Avatars lijken allemaal op elkaar hier?
+14
Tsjip
Inge
Serena
SparklingEyes
VeryCherry
SarahKey
Makamba
Raindrop
Beachgirl
rapa nui
Pien
Jeanette
Zininzon
Phileine
18 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Avatars lijken allemaal op elkaar hier?
Ik vind ze ook moeilijk te onderscheiden maar ik vond forummers sowieso al moeilijk te onderscheiden hier want ik heb het idee dat veel mensen een andere naam hebben.
Dus ongeveer dezelfde avatars maakt dan ook niet meer uit
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Ik vind ze ook moeilijk te onderscheiden maar ik vond forummers sowieso al moeilijk te onderscheiden hier want ik heb het idee dat veel mensen een andere naam hebben.
Dat klopt! Het is echt even wennen hier met alle namen.
Maar ik blijf lekker bij mijn eigen avatar. En als de rest van het forum maar niet in een poppenforum gaat veranderen ben ik tevreden.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
CherrieLola schreef:Wel opmerkelijk trouwens dat er na die comment helemaal niet meer op gereageerd wordt...
als je mij bedoeld, ik ben niet de hele dag hier te vinden
Maar goed, ik ga niet namen noemen hoor, het valt me alleen op. Dat ik bij dit soort fratsen altijd dezelfde namen tegen kom. Maakt verder niets uit, moet iemand helemaal zelf weten
En het is aan jezelf of je jezelf er dan bij vind horen of niet.
SarahKey schreef:
Maar goed, ik ga niet namen noemen hoor, het valt me alleen op. Dat ik bij dit soort fratsen altijd dezelfde namen tegen kom. Maakt verder niets uit, moet iemand helemaal zelf weten
Maar je doet net alsof het een 'slecht iets' is als je een poppetjes avatar hebt. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Gast- Gast
Marin schreef:SarahKey schreef:
Maar je doet net alsof het een 'slecht iets' is als je een poppetjes avatar hebt. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Nou dat is maar net hoe je het zelf leest natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik ze niet mooi vind (zoals meerdere in dit topic) en ik telkens dezelfde namen tegen kom. Staat verder nergens in dat het 'slecht' is. Dat bedenk je helemaal zelf.
Het hebben van een Blythe als avatar zijn geen fratsen hoor... En ja, nu je reageert, ik bedoelde inderdaad jou, maar ik was je naam alweer vergeten.
*komt vast omdat je geen quote en geen Blythe hebt. Heel flauw, inkoppertje*
*komt vast omdat je geen quote en geen Blythe hebt. Heel flauw, inkoppertje*
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind ze gewoon leuk en kende ze eerder niet.
Als het volgende week 'vliegende draken week' is verander ik het ook echt niet
Als het volgende week 'vliegende draken week' is verander ik het ook echt niet
Gast- Gast
SarahKey schreef:Marin schreef:SarahKey schreef:
Nou dat is maar net hoe je het zelf leest natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik ze niet mooi vind (zoals meerdere in dit topic) en ik telkens dezelfde namen tegen kom. Staat verder nergens in dat het 'slecht' is. Dat bedenk je helemaal zelf.
Nou je komt nogal negatief over. dat zal dan wel op mij zo overkomen en mijn interpretatie zijn, maar het lijkt me niet nodig om hier over te gaan discussieren vanwege die poppetjes. Maakt me verder ook niet uit, maar je kwam zo negatief over met je 'fratsen' en 'het zijn weer dezelfden'.
:arrow:
Gast- Gast
[u]Marin schreef:SarahKey schreef:Marin schreef:SarahKey schreef:
Nou je komt nogal negatief over. dat zal dan wel op mij zo overkomen en mijn interpretatie zijn, maar het lijkt me niet nodig om hier over te gaan discussieren vanwege die poppetjes. Maakt me verder ook niet uit, maar je kwam zo negatief over met je 'fratsen' en 'het zijn weer dezelfden'.
:arrow:
Hulde
Ik vond de poppetjes wel leuk, had ze zelf ook nog gezocht maar ik wist niet waar ik op moest zoeken Alleen nogal irritant met mensen uit elkaar halen..maarja ach :p
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ik vind ze stom
Alleen die van CherrieLola vind ik op 1 of andere manier wel leuk
Alleen die van CherrieLola vind ik op 1 of andere manier wel leuk
Gast- Gast
Ach, je mag best zeggen dat je ze niet leuk vindt, daar heb ik geen moeite mee. Maar de toevoeging ´weer de zelfde mensen´ vind ik nou niet nodig en ook niet positief bedoeld. Daarnaast zijn er mensen met poppen, die net als ik, voor de eerste keer van avatar wisselen sinds ik op het forum kom. Nieuw forum, nieuwe avatar.
Ik ben het poppentopic gestart omdat ik een aantal poppen tegenkwam die leken op forummers. Ik vind het alleen maar leuk dat er mensen zijn die hem ook echt zijn gaan gebruiken en dat anderen opzoek zijn gegaan naar een doll die op hen lijkt.
Ja, ik denk dat over een aantal weken de poppen weer verdwijnen en er nog maar enkele overblijven, maar dat is toch niet erg? Daarnaast vind ik ze niet lastiger uit elkaar te houden dan andere avatars. Ook daar zou je heel flauw groepen in kunnen gaan onderscheiden: bloemen, tekenfilmfiguren, ogen, bla bla bla.. owja, en die zwangere buiken lijken ook allemaal op ekaar!!
Ik ben het poppentopic gestart omdat ik een aantal poppen tegenkwam die leken op forummers. Ik vind het alleen maar leuk dat er mensen zijn die hem ook echt zijn gaan gebruiken en dat anderen opzoek zijn gegaan naar een doll die op hen lijkt.
Ja, ik denk dat over een aantal weken de poppen weer verdwijnen en er nog maar enkele overblijven, maar dat is toch niet erg? Daarnaast vind ik ze niet lastiger uit elkaar te houden dan andere avatars. Ook daar zou je heel flauw groepen in kunnen gaan onderscheiden: bloemen, tekenfilmfiguren, ogen, bla bla bla.. owja, en die zwangere buiken lijken ook allemaal op ekaar!!
Gast- Gast
Weer dezelfde mensen? Ik wist niet dat er al eerder een avatarhype geweest was? Of ben ik niet hip genoeg om het op te merken
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Weer dezelfde mensen? Ik wist niet dat er al eerder een avatarhype geweest was? Of ben ik niet hip genoeg om het op te merken
Eens, die hype heb ik ook niet meegekregen. Maar goed, ik zag mezelf altijd al als enorme meeloper Dus dat is nog maar eens bevestigd
Gast- Gast
Dit wordt de zelfde discussie als toen met dat groepjes gedoe. Naast dat ik niet snap wat er erg is aan groepjes, snapte ik ook de hele discussie niet. En het zit me nog steeds dwars dat ik in een groepje werd geplaatst bij mensen waar ik niets mee had en niet eens mee omging.. Ja, ja, het zit diep
Gast- Gast
Wat een reacties, ik zie t nu pas haha! Zal zo alles even lezen.Zininzon schreef:Heb je het 'wie de pop past....' topic gemist?
Daar zoeken ze voor 'iedereen' een Blythe pop!
Dat topic heb ik inderdaad gemist. Ik ken de Blythe poppen niet, ik hou deze avatar wel. Ik vind ze wel grappig, dat wel!
Gast- Gast
Door wie?CherrieLola schreef:Wel opmerkelijk trouwens dat er na die comment helemaal niet meer op gereageerd wordt...
Ik ben nu pas weer online, dus ik neem aan dat je niet op mij doelt. Het maakt me echt niet uit hoor, al die poppetjes, vind het alleen verwarrend. En stiekem ook wel onorigineel. Maar hey, mijn ticker is ook zeer onorigineel
Lekker belangrijk toch? Ik maakte het topic alleen aan omdat het me ontzettend opviel en dat topic van op welke pop iemand lijkt niet had gezien/gemist.
Liefs Tea
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Door wie?CherrieLola schreef:Wel opmerkelijk trouwens dat er na die comment helemaal niet meer op gereageerd wordt...
Ik ben nu pas weer online, dus ik neem aan dat je niet op mij doelt. Het maakt me echt niet uit hoor, al die poppetjes, vind het alleen verwarrend. En stiekem ook wel onorigineel. Maar hey, mijn ticker is ook zeer onorigineel
Lekker belangrijk toch? Ik maakte het topic alleen aan omdat het me ontzettend opviel en dat topic van op welke pop iemand lijkt niet had gezien/gemist.
Liefs Tea
Nee joh, ik doelde zeer zeker niet op jou Haar reactie staat op de vorige pagina
Ook maar eens een nieuwe avatar genomen. Oude kon ik niet zo snel meer vinden op me pc.
De foto is genomen in Ierland op Inisheer (Aran Islands). Het is een van me mooiste foto's van de vakantie in Ierland.
De foto is genomen in Ierland op Inisheer (Aran Islands). Het is een van me mooiste foto's van de vakantie in Ierland.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik was ook wel een beetje op die oude van jou uitgekeken hoor.Fred schreef:Ook maar eens een nieuwe avatar genomen.
Gast- Gast
Geen Thom Yorke (Radiohead) fan Purple?.. haha..
De foto die ik nu heb geupload op dit forum kon bij het ander forum niet. Was toch groot of zo. Nu lukt het wel...
De foto die ik nu heb geupload op dit forum kon bij het ander forum niet. Was toch groot of zo. Nu lukt het wel...
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Haha oke, nu weet ik het ook
Toen ik ze zag, vond ik het eerst ook een beetje enge poppetjes, maar nu valt het wel mee.
Toen ik ze zag, vond ik het eerst ook een beetje enge poppetjes, maar nu valt het wel mee.
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Om nou iedereen gelijk in een hokje te duwen omdat ze een Blythe Doll/avater hebben is ook wel erg overdreven. Daarbij zijn ze allemaal erg verschillend, dus toch nog wel overzichterlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
CherrieLola schreef:Tea-Leaf schreef:Door wie?CherrieLola schreef:Wel opmerkelijk trouwens dat er na die comment helemaal niet meer op gereageerd wordt...
Liefs Tea
Nee joh, ik doelde zeer zeker niet op jou Haar reactie staat op de vorige pagina
Okidoki!
Gast- Gast
Ik denk laat ik eens zoeken of er eentje op mij lijkt, nou, hij is in ieder geval herkenbaar lijkt me
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zie geen avatars meer bij jullie.
» Welke avatars heb jij allemaal gehad?
» Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?
» Waar halen jullie je avatars vandaan?
» Ik zie geen avatars meer bij jullie.
» Welke avatars heb jij allemaal gehad?
» Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?
» Waar halen jullie je avatars vandaan?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: