Pittenzak
+13
Sushi
Anmy
_Lana_
Mamsie
boekenwurm83
loura
Bazinga
Sterre
Curious
Feline
Clapperdie
ExpressoB
Cheesegirl
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pittenzak
Na het lezen van dit topic heb ik mijn pittenzak ook maar even van boven gehaald
Anmy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12
_Lana_ schreef:Heb je nu de koolzaad of de tarwe genomen?
En sh*t, je hebt me op een idee gebracht , ik heb het heel koud nu en snak naar zo'n kussen.
Ik heb de koolzaad genomen!
Ben benieuwd. Hoop dat hij morgen komt
Gisterenavond had ik de dekens van bed gepakt om onder te liggen op de bank.. Na een half uur waren mijn voeten nog niet warm.. ben ik maar met mijn voeten onder de douche gaan staan. (auw pijnlijk heet!).. Ben zo blij als die zak er is.. Maar misschien moet ik ook eens wat aan mijn doorbloeding doen.. want elke avond dode voeten bij deze tempratuur slaat natuurlijk nergens op.. Mijn vriend noemt me gewoon een lijk .. Mijn neus is trouwens ook altijd koud haha.. wilde bijna zo''n minipittenzakje kopen om op mijn neus te leggen
Gast- Gast
Ik heb mijn pittenzak laatst nog gebruikt, heerlijk in bed bij mijn voeten.
Ik wist trouwens niet dat je zo'n pittenzak een beetje nat moet maken voor je 'm in de magnetron legt? Ik doe dat nooit en het gaat altijd goed.
Ik doe ook wel eens én mijn pittenzak én mijn kruik (met heet water uit de kraan) in bed en dan slaap ik altijd zo diep omdat het zo lekker warm is.
Misschien dat ik binnenkort nog een pittenzak ga kopen, een tweede kan nooit kwaad I mijn pittenzak!
Ik wist trouwens niet dat je zo'n pittenzak een beetje nat moet maken voor je 'm in de magnetron legt? Ik doe dat nooit en het gaat altijd goed.
Ik doe ook wel eens én mijn pittenzak én mijn kruik (met heet water uit de kraan) in bed en dan slaap ik altijd zo diep omdat het zo lekker warm is.
Misschien dat ik binnenkort nog een pittenzak ga kopen, een tweede kan nooit kwaad I mijn pittenzak!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Punk'd schreef:_Lana_ schreef:Heb je nu de koolzaad of de tarwe genomen?
En sh*t, je hebt me op een idee gebracht , ik heb het heel koud nu en snak naar zo'n kussen.
Ik heb de koolzaad genomen!
Ben benieuwd. Hoop dat hij morgen komt
Gisterenavond had ik de dekens van bed gepakt om onder te liggen op de bank.. Na een half uur waren mijn voeten nog niet warm.. ben ik maar met mijn voeten onder de douche gaan staan. (auw pijnlijk heet!).. Ben zo blij als die zak er is.. Maar misschien moet ik ook eens wat aan mijn doorbloeding doen.. want elke avond dode voeten bij deze tempratuur slaat natuurlijk nergens op.. Mijn vriend noemt me gewoon een lijk .. Mijn neus is trouwens ook altijd koud haha.. wilde bijna zo''n minipittenzakje kopen om op mijn neus te leggen
Ik heb diezelfde avond ook een koolzaadzak besteld, kon mezelf niet bedwingen, haha. En ik heb het de laatste week zooo koud, brr. Zo herkenbaar van die koude voeten, soms 'mag' ik ze wel eens tussen mijn mans benen warmen in bed en dan sist het bijna, haha.
Ik heb alleen perongeluk de antreciet besteld en ik wilde de paarse. Volgens mij is de antreciet met rode ruitjes en dit vind ik niet zo'n mooie combi. Maarja, hij is al bijna onderweg.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
ik had de kersenpitzak bij de xenos vandaan die beviel erg goed maar hebben ze niet meer, maar nu heb ik er 1 bij action gehaald met tarwe korrels die bevalt ook erg goed, gebruik hem regelmatig als ik last van me schouder/nek heb
dolfijn1982- Fluisteraar
- Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb zo'n hittepit, maar die is wel al héél oud, gebruik hem nog, zitten kersenpitten in geloof ik.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hem net binnengekregen
Echt een mooie kleur paars. Had de zak alleen wat groter verwacht terwijl ik wel naar de maten heb gekeken. Maar dit werkt vast prima zo
Echt een mooie kleur paars. Had de zak alleen wat groter verwacht terwijl ik wel naar de maten heb gekeken. Maar dit werkt vast prima zo
Gast- Gast
Wat een angstaanjagend aanstekelijk topic, ik heb maar gauw even mijn sloffen aangetrokken Punkie, jij bent klaar voor de winter zo te zien!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 'm ook net binnen gekregen! Snel zeg!
Ik had perongeluk de antraciet besteld en er meteen achteraan gemaild dat ik de paarse wilde. Heb geen reactie gehad, maar vandaag toch de paarse gekregen.
Mmm vanavond eens lekker opwarmen! :-)
Ik had perongeluk de antraciet besteld en er meteen achteraan gemaild dat ik de paarse wilde. Heb geen reactie gehad, maar vandaag toch de paarse gekregen.
Mmm vanavond eens lekker opwarmen! :-)
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Iemand wel eens gehoord van een 'pitten'zak maar dan van kastanjes? Mijn moeder kwam er net mee. Of ik er 1 wilde van kastanjes, ik zei nee, want heb er al 4(verschillende). Ze wilde die zelf gaan maken voor mij:) Oud collega's van haar maakte die wel eens voor de bewoners van haar werk.
Ben benieuwd, wist niet dat dat kon. Ik zei; "wel zonder de prikkebol"
Ben benieuwd, wist niet dat dat kon. Ik zei; "wel zonder de prikkebol"
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb er meerdere... 1 is niet genoeg Vind het heerlijk in de winter, warm er tegelijkertijd 3 op en ga dan lekker op de bank hangen lekker warm tussen de kersenpitzakken. Ik haal ze altijd bij de Tuinen... Hittepitjes ofzo heten die dingen... zijn vaak ook aanbiedingen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: