Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plastic Heroes, deel 2

Ga naar beneden

Plastic Heroes, deel 2 Empty Plastic Heroes, deel 2

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 8:23

Een aantal maanden geleden ben ik gestart met het scheiden van plastic. Het gaat erg goed. En de aantal keren dat ik een zak naar een ondergrondse container breng is op één hand te tellen.

Gisteren las ik toevallig dat sommige dingen niet mogen worden toegevoegd aan de zak. Daaronder verstonden ze een fles met schoonmaakmiddelen. Maar als ik de fles met schoonmaakmiddelen goed uitspoel, dan blijft er toch gewoon plastic over? Ik heb toevallig een grote fles wasmiddel weggegooid in de plastic zak, goed omgespoeld, zodat het geen restjes had...

En waarom zou het niet mogen? Wat zijn de beweegredenen daarvoor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plastic Heroes, deel 2 Empty Re: Plastic Heroes, deel 2

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 8:29

Als het leeg is dan mag het best: http://www.plasticheroes.nl/recyclen/contents/wat-wel-en-wat-niet%3F.php

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plastic Heroes, deel 2 Empty Re: Plastic Heroes, deel 2

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 8:36

Het is even voor mijn informatie, maar zolang ik het goed blijf uitspoelen, dat wat ik met alles doe, dan mag ik dus wel degelijk alles toevoegen, van schoonmaakmiddelen-verpakkingen tot al het andere dat plastic bevat?

Want zo doe ik het nu eigenlijk. Ik spoel alles goed om. Dus ook de verpakkingen van vleeswaren, vlees, kaas, schoonmaakmiddelen. Maar dan bega ik dus geen fout? Daar gaat het mij voornamelijk om, omdat ik het zelf niet bij de weg zet, maar het naar mijn ouders breng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plastic Heroes, deel 2 Empty Re: Plastic Heroes, deel 2

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 8:56

Volgens de website doe je het dan goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plastic Heroes, deel 2 Empty Re: Plastic Heroes, deel 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum