Vakken volgen andere opleiding
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakken volgen andere opleiding
Is hier iemand die dat wel eens heeft gedaan? (hbo of uni) Vakken volgen van een andere opleiding dan je eigen?
Dan bedoel ik geen minor, maar bijvoorbeeld voor vrije keuze punten, of omdat je het gewoon interessant vond.
Hoe was je ervaring daarmee?
Was dat te doen? Moest je wennen aan een andere manier van studeren of kwam het wel overeen met je eigen studie? Heb je er ook examen oid voor afgelegd? Moest je er van tevoren iets voor regelen? Of mocht je er gewoon bij gaan zitten? (Zal vast ook per hogeschool/universiteit verschillen denk ik?)
Alvast bedankt voor de info!
Dan bedoel ik geen minor, maar bijvoorbeeld voor vrije keuze punten, of omdat je het gewoon interessant vond.
Hoe was je ervaring daarmee?
Was dat te doen? Moest je wennen aan een andere manier van studeren of kwam het wel overeen met je eigen studie? Heb je er ook examen oid voor afgelegd? Moest je er van tevoren iets voor regelen? Of mocht je er gewoon bij gaan zitten? (Zal vast ook per hogeschool/universiteit verschillen denk ik?)
Alvast bedankt voor de info!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vakken volgen andere opleiding
Als docent kan ik je wel vertellen dat je inderdaad van tevoren e.e.a. moet regelen en je niet zo maar op de bonnefooi vakken kan gaan volgend op een andere universiteit. Je kunt het beste contact opnemen met je studie-adviseur die samen met jou kan kijken welke vakken aan welke universiteiten voor jou geschikt zijn, en hoe het zit met de kosten. De studie-adviseur kan vervolgens ook bepalen hoe je behaalde ECTS gaan meetellen in je eigen programma.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Opleiding volgen naast je werk?
» Opleiding volgen naast je baan
» hoe heet de ikeakast met die vakken
» Ik wil nóg een studie volgen..
» Wie volgen op twitter?
» Opleiding volgen naast je baan
» hoe heet de ikeakast met die vakken