Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D

+10
Kowalski
Rovine
Gympie
Arwyn
Caramba
Ibbeltje
Guus
Marin
Shisha
Roza
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D - Pagina 2 Empty Re: Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D

Bericht  Joli86 zo 9 sep 2012 - 7:49

Wij zijn vandaag naar dolfinarium in Harderwijk geweest!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D - Pagina 2 Empty Re: Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 8:00

Wij vierden vandaag de verjaardag van mijn man samen met een vriendin van ons. Dus veel vrienden, veel drank, veel vlees op de barbecue en veel zon in onze tuin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D - Pagina 2 Empty Re: Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D

Bericht  Parisienne zo 9 sep 2012 - 9:44

Wij hebben vandaag N.'s verjaardag gevierd voor onze families(s). We vierden het bij mijn vader en stiefmoeder in de tuin.. heerlijk! Het was ontzettend druk, maar onwijs gezellig. N. heeft met andere kinderen lekker in het badje gezeten, dus ook zij had een topverjaardag vandaag. Mooier hadden we niet kunnen wensen!

(En ik was erg blij met de eerdere keus om het niet bij ons thuis te vieren.. waarschijnlijk was dan iedereen na een half uur gillend weggerend van de warmte en de drukte.. we hebben zelf maar een klein huis zonder tuin namelijk Wink:
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D - Pagina 2 Empty Re: Wat een heerlijk weertje! Wat doen jullie vandaag? :D

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum