Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
+112
Atelier Madame
Orchidee
Theezakje13
Puggle
Mrs. Jansen
Snoes
Mom-Of-3
Dolphinne
Aagje!
Silke
Laurientje
Pink!
Burgemeester Nicky
Muus
teletascha
Maudy
NoMercy
Roxy
CCC
sanne-84
Rose
Tania
Sanne
red rose
Pommes
Pien
Darius
Shopaholic
Parel
Viva
Laced
Limburg85
Schism
Charles
tweeling
Jits
Fiwen
meisje
love
Highway
Twellie
duckie
_Mashimaro_
Fearie
kwak
Flower_L
Floor
Wennes
PapillonRose
Liadan
MissD
hellowkitty
Aimee
Lejow
Funk
moepie
Roos
Dimphna
Annie24
SarahKey
Bluestar
Lith
Happydobby
Mida4you
Fiebje
strawberry
MamaDaan
chipa
Ellebel
TukTuk
Novalee
Flip Fluitketel
peach
Steep
Jade
_Lana_
koNijntje
Nijntje
Isa
liesje
Printje
Parisienne
Linda
M@niek
Tiara
PiP
Travelgurly
holaagirl
Luna
Lolly's
Coco
Papillio
mauwmauw
pippeloentje
Blue flower
smooch
Bruintje Beer
diddie
lente
Jezzie
MADDIE
piene1983
Cupcake
Shy
Supertalentje
Mute_
sabje
NoName88
Ella
studiebol
-Ieniemienie-
LDJ
116 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
Lith schreef:Misschien heeft het hier al gestaan, maar bij Hema heel veel rompers flink afgeprijsd. Ik heb 4 mooie stretchrompers met lange mouwen voor maar €5,-.
Ja klopt! Hier lagen echt heel veel rompers allemaal voor 2 euries! Helaas hadden ze in de maat 98/104 nog maar 2 die maar meegenomen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
mida4you schreef:MamaDaan schreef:mida4you schreef:Echt niet duur die lp autogarage. Mijn dochter speelt met een autogarage bij mijn ouders als we daar zijn en ze is er gek op! Zou het leuk zijn voor mijn dochter om deze te bestellen??
Edit: ik zie alleen dat de verzendkosten wel 9,95 euro zijn! Vindt het nogal wat
Ik heb de lp garaga bij de blokker besteld en in de winkel laten bezorgen voor 29,95 geen verzendkosten. Volgens mij geld die actie ook nog de hele week.
Die jij hebt is een kleine variant van de autogarage. Die van de wehkamp is 70 cm hoog
Ja ik zag het al! Die grote is ook wel erg leuk en niet duur voor 33 euro, maar wel veel verzendkosten idd!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Ik heb weer geen LIHL bonnen. Mochten ze bij iemand in het oud papier belanden of mocht iemand de online codes niet gebruiken: ik ben er erg blij mee!
Gast- Gast
Liadan schreef:Ik heb de bonnen ook weer ontvangen. En zag inderdaad dat een pak pampers wel flink in prijs is gestegen.
Ik heb net 2 pakken bij wehkamp besteld (voordeelpakken)+ doekjes, ze hebben al korting dus 2 pakken voor 27 - 10 euro
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen bij de Hema online 15% korting op bijna alles en volgens de mail in de winkels van 18.00-21.00u
Gast- Gast
Ik heb ook voor het eerst lihl bonnen gehad maar niet met pampers Heb een hele andere gekregen.
Als iemand nog pampers bonnen overheeft...
Als iemand nog pampers bonnen overheeft...
Vandaag bij de hema 5 romers lange mouw voor 5,- gehaald.
Luiers zijn idd duur geworden zeg! Kruidvat luiers 10,69 voor 52 luiers terwijl ik een aantal maanden geleden nog een maag pak haalde met iets van 72 stuks voor 11,99
Luiers zijn idd duur geworden zeg! Kruidvat luiers 10,69 voor 52 luiers terwijl ik een aantal maanden geleden nog een maag pak haalde met iets van 72 stuks voor 11,99
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zal wel knetterscheel zijn hoor maar kan iemand die aanbieding vd rompers ontdekken op hun site? Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan maar heb nog wel rompers nodig.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
is dat niet vanwege een ontploffing in een of andere fabriek?? was een tijdje geleden een topic over..chipa schreef:Vandaag bij de hema 5 romers lange mouw voor 5,- gehaald.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
chipa schreef:Vandaag bij de hema 5 romers lange mouw voor 5,- gehaald.
Zijn de kruidvat luiers niet meer zo'n mega pak (96 luiers) voor 14euro?
Ik heb ook de LIHL bonnen gekregen, maar pampers bestellen bij de wehkamp is alsnog duurder dan de kruidvat luiers (als het bij de kruidvat nog steeds 96 voor 14 euro is dan)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:chipa schreef:Vandaag bij de hema 5 romers lange mouw voor 5,- gehaald.
Ik heb ook de LIHL bonnen gekregen, maar pampers bestellen bij de wehkamp is alsnog duurder dan de kruidvat luiers (als het bij de kruidvat nog steeds 96 voor 14 euro is dan)
Dit, een verpakking maat 2 van 56 stuks is 7,49 volgens kruidvat.nl en 2 pakken nu van 58 stuks van pampers zijn samen 27, nog wat, dus met de korting eraf nog altijd duurder.
Dus mocht iemand interesse hebben wil ik best naar diegene de barcode pm-en?
Neem aan dat je die ervoor moet gebruiken...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Aimee schreef:chipa schreef:Vandaag bij de hema 5 romers lange mouw voor 5,- gehaald.
Dit, een verpakking maat 2 van 56 stuks is 7,49 volgens kruidvat.nl en 2 pakken nu van 58 stuks van pampers zijn samen 27, nog wat, dus met de korting eraf nog altijd duurder.
Dus mocht iemand interesse hebben wil ik best naar diegene de barcode pm-en?
Neem aan dat je die ervoor moet gebruiken...
Op de vorige pagina staat dat stofzuiger interesse heeft!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Had ik helemaal overheen gelezen, Stofzuiger je hebt een pm!
Viva- Kletskop
Viva schreef:Had ik helemaal overheen gelezen, Stofzuiger je hebt een pm!
haha, ik dacht plaatst het even. met 2 pamperkontjes lijkt me dat wel prettig
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Volgens mij is dat alleen in de winkel.Printje schreef:Ik zal wel knetterscheel zijn hoor maar kan iemand die aanbieding vd rompers ontdekken op hun site? Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan maar heb nog wel rompers nodig.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Oeh ik ga kijken. Alle kleuren?Lith schreef:Misschien heeft het hier al gestaan, maar bij Hema heel veel rompers flink afgeprijsd. Ik heb 4 mooie stretchrompers met lange mouwen voor maar €5,-.
Wel apart, zullen ze uit de winkel gaan? Ik vind die stretchrompers juist zo heerlijk, die worden veel minder snel lelijk van het wassen...
jade, groot gelijk! thanks
Viva- Kletskop
Viva als je wacht tot morgen zit er waarschijnlijk nog 15% extra korting op.
Gast- Gast
Lily, ik weet het! Twijfel ook enorm, want ik weet niet of ik morgenavond in staat zal zijn naar de hema te gaan
Misschien ga ik zo kijken óf ze hier uberhaupt afgeprijsd zijn, en dan kijken of ik morgenavond nog kan
Misschien ga ik zo kijken óf ze hier uberhaupt afgeprijsd zijn, en dan kijken of ik morgenavond nog kan
Viva- Kletskop
Voor die extra 15% zou ik denk ik niet wachten tot morgen. Grote kans dat er dan al heel veel weg is, is natuurlijk geen geld voor die rompers. Het aanbod zal per vestiging wel verschillen. Hier lag vooral veel in de kleinere maatjes.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
hier lagen er heel veel van die pakken, ga zaterdag denk ik ook even kijken voor de grotere maten. 5 euro voor 5 rompers is niet duur. Aangezien ze op de webshop niet afgeprijsd zijn.
Gast- Gast
Net bij de hema geweest voor de rompers, maar lagen alleen nog roze en kleine maatjes. Helaas.
Gast- Gast
Hier lagen helemaal geen afgeprijsde rompertjes
Viva- Kletskop
Viva schreef:Hier lagen helemaal geen afgeprijsde rompertjes
Hier ook geen losse maar wel die pakken. Daar lag hier een hele kopsekant mee vol
Gast- Gast
Hier ook de pakken, voor 5 euro!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Ik ga dus zo naar de hema lees ik zo..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013