'Mijn huis vol dieren'
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
'Mijn huis vol dieren'
Ben nu aan het kijken (rtl4) en vind het nogal wat, mensen die zo enorm veel dieren hebben dat ze er zelf onder lijden, hun relatie, gezin, financieel etc. Er zijn nu mensen op die enorm veel vogels, slangen, agamen, kikkers etc hebben en op de bovenverdieping nog 2 krokodillen!
Hun stroomkosten zijn 400 euro per maand en ze komen elke maand een paar honderd euro tekort!
Kan er met mijn hoofd niet bij dat je er zo'n dierentuin van maakt....
Hun stroomkosten zijn 400 euro per maand en ze komen elke maand een paar honderd euro tekort!
Kan er met mijn hoofd niet bij dat je er zo'n dierentuin van maakt....
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 'Mijn huis vol dieren'
Ik vind dieren best lief en leuk. Maar ik heb er geen financiele problemen voor over.
Had trouwens niet door dat ze achterliepen in hun financien. Was de badkamer aan het schoonmaken.
Had trouwens niet door dat ze achterliepen in hun financien. Was de badkamer aan het schoonmaken.
Gast- Gast
In eerste instantie zeiden ze dat ze maandelijks net tekort kwamen, maar na doorvragen bleek dit honderden euro's per maand te zijn!
(Oh, voor het gemak vergat ik de schildpadden en ook de muizen die als voer voor de andere dieren gelden)
(Oh, voor het gemak vergat ik de schildpadden en ook de muizen die als voer voor de andere dieren gelden)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Vrige week ging de aflevering over een gezin met 64 katten en maar een paar kattebakken.
De stank was niet normaal en het was gigantisch goor
De stank was niet normaal en het was gigantisch goor
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Soortgelijke onderwerpen
» Ik moet mijn huis uit:(
» Restyle mijn huis!
» Een tour door mijn huis!
» Foto's van mijn nieuwe huis!
» Mijn huis is klaar!! (foto's)