens/rompertjes/5-pak-rompertjes-(33315710)?fh_start_index=80

http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/meisjes/nachtmode/5-pak-rompertjes-(33315110)?fh_start_index=80

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 7 nov 2012 - 6:22

Aimee schreef:
chipa schreef:Vandaag bij de hema 5 romers lange mouw voor 5,- gehaald.
Luiers zijn idd duur geworden zeg! Kruidvat luiers 10,69 voor 52 luiers terwijl ik een aantal maanden geleden nog een maag pak haalde met iets van 72 stuks voor 11,99

Zijn de kruidvat luiers niet meer zo'n mega pak (96 luiers) voor 14euro?

Ik heb ook de LIHL bonnen gekregen, maar pampers bestellen bij de wehkamp is alsnog duurder dan de kruidvat luiers (als het bij de kruidvat nog steeds 96 voor 14 euro is dan)

Kruidvat is idd goedkoper maar mijn kind lekt er in door. Dus hier aan de pampers. En dan scheelt elke korting toch wel weer Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 13 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 7:46

Lily schreef:Degene die hier lagen waren deze:

http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/jongens/rompertjes/5-pak-rompertjes-(33315710)?fh_start_index=80

[url=http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/meisjes/nachtmode/5-pak-rompertjes-(33315110)?fh_start_index=80
http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/meisjes/nachtmode/5-pak-rompertjes-(33315110)?fh_start_index=80[/quote[/url]]

Ok, super dank je!

Laat dan maar Kwak, wel super aangeboden.
Ik ga echt voor diegene waar ook stretch in zit. Maat 50/56 heb ik genoeg (lees teveel bijna), en voor na die tijd zal er vast wel weer een actie in komen Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Mida4you wo 7 nov 2012 - 8:36

Vallen die rompers van de Hema groot of klein uit? Mijn dochter heeft maat 92. Nu weet ik niet of ik 86/92 of 98/104 moet doen. Ik denk dat 98/104 wel heel groot is...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Annie24 wo 7 nov 2012 - 9:31

mida4you schreef:Vallen die rompers van de Hema groot of klein uit? Mijn dochter heeft maat 92. Nu weet ik niet of ik 86/92 of 98/104 moet doen. Ik denk dat 98/104 wel heel groot is...

Y. heeft 92 en de rompers 86/92 zijn zelfs nog te groot. Lees: hij heeft aan de onderkant van zijn luier nog een stukje loze ruimte over Laughing Hij draaagt ze wel gewoon hoor, want de 74/80 is weer te strak. Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  PapillonRose wo 7 nov 2012 - 9:33

Annie24 schreef:
mida4you schreef:Vallen die rompers van de Hema groot of klein uit? Mijn dochter heeft maat 92. Nu weet ik niet of ik 86/92 of 98/104 moet doen. Ik denk dat 98/104 wel heel groot is...

Y. heeft 92 en de rompers 86/92 zijn zelfs nog te groot. Lees: hij heeft aan de onderkant van zijn luier nog een stukje loze ruimte over Laughing Hij draaagt ze wel gewoon hoor, want de 74/80 is weer te strak. Rolling Eyes
Ik denk nog steeds dat ik op een of andere manier verkeerde rompers heb ofzo confused Maat 86/92 zit van Hema rompers hier inmiddels te strak, terwijl ze pas net in maat 92 zit! Heb ook rompers in die maat van Prénatal, en daar heeft ze nog wel ruimte in. Zo vaag!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annie24 wo 7 nov 2012 - 9:37

PapillonRose schreef:
Annie24 schreef:

Ik denk nog steeds dat ik op een of andere manier verkeerde rompers heb ofzo confused Maat 86/92 zit van Hema rompers hier inmiddels te strak, terwijl ze pas net in maat 92 zit! Heb ook rompers in die maat van Prénatal, en daar heeft ze nog wel ruimte in. Zo vaag!

Haha :P

Ik wilde zeggen dat haar bovenlichaam dan misschien gemiddeld genomen wat langer is dan van andere kindjes, maar als je bij de Rompers van de Prenatal ook nog ruimte over hebt zou dat niet kunnen. Heb je ze al eens op elkaar gelegd?

Anders houden we het er gewoon op dat er een verkeerde maat in jouw Hema rompers staat Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Lejow wo 7 nov 2012 - 9:50

Hema heeft wel meer rare dingen.
Ik had 2 hema leggings, EXACT hetzelfde, dezelfde maat, echt serieus, helemaal compleet dezelfde legging!!!!
...
De ene was alleen bijna een cm korter dan de ander :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Aimee wo 7 nov 2012 - 9:52

Lejow schreef:Hema heeft wel meer rare dingen.
Ik had 2 hema leggings, EXACT hetzelfde, dezelfde maat, echt serieus, helemaal compleet dezelfde legging!!!!
...

Ik vind hema maten sowieso raar vallen confused Ik heb een shirtje in maat 80 die kleiner is dan een shirtje maat 74 (beide hema)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow wo 7 nov 2012 - 9:55

Aimee schreef:
Lejow schreef:Hema heeft wel meer rare dingen.
...

Ik vind hema maten sowieso raar vallen confused Ik heb een shirtje in maat 80 die kleiner is dan een shirtje maat 74 (beide hema)

Ja, eens.
B had een shirtje, erg kort, super breed en de schouders hingen op haar ellebogen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aimee wo 7 nov 2012 - 9:57

Haha!
Het is jammer dat ze meestal zulke leuke kleren hebben, anders had ik er echt niets meer gekocht
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 10:32

Hema is inderdaad raar. Qua broekjes moet ik daar al 62 hebben. Ook gekeken voor een spijkerbroekje mt 56 en 62 waren even groot/lang. Truien ook, sommigen 56 passen goed en anderen zijn veel te groot/ mouwen veel te lang

Gast
Gast

Bericht  Mida4you wo 7 nov 2012 - 19:53

Oh ik wil zo graag die garage van lp van de wehkamp kopen. Alleen mijn man vindt het niet nodig en stemt niet mee :-(
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Dimphna wo 7 nov 2012 - 21:45

Ik weet niet of het overal is maar bij ons bij de AH XL stonden de giga packs van Pampers voor 20 euro!
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11

Bericht  MamaDaan wo 7 nov 2012 - 21:56

mida4you schreef:Oh ik wil zo graag die garage van lp van de wehkamp kopen. Alleen mijn man vindt het niet nodig en stemt niet mee :-(

ik zag hem bij top1toys voor 39,99, scheelt 3 euro met de wehkamp als je de verzendkosten meetelt. (ik heb mijn schoonouders zover gekregen hem deze voor de verjaardag/sinterklaas te kopenLeuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 13 281626781)
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  Roos wo 7 nov 2012 - 22:02

MamaDaan schreef:
mida4you schreef:Oh ik wil zo graag die garage van lp van de wehkamp kopen. Alleen mijn man vindt het niet nodig en stemt niet mee :-(

ik zag hem bij top1toys voor 39,99, scheelt 3 euro met de wehkamp als je de verzendkosten meetelt. (ik heb mijn schoonouders zover gekregen hem deze voor de verjaardag/sinterklaas te kopenLeuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2 - Pagina 13 281626781)

Echt??? Ik heb hem gisteravond besteld... Kan het op de website niet vinden namelijk.
Bij de top1toys gelden ook die bonnen van de c1000 toch?

Roos
Prater
Prater

Bericht  MamaDaan do 8 nov 2012 - 0:03

Heb even op de bonnen gekeken van c1000 en je krijgt dan idd nog 5 euro extra korting, ik heb hem gister besteld via de wehkamp, maar misschien doe ik hem nog retour en haal ik hem bij top1toys, scheelt toch bijna 10 euro!

Edit: Hij staat idd niet op de site, maar wij hadden gisteren een folder in de bus waar hij wel in staat, deze folder staat ook niet op de site.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Roos do 8 nov 2012 - 0:32

MamaDaan schreef:Heb even op de bonnen gekeken van c1000 en je krijgt dan idd nog 5 euro extra korting, ik heb hem gister besteld via de wehkamp, maar misschien doe ik hem nog retour en haal ik hem bij top1toys, scheelt toch bijna 10 euro!

Edit: Hij staat idd niet op de site, maar wij hadden gisteren een folder in de bus waar hij wel in staat, deze folder staat ook niet op de site.

Dank je! Morgen maar even bij de top1toys langs :-)

Edit, heb even gebeld. Maar die bon van de c1000 kun je hier niet op inleveren.
Is een actie... Sad

Roos
Prater
Prater

Bericht  MamaDaan do 8 nov 2012 - 1:00

Dat is wel balen dat je die bon niet kan inleveren, dan laat ik de bestelling bij de wehkamp gewoon doorgaan, die 3 euro vind ik dan de moeite niet waard.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aimee do 8 nov 2012 - 8:30

AHflesvoeding standaard nr2&3, 2e halve prijs
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje do 8 nov 2012 - 9:57

20% vroegBOEKkorting!

Bestel nu alvast je cadeau en ontvang 20% korting.
Ga aan de slag met een fotoboek, kalender of wenskaarten. Want wat is er nu persoonlijker dan een zelfgemaakt cadeau, met de mooiste foto's?

20% korting op alle producten is de hoogste korting die we nog weggeven vóór de feestdagen. Dus profiteer snel!

Promotiecode: EB99NL

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Lejow do 8 nov 2012 - 9:59

Fiebje schreef:20% vroegBOEKkorting!

Bestel nu alvast je cadeau en ontvang 20% korting.
Ga aan de slag met een fotoboek, kalender of wenskaarten. Want wat is er nu persoonlijker dan een zelfgemaakt cadeau, met de mooiste foto's?

20% korting op alle producten is de hoogste korting die we nog weggeven vóór de feestdagen. Dus profiteer snel!

Promotiecode: EB99NL

ja.. en bij wie? laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: