Iemand blokkeren op whatsapp
+6
Beachgirl
Admin
SnowWhite
Error
Rush
Yare
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand blokkeren op whatsapp
He hoi!
Mijn ex zit mij te controleren op whatsapp, hij vroeg laatst waarom ik 's avonds zoveel online ben op whatsapp, ik ben het ff gaan checken en ik zag inderdaad dat hij mij controleert(er staat als ik op zijn naam klik: "laatst gezien op") Ik vind dit echt supervervelend, ik heb hem nu geblokkeerd, maar wat houdt dat in, dat hij mij niet meer als contact ziet staan?
Groetjes!
Mijn ex zit mij te controleren op whatsapp, hij vroeg laatst waarom ik 's avonds zoveel online ben op whatsapp, ik ben het ff gaan checken en ik zag inderdaad dat hij mij controleert(er staat als ik op zijn naam klik: "laatst gezien op") Ik vind dit echt supervervelend, ik heb hem nu geblokkeerd, maar wat houdt dat in, dat hij mij niet meer als contact ziet staan?
Groetjes!
Laatst aangepast door Yare op ma 10 sep 2012 - 19:57; in totaal 1 keer bewerkt
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Re: Iemand blokkeren op whatsapp
Je klikt op je ex om een gesprek te openen en daarna op opties > blokkeren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je klikt op je ex om een gesprek te openen en daarna op opties > blokkeren.
Ik vond het ineens, pfff lekker bijdehand, ik heb ff mijn vraag veranderd, sorry:oops:
Yare- Fluisteraar
Hij ziet nu niet meer dat jij online bent en berichten die hij stuurt komen niet bij jou aan.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
ExactParaplu schreef:Hij ziet nu niet meer dat jij online bent en berichten die hij stuurt komen niet bij jou aan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Je kunt ook gewoon uitzetten dat mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online was. Maar dan kun jij het van anderen ook niet zien.
Gast- Gast
Rush schreef:ExactParaplu schreef:Hij ziet nu niet meer dat jij online bent en berichten die hij stuurt komen niet bij jou aan.
Thanks meiden, ik vond het echt een naar idee, ik whatsapp echt heel veel met iemand en ik voel me zo gecontroleerd! Bah!
Yare- Fluisteraar
Powerbabe schreef:Je kunt ook gewoon uitzetten dat mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online was. Maar dan kun jij het van anderen ook niet zien.
Dat vind ik niet nodig, het gaat me puur om mijn ex, ik vind het echt storend dat hij me blijkbaar in de gaten houdt, maar toch bedankt:-)
Yare- Fluisteraar
Powerbabe schreef:Je kunt ook gewoon uitzetten dat mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online was. Maar dan kun jij het van anderen ook niet zien.
PB, kun je misschien vertellen hoe je dit doet?
Edit: Ik heb op internet gevonden hoe het zou moeten, alleen ik zie het kopje 'geavanceerd' niet staan (heb Android).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:Powerbabe schreef:Je kunt ook gewoon uitzetten dat mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online was. Maar dan kun jij het van anderen ook niet zien.
PB, kun je misschien vertellen hoe je dit doet?
Edit: Ik heb op internet gevonden hoe het zou moeten, alleen ik zie het kopje 'geavanceerd' niet staan (heb Android).
Hier net zo, volgens mij kunnen wij dat gwn niet.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Ohh ik weet dat het op een Iphone kan, android weet ik niet!
Gast- Gast
Bij Android kan dat (helaas) nog niet.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik iemand blokkeer op whatsapp kunnen ze nog wel zien wanneer ik online ben maar kunnen ze me geen berichtjes meer sturen, tenminste zo staat dat er. Toevallig laatst ook iemand geblokkeerd ;-)
Gast- Gast
Als iemand mij blokkeert, kan ik zien dat die persoon online is geweest op het moment dat ik geblokkeerd was. Dat verandert dan echter niet meer.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Laatst gezien is gewoon de laatste keer dat iemand online is geweest en niet wanneer hij bij jou heeft gekeken.
Gast- Gast
Beachgirl_24 schreef:Bij Android kan dat (helaas) nog niet.
Jammer. Maar even wachten tot Android ook weer bij de tijd is dan
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Powerbabe schreef:Ohh ik weet dat het op een Iphone kan, android weet ik niet!
Mijn vriend heeft een iPhone en we hebben er ons rot naar gezocht maar zonder succes.
Gast- Gast
Zusje schreef:Powerbabe schreef:Ohh ik weet dat het op een Iphone kan, android weet ik niet!
Mijn vriend heeft een iPhone en we hebben er ons rot naar gezocht maar zonder succes.
Instellingen - chatinstellingen - geavanceerd - laatst gezien
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Francaise schreef:Laatst gezien is gewoon de laatste keer dat iemand online is geweest en niet wanneer hij bij jou heeft gekeken.
En zelfs dat klopt 9 van de 10 keer niet.. Mensen die me daarop aanspreken verklaar ik regelmatig voor gek. Zo is hij wel eens vanochtend voor het laatst online, terwijl ik 's middags nog berichtjes verzonden heb. En hij staat ook wel eens 's middags online als de telefoon al de hele dag in mijn tas zit.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Chance schreef:Zusje schreef:Powerbabe schreef:Ohh ik weet dat het op een Iphone kan, android weet ik niet!
Instellingen - chatinstellingen - geavanceerd - laatst gezien
Bij hem is 'geavanceerd' niet aanwezig in de opties.
Gast- Gast
Als je iemand hebt geblokkeerd, kun je wel nog altijd de statussen van de persoon zien, dat vind ik echt heel stom. Ik verander mijn status eigenlijk nooit, maar als je dat wel regelmatig doet; let er dan op dat de mensen die jij hebt geblokkeerd die wel nog gewoon kunnen zien.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» facebook vraagje iemand gedeeltelijk blokkeren?
» Nmr blokkeren bij bb, kan dat?
» Mensen blokkeren FB chat...
» Whatsapp...
» Whatsapp
» Nmr blokkeren bij bb, kan dat?
» Mensen blokkeren FB chat...
» Whatsapp...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: