Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw favoriete boyband

+22
Tinus
Carra
Jeanette
Pomodori
Jelin
Raindrop
Lenthe
Pannetoet
JD
Lejow
Melis1985
Blond
M_as
Toet
Ambivalence
Sterre
Caresses
Sugarfall
Oasis
Phileine
Diesel
banjer49
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Favoriete boyband

Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn11104%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 4% 
[ 4 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn111034%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 34% 
[ 35 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn11101%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn11104%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 4% 
[ 4 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn11101%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn111025%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 25% 
[ 26 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn11103%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 3% 
[ 3 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn11102%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 2% 
[ 2 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn11106%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 6% 
[ 6 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn111014%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 14% 
[ 14 ]
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn11106%Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Lijn1110 6% 
[ 7 ]

Totaal aantal stemmen : 103

Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Empty Re: Jouw favoriete boyband

Bericht  JD zo 30 jan 2011 - 11:02

Westlife, zonder twijfel!

maar nu ging mijn fan zijn ook wel heel ver, t was meer groupie zijn...
ik ben naar alle concerten in nederland geweest, plus alle promotiedingetjes en tv optredens hier in NL.
daarbij nog 3x naar london, 1x naar brighton, 5x naar dublin en 1x naar duitsland, voor concerten.

daarbij had ik via westlife een hele leuke groep meiden leren kennen waarmee ik nar de optredens ging, waarmee we naar de hotels gingen waar ze sliepen, en ze heel erg vaak ontmoet hebben...

dat hele extreme is sinds 3 jaar wel over, maar moet eerlijk bekennen dat ik in april weer naar dublin ga....voor het eerst in 3 jaar weer naar een concert, en lekker shoppen en sightseeing met mn moeder samen!

posters had ik niet van ze, want daar vond ik mezelf op dat moment weer net even te oud voor\

(in de jaren ervoor hing mn kamer wel helemaal vol met david beckham en de spice girls;))
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pannetoet zo 30 jan 2011 - 14:26

Vilein schreef:Ik was enorm fan van Five. Mijn kamer hing vol met posters, ik luisterde elke dag naar hun cd. Ik was in die tijd ook fan van de Spice Girls.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de nummers van Five en de Spice Girls nog steeds weleens luister, maar meer om oude tijden te herinneren, dan dat ik het nog steeds steengoede nummers vind Wink

Ik heb echt precies hetzelfde! Vroeger had ik écht alles van Five en de Spice Girls, van dekbedovertrekken tot bekers.. Nu heb ik alleen hun cd's nog en als ik in zo'n bui ben kan ik weer heerlijk meebléren met hun nummers :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 19:36

Geen ik was niet zo van de boybands.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 20:47

Ik was van geen enkele boyband fan.

Gast
Gast

Bericht  Lenthe zo 30 jan 2011 - 21:54

Sommigen gingen wel heel erg ver in hun fan-zijn :shock:
Ik ben altijd fan geweest van de Spice Girls en wij hadden op school echt een Spice Girls-kamp en een BSB-kamp, dus ik vond de BSB natuurlijk direct helemaal niks, terwijl ik het stiekem wel heel leuke liedjes vond.
Nadat de Spice Girls periode minder werd, begon ik fan te worden van Five. Ik vond Spike en Rich altijd het leukst en ik vond het heel zielig voor Sean, omdat hij vrijwel nooit solo zong én dat iedereen hem altijd de lelijkste vond silent Haha.

Ik had mijn muren helemaal vol hangen met posters en mijn agenda stond helemaal vol met plaatjes en stickers. Bij de Spice Girls periode was dat nog iets erger, want ik wilde een SG-dekbedovertrek (maar die was heel erg duur, dus dat kon ik niet betalen), had SG-deodorant en wilde per se SG-behang! Laughing Gelukkig hebben mijn ouders dat verboden Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Raindrop zo 30 jan 2011 - 22:23

Westlife Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:24

Ik was gek van Five, Westlife en Backstreet Boys Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:22

East 17!

Gast
Gast

Bericht  Jelin di 1 feb 2011 - 2:35

Ik heb gekozen voor anders. Ik was namelijk fan van Hanson Embarassed

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Pomodori di 1 feb 2011 - 3:46

Ik heb gestemd ook op de BSB. Nick vond ik helemaal niets aan. Nee, Kevin was het helemaal.
Zoveel mogelijk posters daarvan op mijn kamer, nog naar een concert geweest en daarna mega dure foto's besteld daarvan.
Maar eigenlijk was het na dat concert helemaal over, het fan zijn. Was zo afgeknapt op de gillende meisjes. Ik kon haast niets verstaan toen ze wat zeiden tijdens het concert. En bij iedere foto (nog voor het echt begon werden die geprojecteerd) vielen er een aantal flauw. Vond ik iets te.
Het buiten wachten was ook al zo vreselijk. Met zijn allen op elkaar gepropt op de mac donalds resten. Toen ging het regenen en hadden mijn vriendin en ik een poncho bij ons. Hadden we het een beetje droog, maar helaas mensen om eens heen trokken paraplu's open en prikten gaten in de poncho waardoor we niet droog bleven (we konden nog net onze ogen behouden, haast ook gespiest door al die plu's)

Maar goed, ik was denk ik niet een echte die-hard fan. Anders had ik ook staan gillen en was ik flauw gevallen.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Jeanette wo 2 feb 2011 - 5:27

Ik heb gekozen voor BSB, maar echt fan was ik van de Spice Girls.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:33

Wat leuk om die verhalen te lezen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:39

Ik vond ze allemaal wel leuk haha Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:40

Birgit schreef:
IrmaLaPoes schreef:Ik was eigenlijk vooral fan van de Spice Girls, maar kon de BSB ook wel waarderen. En had een enorme crush op Nick Carter I love you

Wie niet? Laughing

Ik niet! Ik vond ook die ene gozer van Five heel leuk, met die wenkbrauwpiercing Very Happy En van Take That, Robbie.

Gast
Gast

Bericht  Carra wo 2 feb 2011 - 7:48

3T was mijn allereerste liefde. Man wat was ik fan. Iedereen vond TJ de leukste. En om dwars te zijn vond ik Taj het leukst. 3T in Ahoy is ook het allereerste concert waar ik naar toe ben geweest. Er volgden er nog heeeeel veel. Daarna werd ik fan van Five. Ook naar concert geweest. Uiteindelijk begon het fan zijn iets af te nemen. Het laatste zetje kreeg ik toen ze niet kwamen op Pepsi Pop. Op het laatste moment was er een ziek geworden. Ik heb gehuild Sad en toen was het klaar met mijn fan zijn van boybands en werd mijn muzieksmaak ook heel anders.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Tinus wo 2 feb 2011 - 7:57

Oh jee, ik was fan van Five en van No Mercy(kennen jullie deze nog..nog..nog...?)
Ik weet nog wel dat het vaak een strijd was op school. Je had de BSB clan en de Five clan. BSB waren dan de lievertjes en Five was dan wat stoerder. Heb nog menig meningsverschil gehad met vriendinnen hierover! Laughing
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Happydobby wo 2 feb 2011 - 11:17

3T was schattig, maar ik kies Take That, ik had posters, alle cd's.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 2 feb 2011 - 22:58

Ik ben werkelijk nog nooit fan geweest van een boyband, ik vind het helemaal niets. Ik ben wel al sinds mijn 7e fan van The Prodigy, misschien was dat mijn 'redding'? Wink
Jouw favoriete boyband - Pagina 2 Prodigy-738005
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Belle1985 do 3 feb 2011 - 8:06

Ik was vroeger een groot fan van de Backstreet Boys al heb ik ze toen nooit live gezien (later pas in Ahoy' 2009). Toen Westlife bekend werd, werd ik daar meer fan van. Geen die-hard, maar kocht wel de cd's en ben (als ik me niet vergis) 3x naar een concert van ze geweest. Blue vond ik ook een tijdje erg leuk.
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 8:19

Misschien komt Blue weer helemaal in de picture na het songfestival, zij doen dit jaar namelijk mee voor Engeland.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 8:34

Ik had vroeger m'n kamer helemaal volhangen met posters van Five, had alle cd's en singles, diverse boeken en ik ben een keer naar een concert van hun geweest. Ik heb nu nog steeds op zolder bij m'n ouders een doos vol dingen van Five liggen. Westlife vond ik ook super. Had ook al hun cd's en ben ook naar een concert van hun geweest.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S za 5 feb 2011 - 2:22

Ik hield helemaaaaaaal niet van boybands, met 1 uitzondering: No Mercy... Embarassed Magoed, toen was ik 11 ofzo... Daarna was het ook gebeurd wat betreft de boybands en werd ik fan van dingen als Oasis enzo. Ik heb mn No Mercy cd trouwens nog wel en ik draai m ook nog wel eens (hmm ik ben nu alleen thuis, zal ik... Embarassed )
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:38

Westlife I love you

Gast