Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

+6
Stuiterbal
Eris
Sugarfall
Atelier Madame
Lejow
Burn
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:23

Duidelijk door iemand geschreven die geen enkel verstand van prematuurtjes heeft. Jammer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Pompoen za 15 sep 2012 - 0:25

Ja, Lejow was er al eerder op aangesproken dat ze dat steeds deed, toen heeft ze uitgelegd dat de kinderarts haar adviseerde haar leeftijd te corrigeren omdat het nu echt nog verschil maakt. Lijkt mij vrij logisch inderdaad. Maar best jammer dat het dan inderdaad in zo'n reltopic als een soort verwijt genoemd word. Inderdaad, iemand kijkt niet verder dan z'n neus lang is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:28

Lol, en ik heb dat ook tot een jaar of 1,5 gedaan, en ik ben écht de minst hysterische moeder die je kunt hebben. Zo werkt het gewoon bij prematuren, of dat nou irritant is of niet. Het feit dat een kind zoveel te vroeg geboren is speelt gewoon het eerste jaar een grote rol, of eigenlijk de eerste 1,5/2 jaar. Dat is gewoon anders dan een kindje wat 3/4/5 weken te vroeg geboren is, heel andere categorie met andere problemen. Dus Lejow heeft groot gelijk.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 15 sep 2012 - 0:29

Dat idee had ik al, maar daarom vond ik jouw opmerking wel erg grappig, omdat je duidelijk totaal geen idee had van de rel, maar wel bevestigde dat Lejow terecht het steeds over de gecorrigeerde leeftijd heeft.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  RYW za 15 sep 2012 - 0:33

Voor mij zijn het twee momenten: maandag heb ik mijn masterdiploma uitgereikt gekregen, en woensdag heeft mijn vriend eindelijk een baan hier in de buurt aangeboden gekregen. Beide dingen zijn een enorme opluchting smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: