Joop van Tellingen overleden
+3
Gympie
Sugarfall
Japie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Joop van Tellingen overleden
Drie jaar geleden herstelde de 67-jarige fotograaf van blaaskanker, maar in maart werden er in zijn lichaam kwaadaardige uitzaaiingen gevonden.
Twee maanden geleden liet zoon Dennis nog weten dat het stukken beter ging met de fotograaf. Hij zou alleen nog een klein plekje op zijn lever hebben.
Van Tellingen begon als fotograaf bij De Telegraaf, waar hij al snel voor Henk van der Meyden, samensteller van de Privé-pagina, werkte. Daarna werkte hij voor diverse weekbladen als Privé en Party.
Ik las het op Twitter. Moet zeggen dat ik er wel even van schrok. Ik vond het een leuke man.
(function(p,w,o){
var d=document,e=encodeURIComponent,k="kalooga",s="script",n=d.createElement(s),f=d.getElementsByTagName(s)[0];
d.write("");
n.async=true;n.type="text/java"+s;n.src="http://publishing."+k+".com/overloadWidget?publisherId="+p+"&widgetId="+w+"&overloadId="+e(o);
f.parentNode.insertBefore(n,f);
})(1947,9551,artid);
Twee maanden geleden liet zoon Dennis nog weten dat het stukken beter ging met de fotograaf. Hij zou alleen nog een klein plekje op zijn lever hebben.
Van Tellingen begon als fotograaf bij De Telegraaf, waar hij al snel voor Henk van der Meyden, samensteller van de Privé-pagina, werkte. Daarna werkte hij voor diverse weekbladen als Privé en Party.
Ik las het op Twitter. Moet zeggen dat ik er wel even van schrok. Ik vond het een leuke man.
(function(p,w,o){
var d=document,e=encodeURIComponent,k="kalooga",s="script",n=d.createElement(s),f=d.getElementsByTagName(s)[0];
d.write("");
n.async=true;n.type="text/java"+s;n.src="http://publishing."+k+".com/overloadWidget?publisherId="+p+"&widgetId="+w+"&overloadId="+e(o);
f.parentNode.insertBefore(n,f);
})(1947,9551,artid);
Gast- Gast
Re: Joop van Tellingen overleden
O ik schrik hier ook even van. Wist niet dat hij zo ziek was. Vond het ook een erg leuke man zoals hij overkwam.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond het een vervelende man, (en nee ik ken hem niet persoonlijk maar hij kwam zo op mij over), maar dit vind ik wel erg triest.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Wat triest. Ik wist niet dat hij ziek was.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
echt sneu. Las net ook dat de vrouw van ernst daniel smid is overleden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje.. ik ben er ook best van geschrokken.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het beter ging!
Mijn pa lijkt sprekend op hem, en is regelmatig aangesproken of hij het niet toevallig ook was...
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het beter ging!
Mijn pa lijkt sprekend op hem, en is regelmatig aangesproken of hij het niet toevallig ook was...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer...
Ik dacht ook altijd dat het een vervelende man was, totdat ik hem een keer ontmoet hebt en hij was juist erg aardig en oprecht geinteresseerd.
Ik dacht ook altijd dat het een vervelende man was, totdat ik hem een keer ontmoet hebt en hij was juist erg aardig en oprecht geinteresseerd.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, 47 en dan al dood en zo snel ook. Heftig.Sarah1985 schreef:echt sneu. Las net ook dat de vrouw van ernst daniel smid is overleden
Gast- Gast
Snoopy schreef:Jammer...
Hij is idd erg aardig en zei tegen iemand voor de grap over mij ''en dit is mijn vriendin''.
Btw, veel reacties...............ahum. Altijd als ik lees dat er iemand is overleden hier staan er veel reacties.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Oma overleden
» Oma overleden
» Pff wat een dag..."oma overleden"
» Mubarak overleden?
» overleden ouder/s
» Oma overleden
» Pff wat een dag..."oma overleden"