wat een avond.....schrik van m'n ...
+7
Polly
Ella
Zwerver
Lejow
Chocolate Cookie
Qiara
ExpressoB
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: wat een avond.....schrik van m'n ...
ExpressoB schreef:dacht misschien ff een update.. voor wie het interesseert
auto is total loss verklaard, dagwaarde is uitbetaald
we hebben een claim ingediend vanwege het lage bedrag wat hij voor zijn auto terug krijgt en nog andere zaken...
heb weer (nog steeds) pijn in mijn rug, heb vandaag huisarts gebeld en werd vanmiddag terug gebeld door de assistente, moet morgen even verwijsbrief ophalen voor een foto te laten maken in het ziekenhuis.
Waarom heb je de claim ingediend als ik vragen mag?
Balen dat je nog last van je rug hebt, laat het alsjeblieft goed nakijken hoor..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:ExpressoB schreef:dacht misschien ff een update.. voor wie het interesseert
auto is total loss verklaard, dagwaarde is uitbetaald
we hebben een claim ingediend vanwege het lage bedrag wat hij voor zijn auto terug krijgt en nog andere zaken...
heb weer (nog steeds) pijn in mijn rug, heb vandaag huisarts gebeld en werd vanmiddag terug gebeld door de assistente, moet morgen even verwijsbrief ophalen voor een foto te laten maken in het ziekenhuis.
Waarom heb je de claim ingediend als ik vragen mag?
Balen dat je nog last van je rug hebt, laat het alsjeblieft goed nakijken hoor..
waarom?! omdat we het niet accepteren en nog overige kosten die we hebben 'verloren' of moeten maken die avond/nacht en de dagen erna
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Neem je je persoonlijke schade ook mee in die claim?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja, hoezo?Fairytale schreef:Neem je je persoonlijke schade ook mee in die claim?
ExpressoB: Ik weet helaas hoe het is. Ik heb dan weliswaar geen groot ongeluk gehad of een harde klap, maar wel hard genoeg om mijn opel corsa total los te moeten verklaren en er ook nog lichte rug/bekken letsel aan over te houden.
Dit ongeluk kwam door gladheid en sneeuwval dus dikke vette pech.
Ik ben nu (een dik jaar later) nog steeds met cz bezig om mijn fysio behandelingen terug te vorderen. Die hun zowel van mij hadden afgetrokken als ook nog gedeclareerd bij de tegenpartij ! Lekker makkelijk geld verdienen !
En nu is eindelijk van dat het einde in zicht en lijk ik zomaar het geld ervan terug te krijgen
Anderzijds ben ik mijn auto dus kwijt. Ik heb een lullige 300 euro ervoor terug gekregen. Puur omdat de dagwaarde niet meer heel hoog was (geloof 900 euro) en dat er nog hier en daar schade aan zat (door vandalisme) wat ik nog niet gemaakt had. Dat trekken ze mooi ervan af allemaal en 300 euro bleef over. De auto kon ik weg doen want de as was helemaal krom getrokken, flinke lak schade enz. Kortom het maak plaatje ging me over de 1000 euro kosten !
Ik ben er nog steeds zo boos over dat ik mijn auto gewoon kwijt ben geraakt door dat iemand anders niet goed en optijd deed opletten !
Want waar koop je nou een andere auto voor 300 euro ????
Ik hoop echt dat je iets bereikt met de claim en dat je alsnog meer terug krijgt ! Want als ik dat toen ook had geweten, had ik het ook gedaan !
Sterkte met je lichamelijke klachten ! En laat je daardoor ook niet te snel afschepen met een geldbedrag wat je krijgt uitgekeerd door de tegenpartij (weet even niet meer hoe het heet) want ook dat hebben ze bij mij wel gedaan.
En halverwege het jaar kon ik alsnog terug naar de fysio door klachten die terug kwamen. Maar de zaak was al gesloten !
Dit ongeluk kwam door gladheid en sneeuwval dus dikke vette pech.
Ik ben nu (een dik jaar later) nog steeds met cz bezig om mijn fysio behandelingen terug te vorderen. Die hun zowel van mij hadden afgetrokken als ook nog gedeclareerd bij de tegenpartij ! Lekker makkelijk geld verdienen !
En nu is eindelijk van dat het einde in zicht en lijk ik zomaar het geld ervan terug te krijgen
Anderzijds ben ik mijn auto dus kwijt. Ik heb een lullige 300 euro ervoor terug gekregen. Puur omdat de dagwaarde niet meer heel hoog was (geloof 900 euro) en dat er nog hier en daar schade aan zat (door vandalisme) wat ik nog niet gemaakt had. Dat trekken ze mooi ervan af allemaal en 300 euro bleef over. De auto kon ik weg doen want de as was helemaal krom getrokken, flinke lak schade enz. Kortom het maak plaatje ging me over de 1000 euro kosten !
Ik ben er nog steeds zo boos over dat ik mijn auto gewoon kwijt ben geraakt door dat iemand anders niet goed en optijd deed opletten !
Want waar koop je nou een andere auto voor 300 euro ????
Ik hoop echt dat je iets bereikt met de claim en dat je alsnog meer terug krijgt ! Want als ik dat toen ook had geweten, had ik het ook gedaan !
Sterkte met je lichamelijke klachten ! En laat je daardoor ook niet te snel afschepen met een geldbedrag wat je krijgt uitgekeerd door de tegenpartij (weet even niet meer hoe het heet) want ook dat hebben ze bij mij wel gedaan.
En halverwege het jaar kon ik alsnog terug naar de fysio door klachten die terug kwamen. Maar de zaak was al gesloten !
Gast- Gast
@ Nonnevot: dankjewel voor je bericht!
jeetje bij jou ook een klote situatie (geweest)! heb je weer een nieuw autootje?
jeetje bij jou ook een klote situatie (geweest)! heb je weer een nieuw autootje?
Het is idd niet leuk geweest en dit was echt maar een mini ongelukje. We hebben een korte tijd erna een andere auto aangeschaft maar alles uit eigen zak betaald.
En cz gaat komende week eindelijk mijn geld terug uitkeren !!! dan ben ik zo goed als 1 jaar en 1 maand verder. Vind dat echt niet meer normaal !
En cz gaat komende week eindelijk mijn geld terug uitkeren !!! dan ben ik zo goed als 1 jaar en 1 maand verder. Vind dat echt niet meer normaal !
Gast- Gast
Jeetje mina, echt belachelijk idd!! op die brief die wij hebben gestuurd naar die kerel zijn verzekering en naar zijn huis, hebben we ook nog niks op gehoord. Ga morgen eens bellen en ook melden dat ik weer niet te werk kan en dinsdag naar ziekenhuis ga.
Morgen gaat mijn vriend zijn 'nieuwe' auto halen:d maar daardoor in financiële sh.t.
Morgen gaat mijn vriend zijn 'nieuwe' auto halen:d maar daardoor in financiële sh.t.
Ik vroeg het me af omdat je het alleen over materiële dingen had?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Ik vroeg het me af omdat je het alleen over materiële dingen had?
Ah oke, nou ja beide dus. Voornamelijk materieel maar net zo goed persoonlijk.
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dan schrik je wel!
» Schrik me de *(*#$&#
» Pfff... dan schrik je even...
» Ik schrik me dood
» Jezus, schrik me wezenloos.
» Schrik me de *(*#$&#