Show je ringen!
+29
Niekske
Makamba
Bliss
Floor
Mamsie
PapillonRose
Angela_1986
Cato
Hoochie
SoGood
Poubelle
ExpressoB
Mizz_S
Ooh La La!
Sterre
Guus
Cheesegirl
Toet
Discordia
SparklingEyes
VeryCherry
Rush
minoessepoes
Puggle
Lonely Goatherd
Antibes
Beachgirl
sanne-84
Arwyn
33 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Show je ringen!
Punk'd! Ik zag die eerste ring en vroeg me gelijk af of je die bij het atelier had laten maken waar ik pas ben geweest, omdat 'ie veel lijkt op een ring die ze nu in het voorbeeldenboekje hebben opgenomen In Ree.uwijk? Hij is mooi!
Ik plaats zo een plaatje van de ring die ik daar heb gemaakt. Daarnaast heb ik er nog een paar die ik afwisselend draag, maar daar maak ik straks thuis even een foto van.
Ik plaats zo een plaatje van de ring die ik daar heb gemaakt. Daarnaast heb ik er nog een paar die ik afwisselend draag, maar daar maak ik straks thuis even een foto van.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Zelf gemaakt dus. Niet helemaal scherp, maar rechts is het zilver iets bewerkt en links glad. Ik ben er blij mee!
Sterre- Ratel
Mooi Sterre!
Maar het was niet in R.eeuwijk.. Wij waren ergens bij Apeldoorn. Ik was met mijn vriend samen. Die had gewoon een mooie dikke ring gemaakt. Zonder poespas haha. Hij was ook echt de enige man.. echt een theekrans daar
Maar het was niet in R.eeuwijk.. Wij waren ergens bij Apeldoorn. Ik was met mijn vriend samen. Die had gewoon een mooie dikke ring gemaakt. Zonder poespas haha. Hij was ook echt de enige man.. echt een theekrans daar
Laatst aangepast door Punk'd op ma 17 sep 2012 - 0:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat grappig! Ik had die workshop als onderdeel van ons bedrijfsuitje zelf georganiseerd . Mijn baas had als enige man ook een sleutelhanger gemaakt ipv een ring.
Mijn hand ziet er trouwens wel heel raar uit zo groot van zo dichtbij
Mijn hand ziet er trouwens wel heel raar uit zo groot van zo dichtbij
Sterre- Ratel
Deze heb ik van m'n vriend voor m'n verjaardag gehad
Deze draag is al een jaar of 10
Deze draag is al een jaar of 10
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik draag momenteel vijf ringen, mijn trouwring, mijn verlovingsring, en drie andere die ik ook allemaal van mijn man heb gehad. Mijn verlovingsring en die drie andere zijn zilver, twee hebben steentjes, twee niet.
Mijn trouwring is witgoud met een klein steentje, heel simpel.
Mijn trouwring is witgoud met een klein steentje, heel simpel.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Powerbabe schreef:Ik draag alleen deze:
Gekregen van mijn vriendje.
Die heb ik ook! Maar dan in de donkere versie (staat op pag. 2)
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
rose met een andere losse ring, ze horen wel bij elkaar
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Deze ring heb ik altijd om
Heb 'm voor m'n 18e verjaardag van m'n ouders gekregen. Voor 'grote' gelegenheden krijgen we altijd een sieraad, met toen ik slaagde voor de Havo kreeg ik een horloge en toen ik afstudeerde een armband.
Heb 'm voor m'n 18e verjaardag van m'n ouders gekregen. Voor 'grote' gelegenheden krijgen we altijd een sieraad, met toen ik slaagde voor de Havo kreeg ik een horloge en toen ik afstudeerde een armband.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Powerbabe schreef:Ik draag alleen deze:
Gekregen van mijn vriendje.
Ik zag al dat jij hem ook had! Ik heb hem ook! Prachtig vind ik hem.
Ik draag hem samen met deze dubbele ring van Esprit. Zo op het plaatje komtie niet echt mooi uit de verf maar ik krijg er veel complimenten over.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik draag deze, van mijn vriend gehad. De ring is zilver met diamantjes
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
[img][/img]
Ik draag eigenlijk altijd maar een ring soms 2 maar dan wissel ik af. Het bloemenringetje is van mijn oma geweest en moet eigenlijk naar de juwelier om te laten maken mis veel steentjes.
Ik draag eigenlijk altijd maar een ring soms 2 maar dan wissel ik af. Het bloemenringetje is van mijn oma geweest en moet eigenlijk naar de juwelier om te laten maken mis veel steentjes.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Leuk om te zien!
Ik droeg in de tijd dat ik op de middelbare school zat ook meerdere ringen aan bepaalde vingers.
Mijn opa was daar geloof ik niet zo'n fan van, als ik dan trots weer 'n nieuwe ring liet zien die ik zelf had gespaard of voor m'n verjaardag had gekregen ofzo dan zei ie op zo'n kort toontje 'Heb je er nog niet genoeg?!' Zelf vond ik het uiteraard prachtig!
Nu draag ik er nog maar één, om mijn rechtse ringvinger. Een simpele, stalen ring van Fossil die hoognodig weer eens opgepoetst zou moeten worden zie ik... Ik heb deze ring zelf gekocht en er een tijdje later een inscriptie in laten zetten: *geboortedatum* mama *sterfdatum*
Ik draag de ring dagelijks en het is automatisme geworden om voordat ik de deur uit ga 's morgens te checken of ik m'n telefoon in m'n zak heb en m'n ring om. Als ik 'm af moet doen i.v.m. bepaalde werkzaamheden ofzo dan mis ik 'm echt. En ik merk dat ik als ik iets spannends moet doen, zenuwachtig ben of bv. over mijn moeder praat en het daar dan even moeilijk mee heb, ik aan m'n ring ga 'friemelen' en/of draaien.
Iemand gaf op de eerste pagina geloof ik aan dat ze nog een ring had van haar oma die ze graag zou willen dragen maar niet weet hoe. Is het misschien een optie om de ring aan een ketting te hangen en hem op die manier te dragen?
Ik droeg in de tijd dat ik op de middelbare school zat ook meerdere ringen aan bepaalde vingers.
Mijn opa was daar geloof ik niet zo'n fan van, als ik dan trots weer 'n nieuwe ring liet zien die ik zelf had gespaard of voor m'n verjaardag had gekregen ofzo dan zei ie op zo'n kort toontje 'Heb je er nog niet genoeg?!' Zelf vond ik het uiteraard prachtig!
Nu draag ik er nog maar één, om mijn rechtse ringvinger. Een simpele, stalen ring van Fossil die hoognodig weer eens opgepoetst zou moeten worden zie ik... Ik heb deze ring zelf gekocht en er een tijdje later een inscriptie in laten zetten: *geboortedatum* mama *sterfdatum*
Ik draag de ring dagelijks en het is automatisme geworden om voordat ik de deur uit ga 's morgens te checken of ik m'n telefoon in m'n zak heb en m'n ring om. Als ik 'm af moet doen i.v.m. bepaalde werkzaamheden ofzo dan mis ik 'm echt. En ik merk dat ik als ik iets spannends moet doen, zenuwachtig ben of bv. over mijn moeder praat en het daar dan even moeilijk mee heb, ik aan m'n ring ga 'friemelen' en/of draaien.
Iemand gaf op de eerste pagina geloof ik aan dat ze nog een ring had van haar oma die ze graag zou willen dragen maar niet weet hoe. Is het misschien een optie om de ring aan een ketting te hangen en hem op die manier te dragen?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Deze heb ik afgelopen jaar van mijn vriend gekregen met Sinterklaas. Een verrassing.
Dit is onze relatiering. Echter hij nu niet meer mat en glanzend. Vind ik wel jammer.. Maar draag hem nog steeds met trots!
Gast- Gast
Ik draag deze (15 jaar geleden ofzo gekregen van mijn oma uit haar juwelier)
en deze (deze heb ik onlangs gekregen van mijn oma, hij was van mijn overgrootoma.) Ik wil er alleen nog wel een keer mee naar de juwelier om hem weer te repareren.
En ik heb ook de trouwring van mijn overgrootoma waar de trouwring van mijn opa aan vast is gemaakt, soort van dubbele ring dus. Maar die draag ik niet.
en deze (deze heb ik onlangs gekregen van mijn oma, hij was van mijn overgrootoma.) Ik wil er alleen nog wel een keer mee naar de juwelier om hem weer te repareren.
En ik heb ook de trouwring van mijn overgrootoma waar de trouwring van mijn opa aan vast is gemaakt, soort van dubbele ring dus. Maar die draag ik niet.
Gast- Gast
Als ik al een ring draag meestal alleen deze:
En dan met het merkje naar de binnenkant van mijn hand gericht, anders zie je nog niks van het mooie vlechtwerk van de ring.
En dan met het merkje naar de binnenkant van mijn hand gericht, anders zie je nog niks van het mooie vlechtwerk van de ring.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hoochie schreef:
Ik draag deze, van mijn vriend gehad. De ring is zilver met diamantjes
Die is mooi zeg!
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Leuk om te zien!
Dat was ik.
Ja, daar heb ik ook over gedacht, maar dat vind ik niet zo mooi. Bovendien zou ik hem dan niet dagelijks dragen, want draag veel andere kettingen. Gewoon om m'n ringvinger (oma en ik hadden nog dezelfde maat ook) was het mooist en handigst, zo had ik hem altijd om. Maarja... Denk wel dat aan een ketting de enige optie is. Laten omsmelten wil ik niet en groter laten maken zodat 'ie om een andere vinger kan wil ik ook niet, dan gaat de inscriptie verloren. Dus ja...
Ik zit trouwens ook altijd aan m'n ringen te frummelen, haha. Toen ik er nog heel veel had was het helemaal erg, dan werd ik echt gek als ik er eentje niet om had, kon daar niet tegen.
Gast- Gast
Fruity schreef:
Deze heb ik afgelopen jaar van mijn vriend gekregen met Sinterklaas. Een verrassing.
Dit is onze relatiering. Echter hij nu niet meer mat en glanzend. Vind ik wel jammer.. Maar draag hem nog steeds met trots!
Bij de juwelier kunnen ze hem weer glanzend en/of mat maken! Kost ze weinig moeite, dus is waarschijnlijk nog gratis ook! Is bij de trouwring van mijn man wel zo in ieder geval.
Gast- Gast
Ik draag alleen deze.
Geelgoud 7 briljantjes.
Geelgoud 7 briljantjes.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Kenya, heb je dat laten nakijken bij een juwelier. Ik heb laatst mijn trouwring groter laten maken maar de inscriptie is nog precies goed.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Kenya schreef:Angela_1986 schreef:
Dat was ik.
Ja, daar heb ik ook over gedacht, maar dat vind ik niet zo mooi. Bovendien zou ik hem dan niet dagelijks dragen, want draag veel andere kettingen. Gewoon om m'n ringvinger (oma en ik hadden nog dezelfde maat ook) was het mooist en handigst, zo had ik hem altijd om. Maarja... Denk wel dat aan een ketting de enige optie is. Laten omsmelten wil ik niet en groter laten maken zodat 'ie om een andere vinger kan wil ik ook niet, dan gaat de inscriptie verloren. Dus ja...
Ik zit trouwens ook altijd aan m'n ringen te frummelen, haha. Toen ik er nog heel veel had was het helemaal erg, dan werd ik echt gek als ik er eentje niet om had, kon daar niet tegen.
Ik vond het eerst ook niet zo mooi maar m'n vader draagt zo de trouwring van mijn moeder en nu vind ik het niet raar of niet mooi meer, ben er aan gewend. Hij draagt de ketting i.v.m. werk ook niet dagelijks maar dat zou hij ook niet gedaan hebben als het een ring was geweest. Sterker nog, zijn eigen ring heeft hij al járen niet meer om, die hebben ze ooit door moeten knippen en sindsdien draagt m'n vader tijdens werk nooit geen ringen meer. Van zijn ring heeft mijn moeder oorbellen laten maken destijds.
Ik zou dan toch nog even bij de juwelier navragen of het écht niet mogelijk is hem te vergroten (als je dat natuurlijk nog niet gedaan hebt) en anders zal er niet veel anders opzitten inderdaad dan aan 'n ketting hangen... Omsmelten zou ik ook niet snel doen, dan is het toch niet meer de ring die je van je oma hebt gehad.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Aan mijn rechterhand draag ik al jaaaaren dezelfde ringen. Die om m'n pink heb ik als kind van mijn peettante gekregen en m'n duimring heb ik ruim tien jaar geleden op Kreta gekocht. (allebei echt zilver) Ik heb hem eerst heel lang aan m'n linkerduim gedragen, tot ie daar ineens niet meer goed paste en nu draag ik hem altijd rechts. Ben eraan gehecht en zal ze niet snel af doen.
Links wissel ik wat meer af. Ik heb sinds een paar maanden deze stalen roosring en die draag ik nu het meest (heb er sinds twee weken ook een bijpassende ketting bij):
Maar ik wissel deze nog wel eens af met één van de volgende ringen. Alleen die witte draag ik om mijn middelvinger, de rest om m'n ringvinger. Heb nooit meer dan één ring aan mijn linkerhand.
In mijn puberteit droeg ik trouwens ook heel veel ringen, volgens mij drie of vier per hand.
Links wissel ik wat meer af. Ik heb sinds een paar maanden deze stalen roosring en die draag ik nu het meest (heb er sinds twee weken ook een bijpassende ketting bij):
Maar ik wissel deze nog wel eens af met één van de volgende ringen. Alleen die witte draag ik om mijn middelvinger, de rest om m'n ringvinger. Heb nooit meer dan één ring aan mijn linkerhand.
In mijn puberteit droeg ik trouwens ook heel veel ringen, volgens mij drie of vier per hand.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ringen
» welke kleur ringen??(ringsling)
» Show je...TAS (sen) !
» Dan show ik m'n tak ook even! :)
» Show me some hot men!
» welke kleur ringen??(ringsling)