Ringen
+3
Sam
Sneeuwvlok
Minx
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ringen
J en ik hadden samen en ring, maar nu we uit elkaar zijn is het wel vreemd om die ringen te blijven dragen. Het voelt heel goed hoe we met elkaar omgaan en hij zal altijd belangrijk voor me blijven. Het liefste zou ik mijn ring gewoon blijven dragen. We hebben een hele simpele gladde zilveren ring met de inscriptie j en minx en minx en j.
Maar wat zou ik er mee kunnen doen zodat ik de ring nog wel kan blijven dragen. Heb er al wel aan zitten denkn om de inscriptie aan te passen zodat het letterlijk een vriendschapsring word.
En wat hebben jullie met de ringen gedaan nadat jullie uit elkaar waren?
Maar wat zou ik er mee kunnen doen zodat ik de ring nog wel kan blijven dragen. Heb er al wel aan zitten denkn om de inscriptie aan te passen zodat het letterlijk een vriendschapsring word.
En wat hebben jullie met de ringen gedaan nadat jullie uit elkaar waren?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ringen
Ik heb de ring in een laatje gelegd om er vervolgens nooit meer uit te halen
Ik wou de ring niet meer dragen omdat hij me aan mijn ex herinnerde en daar wou ik liever niet meer aan denken. Maar als jij het een mooie ring vind en het prettig vind om hem te blijven dragen zou ik dat gewoon doen. De inscriptie aanpassen heeft niet zoveel zin vind ik, want het zal toch altijd de ring blijven die je samen met je ex droeg
Ik wou de ring niet meer dragen omdat hij me aan mijn ex herinnerde en daar wou ik liever niet meer aan denken. Maar als jij het een mooie ring vind en het prettig vind om hem te blijven dragen zou ik dat gewoon doen. De inscriptie aanpassen heeft niet zoveel zin vind ik, want het zal toch altijd de ring blijven die je samen met je ex droeg
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Forumster schreef:Ik wilde geen ring van een ex blijven dragen.
Dat zou ik ook niet willen.
Staat voor mij toch voor de liefdesrelatie die je had.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Tien jaar geleden heb ik een ring gekregen van mijn toenmalige vriend. Het was een verjaardagscadeau, waarbij hij wel zijn naam in de ring heeft laten zetten. Ik wilde hem, nadat het uit was, de ring teruggeven, maar hij vroeg mij om hem te blijven dragen uit vriendschap. En ik draag hem nog steeds. We zijn niet rot uit elkaar gegaan, juist goed uit elkaar, en uit respect voor onze vriendschap, die daarna is ontstaan, ben ik hem blijven dragen.
Minx, kun je hem niet gewoon uit dat oogpunt blijven dragen? Want er staan alleen namen in? Dan kun je zelf een invulling geven van de namen in de ring, toch?
Minx, kun je hem niet gewoon uit dat oogpunt blijven dragen? Want er staan alleen namen in? Dan kun je zelf een invulling geven van de namen in de ring, toch?
Gast- Gast
Ik heb mijn ring ook afgedaan. Ik heb hem nog wel een week of drie gedragen nadat het uit was omdat ik er niet gelijk afstand van kon doen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Sam schreef:Forumster schreef:Ik wilde geen ring van een ex blijven dragen.
Dat zou ik ook niet willen.
Staat voor mij toch voor de liefdesrelatie die je had.
daarom wil ik er ook wat mee doen. zodat het meer een vriendschapsring word er staat ook geen datum in alleen onze namen.
Minx- Lady Post-a-lot
dat vind ik dan weer jammer, beetje zoals meiden ook een vriendschapsarmbandje hadden vroeger. Dat idee mss laat ik als het kan er wel 2 steentjes bij zetten oid.
Minx- Lady Post-a-lot
Toen wij uit elkaar gingen, heb ik de ring afgedaan. Toen we weer bij elkaar kwam, had ik de ring nog wel. Maar alsnog heb ik de ring weggegooid en mijn vriend draagt zijn ring ook niet meer. Het symbolische van toen is het niet meer. Voor mij voelt het niet goed die ring weer te gaan dragen.
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik de ring uiteindelijk wel een keer af gaan doen om dit hoofdstuk te sluiten. Maar goed, dat is persoonlijk. Als jij het als vriendschapsring wilt gaan dragen en dat voelt goed, moet je dat doen.
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik de ring uiteindelijk wel een keer af gaan doen om dit hoofdstuk te sluiten. Maar goed, dat is persoonlijk. Als jij het als vriendschapsring wilt gaan dragen en dat voelt goed, moet je dat doen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Mijn ex wou de mijne terug en die van hem hield hij zelf, best joh! Word er gelukkig mee haha.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik heb alle ringen bewaard! Heb 3 ringen liggen. Met mijn vriend heb ik geen ringen, hij kan daar niet tegen, haha.
Gast- Gast
Ik heb mijn ring na een paar dagen af gedaan en in een laatje gelegd. Toen ik op mezelf ging wonen en mijn spullen ging inpakken voor de verhuizing ongeveer een jaar later, heb ik hem weg gegooid.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: