Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pittenzak

+13
Sushi
Anmy
_Lana_
Mamsie
boekenwurm83
loura
Bazinga
Sterre
Curious
Feline
Clapperdie
ExpressoB
Cheesegirl
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pittenzak Empty Pittenzak

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 22:31

Ik wil een pittenzak kopen maar ik ben echt een leek op dat gebied. Heb wel wat zitten zoeken maar er staat vooral qua pitten..'waar je voorkeur ligt'.. euh ja dat weet ik dus niet haha Laughing

Iemand die verstand heeft van die dingen? Kersenpitten of tarwe? En is het handig om er eentje te kopen die gevormd is naar waar je hem wilt gebruiken? Of maakt dat niet zoveel uit. Ik wil er eigenlijk eentje om mijn voeten op de leggen op de bank (heb altijd vrieskoude voeten), maar vind het ook wel lekker om hem voor mijn schouders/nek te gebruiken als die weer eens stijf zijn. (Daar heb ik ook wel eens last van).

Of iemand ook ervaring met magnatronsloffen haha laughcry

Bedankt!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pittenzak Empty Re: Pittenzak

Bericht  Cheesegirl wo 19 sep 2012 - 22:37

Ik vind pittenzakken ideaal! Ik heb nu dan gewoon een vierkant zakje met kersenpitten die je vervolgens in een knuffelbeer stopt haha. Ooit gekregen van mijn vriend. Ik maak hem altijd een klein beetje nat en dan ongeveer 50 sec in de magnetron. Heerlijk! I love you

Pittenzak Beer

Laatst aangepast door Cheesegirl op wo 19 sep 2012 - 22:40; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  ExpressoB wo 19 sep 2012 - 22:37

Ik heb er 4, allemaal verschillende, de granen/tarwe korrel vind ik het aller fijnst. Die blijft het langst warm ook en is 'slap'. http://www.hobbyshopannemoontje.nl/index.php?item=warmte-zakken&action=page&group_id=37&lang=NL kwam deze link tegen.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot