Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto laten lezen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Foto laten lezen Empty Foto laten lezen

Bericht  samantjuh89 zo 30 jan 2011 - 23:21

Ik loop al een tijdje met het gevoel dat ik naar een helderziende/foto lezing moet gaan. Ik geloof normaliter niet in dit soort dingen.

Mijn moeder is net een jaar overleden. Ze had kanker met uitzaaingen. Ondanks dat zij niet meer beter kon worden was haar overlijden nog heel snel en "spontaan".
Zo zaten wij letterlijk de dag voor ze overleed nog in het ziekenhuis aan de chemo en hebben we broodjes gegeten, lol gemaakt, kortom: mijn moeder was zoals altijd.

Ik loop dus al een tijdje met het gevoel dat ik naar iemand moet die foto's kan lezen.
Aan de ene kant ben ik heel blij dat mijn "nare" gevoel van mijn moeders overlijden kwijt ben en dat ik bezig ben om het een goed plekje te geven, maar aan de andere kant wil ik weten of mijn moeder bij mij is.

Weet iemand een betrouwbaar!! adres? Liefst in Zeeland of Oost-Vlaanderen.
samantjuh89
samantjuh89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto laten lezen Empty Re: Foto laten lezen

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 21:48

samantjuh89 schreef:Ik loop al een tijdje met het gevoel dat ik naar een helderziende/foto lezing moet gaan. Ik geloof normaliter niet in dit soort dingen.

Mijn moeder is net een jaar overleden. Ze had kanker met uitzaaingen. Ondanks dat zij niet meer beter kon worden was haar overlijden nog heel snel en "spontaan".
Zo zaten wij letterlijk de dag voor ze overleed nog in het ziekenhuis aan de chemo en hebben we broodjes gegeten, lol gemaakt, kortom: mijn moeder was zoals altijd.

Ik loop dus al een tijdje met het gevoel dat ik naar iemand moet die foto's kan lezen.
Aan de ene kant ben ik heel blij dat mijn "nare" gevoel van mijn moeders overlijden kwijt ben en dat ik bezig ben om het een goed plekje te geven, maar aan de andere kant wil ik weten of mijn moeder bij mij is.

Wat verwacht je dan van het foto lezen? Je mama is helaas overleden, gecondoleerd daarmee trouwens, vreselijk! Maar daar krijg je je mama toch niet mee terug?

Gast
Gast

Bericht  claudiaveronique vr 4 feb 2011 - 1:13

samantjuh89 schreef:Ik loop al een tijdje met het gevoel dat ik naar een helderziende/foto lezing moet gaan. Ik geloof normaliter niet in dit soort dingen.

Ik heb mijn moeder ook verloren aan kanker en ben al 3 keer bij een medium geweest. Dit heeft mij erg geholpen bij de verwerking. Bij een medium krijgen mensen vaak antwoord op vragen waar ze diep in hun hart eigenlijk zelf al het antwoord weten maar het is altijd fijn om het te horen van iemand die jou of jouw situatie niet kent. Als jij het gevoel hebt dat je dat wil doen moet je dat gewoon doen. Ga anders eens een kijkje nemen op de paraview beurs, die staat door het hele land dus vast ook een keer bij jou in de buurt! Als je meer wil weten mag je mij pm'en!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD za 5 feb 2011 - 12:58

ik weet dat dit misschien heel erg stom klinkt, maar waarom schrijf je derek ogilvie niet een brief? ja de kans is klein om uitgekozen te worden, dat dacht ik ook,maar toch is mijn brier uitgekozen, en binnen 3 weken na het sturen van de brief werd ik al gebeld. Inmiddels is hij al meerdere keren bij mijn oom en tante geweest, 1x met cameraploeg, 2x zonder, en over een paar maanden weer. Zij hebben er heel erg veel aan gehad....

en mn tante is ook erg enthousiast over iemand die dat doet, maar die woont in noord-holland, dus daar heb je niet erg veel aan...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 13:00

Wat goed dat Derek blijft komen, ook wanneer het niet meer relevant voor het programma is.

Gast
Gast

Bericht  JD za 5 feb 2011 - 14:36

ja hij is echt super. die keer met de cameraploeg lukte het niet, hij kreeg geen goed contact, is echt de hele dag bezig geweest tot s avonds half11, toen ging ie naar huis.
de volgende dag hing ie persoonlijk aan de telefoon bij mn tante om te zeggen dat ie ervan baalde, dat 2 op de 10 readings gewoon niet lukt, maar dat ie graag nog een keer langs wilde komen zonder camera's.

hij is echt een supervent. geeft hun gewoon zn mobiele nummer, komt in zn eentje met zn auto die kant op. was de vorige keer laat omdat ie onderweg bij de mcdonalds was en opgehouden werd door mensen die hem herkenden, maar gewoon, hij is zo lekker normaal.

omdat hij zelf vind dat ie nog niet bereikt heeft wat ie wil bereiken, komt ie over een maand of 4 weer langs, en hij vroeg zelf of ie dan gezellig mocht aanschuiven met eten, zo grappig...

maar al met al, wat ik duidelijk wil maken... probeer het gewoon, schrijf een brief. de kans is klein, maar als het lukt heb je wel meteen derek....wie niet waagt, wie niet wint.

en ik kan me heel goed voorstellen dat je een reading wilt van iemand. kan me goed voorstellen dat je troost put uit de antwoorden die zo iemand geeft, het is gewoon een soort bevestiging dat de overledene toch op de een of andere manier nog over je schouder meekijkt... dus doe wat je gevoel je ingeeft, en schrijf een brief of zoek inderdaad een betrouwbaar iemand op. ik hoop dat het je brengt wat je ervan verwacht! hug
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 20:28

Wat leuk Marietje! Very Happy Er zijn trouwens verder ook hele goede mediums in het land, dus als Derek niet lukt :p

Nee, maar: volg je gevoel. Het zal wel niet voor niks zijn namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Lotus za 5 feb 2011 - 20:47

Ik geloof dus echt niet in dit soort dingen. Mijn vader is al jaren dood en heeft mij met een hoop vragen achter gelaten, maar het gaat er bij mij echt niet in dat iemand mij daar antwoord op kan geven door contact met hem te maken ofzo. Hij is dood. Er is niets meer van hem over. Alleen de herinneringen.
Ik vind het fijn dat anderen er steun aan hebben, maar ergens vind ik het ook eng. Je zit jezelf in mijn ogen gewoon wat wijs te maken.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 20:51

Tja, dat kan ook dat je dat denkt Lotus. Ik zou zelf niet zo goed weten waarom
het niet zou kunnen. Er gebeuren teveel dingen in deze wereld die het tegenovergestelde bewijzen. Vind je het zelf niet eng om te denken dat er na de dood niks meer is? Dat lijkt mij zelf zo eng en nutteloos om te denken dat je gewoon in een zwart gat valt als ware. Ik kan daar echt niet in geloven smile

Gast
Gast

Bericht  Lotus za 5 feb 2011 - 20:54

Nee, ik vind het niet eng. Ik vind het gewoon logisch. En op momenten dat het heel slecht met me gaat, verlang ik juist naar dat niets. En ja, in mijn ogen heeft het leven in feite ook totaal geen zin. Soms vind ik dat wel moeilijk, maar het is gewoon niet anders.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 21:03

Ik geloof niet dat het niet anders is. Het lijkt me erg vermoeiend om te denken datje leven zinloos is. Ik kan me daarom ook voorstellen dat je niet meer wilt. Maar ik geloof niet dat het niet anders is, ik denk wel dat dat iets is wat je kan veranderen of je nou gelooft of er leven na de dood is of niet.

Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik wel denk dat het leven zin heeft. En dat er ook iets na de dood is. Ik ken echt maar heel weinig mensen trouwens die zeggen dat er helemaal niks is na de dood. Meestal als ik met zo iemand praat komt er na een tijdje altijd wel uit dat ze wel denken dat er iets is maar dat ze gewoon niet weten wat. Maar dat is wat anders dan denken dat je bewustzijn gewoon helemaal stopt bij het doodgaan van je lichaam. Want denken dat het lekker rustig is,is er dan ook niet meer bij. Je denkt immers niet meer smile

Gast
Gast

Bericht  Lotus za 5 feb 2011 - 21:15

Ik ken juist aardig wat mensen die net als ik denken dat er niets is na de dood. Dat het leven in feite zinloos is, wil niet zeggen dat je er niets van kunt en hoeft te maken trouwens. Maar ik ben ervan overtuigd dat er geen verdere betekenis achter zit of dat er een doel aan verbonden is.
En ik ben me er heel goed van bewust dat ik na de dood niet ervaar hoe rustig het is. Na de dood ervaar je in mijn ogen helemaal niets meer. En dat vind ik helemaal niet erg.
Ik denk dat veel mensen denken dat er iets is na de dood, omdat ze het idee dat er niets zou zijn te beangstigend vinden. Omdat ze zich anders afvragen waar ze het dan allemaal voor doen. Ik denk dat je je leven zin kan geven door een zo leuk mogelijk leven voor jezelf en anderen te creeeren, voor de tijd dat je leeft.
Ik vind het ook altijd zonde als mensen hun hele leven bezig zijn met ervoor zorgen dat ze na de dood zo goed mogelijk terecht komen en zichzelf allemaal beperkingen opleggen. Dat doen ze in mijn optiek dus allemaal voor niets.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud