Nieuw huisdiertopic!
+21
Ibbeltje
Raindrop
Linnie1985
Verona
_Lacey_
Beessie
May
Tullow
Minx
Siamsa
Kaboutertje
Tazz
Flippin' Bitch
Sterre
Rush
Ooh La La!
Sarah1985
Rovine
Bisq
Elliot
Bazinga
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nieuw huisdiertopic!
A.my, Poes
Izzy, Kater
Bizkit, poes, dochter van A.my
Jillz, poes, dochter van A.my
hond van mijn ouders, 1 jaar.
kat van mijn ouders
Izzy, Kater
Bizkit, poes, dochter van A.my
Jillz, poes, dochter van A.my
hond van mijn ouders, 1 jaar.
kat van mijn ouders
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Sterre, jouw Ramses was echt een Henkie-lookalike, maar nu ze ouder zijn lijken ze echt geen spat meer op elkaar.
Henkie in zijn favoriete deken.
Lola approves het nieuwe vloerkleed. Bij Henkie duurde het een week voor hij erop durfde lopen.
Hun gezamenlijke hobby; duiven loeren. Dit kunnen ze urenlang volhouden.
Henkie in zijn favoriete deken.
Lola approves het nieuwe vloerkleed. Bij Henkie duurde het een week voor hij erop durfde lopen.
Hun gezamenlijke hobby; duiven loeren. Dit kunnen ze urenlang volhouden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Leuke foto's allemaal
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Vogels spotten
Spinnen spotten
Vliegen spotten
Spinnen spotten
Vliegen spotten
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Tja ik ben zo dom geweest om een van de katten te leren dat er ook kattenspeeltjes op de iPad zitten....
Van de week zit ik rustig met de iPad komt meneer er aan. Begint eerst een hele knuffelsessie met de iPad... Ok nog niet zo vervelend dus ik denk je kan wel ff wat beweging gebruiken dus tover de app te voorschijn, beest helemaal blij. Na een paar minuten vond ik het wel weer genoeg geweest want ik wou lekker forummen. Nou daar was meneer het niet mee eens. Hij bleef met zijn poten over het beeld gaan. Krijgt hij het toch voor elkaar om precies de goede app te openen. Nou ja toen begon het spinnen weer. Echt dat beest spoort niet.
De andere kat boeit het niet zo veel, ze mogen 's nachts niet op de slaapkamer alleen gast mijn vriend vroeg weg. Op het dekbed ligt een kleed waar de katten op mogen. Werd ik van de week wakker lag de kat netjes tegen me aan onder zijn eigen deken... Dat vind hij dan weer een stuk leuker dan de iPad.
Van de week zit ik rustig met de iPad komt meneer er aan. Begint eerst een hele knuffelsessie met de iPad... Ok nog niet zo vervelend dus ik denk je kan wel ff wat beweging gebruiken dus tover de app te voorschijn, beest helemaal blij. Na een paar minuten vond ik het wel weer genoeg geweest want ik wou lekker forummen. Nou daar was meneer het niet mee eens. Hij bleef met zijn poten over het beeld gaan. Krijgt hij het toch voor elkaar om precies de goede app te openen. Nou ja toen begon het spinnen weer. Echt dat beest spoort niet.
De andere kat boeit het niet zo veel, ze mogen 's nachts niet op de slaapkamer alleen gast mijn vriend vroeg weg. Op het dekbed ligt een kleed waar de katten op mogen. Werd ik van de week wakker lag de kat netjes tegen me aan onder zijn eigen deken... Dat vind hij dan weer een stuk leuker dan de iPad.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
De poes van mijn ex vond spelletjes op de Ipad ook best leuk, hoewel het na een minuut of 5 meestal wel genoeg was. Henkie ging dan onder de bank kijken waar die vissen zaten. Lola heb ik nog niet geprobeerd, maar die is nogal ongedurig, dus denk dat ze het niks vindt.
Ze hebben wel zo'n laserpen die uit zichzelf beweegt. Die krijgt dan ook regelmatig een pets in de hoop dat hij per ongeluk aangaat.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Ik zal eens even met Mike, onze hond, gaan spammen, aangezien er nog maar 1 andere hond in dit topic voorkomt
Als puppy
Lekker buiten spelen
Deze heeft hier al vaker gestaan, maar ik blijf 'm leuk vinden!
Als puppy
Lekker buiten spelen
Deze heeft hier al vaker gestaan, maar ik blijf 'm leuk vinden!
Laatst aangepast door Tullow op vr 21 sep 2012 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ahh die laatste is zo lief Tullow!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Indy en ik hadden lekker een relaxdag, terwijl zijn broer helemaal blij was met zijn nieuwe doos en daar heeft mee zitten spelen. Helaas geen foto van, hij was me steeds te snel af.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Ohhh .. dan kom ik ook even mijn poezels showen, aangezien er ook naaktkatten bij mogen (ben benieuwd of er meer zijn op het forum?)
Ook super leuk om te lezen dat hier ook meiden zijn, die net als ik hopeloos verliefd zijn op hun beessies!
Dit is Zoë (aka Zootje, omdat, zo klein en lief als ze is, ze ook 'n enorme terrorist is en ze er een Zootje van maakt , zo kwam ik pas de huiskamer binnen, nadat mijn vriend een uur geleden naar zijn werk vertrokken was. Lagen er meerdere kussens van de bank, meer aarde naast de plant dan in pot van de plant, lag de afstandbediening onder de keukentafel, mijn mascara halverwege de gang en was de post vast voor ons gesorteerd ) van 15 weken oud:
En dit is onze Zinzel, van nu 'n half jaar oud!:
Ook super leuk om te lezen dat hier ook meiden zijn, die net als ik hopeloos verliefd zijn op hun beessies!
Dit is Zoë (aka Zootje, omdat, zo klein en lief als ze is, ze ook 'n enorme terrorist is en ze er een Zootje van maakt , zo kwam ik pas de huiskamer binnen, nadat mijn vriend een uur geleden naar zijn werk vertrokken was. Lagen er meerdere kussens van de bank, meer aarde naast de plant dan in pot van de plant, lag de afstandbediening onder de keukentafel, mijn mascara halverwege de gang en was de post vast voor ons gesorteerd ) van 15 weken oud:
En dit is onze Zinzel, van nu 'n half jaar oud!:
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Oh my ik vind naaktkatten leuk en doodeng tegelijk! Sorry als je 't als belediging opvat, maar 't ziet er zooo vaag uit, als je fluffy beesten bent gewend! Ik vind ze wel cool, maar de Friends aflv helpt ook niet...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hier is mijn Gribusje! Hier is hij ongeveer 16 weken oud.
14 weken oud
En hier was hij er net! Na deze foto heeft hij een hele dikke plas gedaan op het plaid.. Hij hield niet meer op!
14 weken oud
En hier was hij er net! Na deze foto heeft hij een hele dikke plas gedaan op het plaid.. Hij hield niet meer op!
Gast- Gast
Tris schreef:Oh my ik vind naaktkatten leuk en doodeng tegelijk! Sorry als je 't als belediging opvat, maar 't ziet er zooo vaag uit, als je fluffy beesten bent gewend! Ik vind ze wel cool, maar de Friends aflv helpt ook niet...
Nee, dat is geen belediging hoor! Tis inmiddels 'n vrij bekend feit dat mensen ze Ăłf helemaal geweldig vinden, of eng/vies/raar/noem het op
Tot ze ze eenmaal hebben meegemaakt.. dan is (bijna) iedereen er van overtuigd dat ze geweldig leuk zijn
Helaas zijn mijn frummels momenteel ziekjes.. niezen, ontstoken oogjes..dus om 18:30 even langs de DA met ze!
Ennuh.. Fruity jouw Gribusje is ook geweldig lief! Vooral die laatste foto!
Beessie- Fluisteraar
Nou ik wil er heel erg graag 's eentje ontmoeten! Maar ik kan er gewoon geen voorstelling van maken, ik denk dat dat 't is. Ik bedoel, ik heb Fritsie, da's Ă©Ă©n en al fluff, hij heeft vrij lange haren en is zoo wollig en zacht en fluffy. En dan zie je een kat met rimpels en op de Ă©Ă©n of andere manier, gaat dat gewoon tegen de natuurwetten in of zo haha.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Je bent welkom om te komen knuffelen hoor (in Almere)
Fluffy zijn ze niet.. maar wel zo zacht als fluweel en warm als een kruik en kruipen het liefst in je als ze met je knuffelen
Fluffy zijn ze niet.. maar wel zo zacht als fluweel en warm als een kruik en kruipen het liefst in je als ze met je knuffelen
Beessie- Fluisteraar
Liam en Mila (hond) liggen lekker samen op de bank.
Hele kleine Mila
Hoooooooiiii
Ik kan jullie nog meer spammen, aangezien we 4 katten en een hond hebben maar vind het zo wel ff genoeg....
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Muisje:
Esra:
Ik krijg de 2e foto niet kleiner grmbl
Esra:
Ik krijg de 2e foto niet kleiner grmbl
Laatst aangepast door Linnie1985 op vr 21 sep 2012 - 2:29; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Leuke foto's iedereen!
Siamsa, die laatste foto is zo grappig. Die ogen! Als je trouwens jouw foto's bekijkt lijkt het alsof ze de hele dag naar beesten zitten te loeren
Siamsa, die laatste foto is zo grappig. Die ogen! Als je trouwens jouw foto's bekijkt lijkt het alsof ze de hele dag naar beesten zitten te loeren
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Die naaktkatten zijn zo gaaf. Ik heb er nog nooit 1 in het echt gezien maar volgens mij zijn ze zo leuk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Lacey, mooie foto! Hoe gaat het met je kat? Is ze inmiddels helemaal gewend? In het begin was ze best wel bang he?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Rovine die laatste foto dat ze duiven spotten blijft zo leuk !
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ook nog even spammen met de hond van mijn ouders:
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Dankje!Raindrop schreef:Lacey, mooie foto! Hoe gaat het met je kat? Is ze inmiddels helemaal gewend? In het begin was ze best wel bang he?
Het gaat goed! Ze ligt vaak op schoot en is een echte knuffelkont.
Tijdens mijn vakantie was ze bij mijn ouders en ik was bang dat het heel lang zou duren voordat ze gewend zou zijn, maar mevrouw ging 's avonds het hele huis inspecteren en heeft heel brutaal de gehaktballen uit de pan gejat .
Ze wilde ook steeds bij mijn ouders in bed kruipen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: