Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijstje: op welke leeftijd ....

+39
me-girl
Jezzie
Sarah1985
sterremaan
Winegum
Caroow
xxDila
Pannetoet
Olijfje001
Rouxxxe
Qiara
Suus
Lotus
Ambivalence
Raindrop
dolfijntje24
SleepingBeauty
Rosa
Merai
ButterflyEffect
Flinder
Toet
RioolSpook
M-G
Sneeuwvlok
Janelie
Sterre
Filoria
Penny Blossom
TGR
TNMN
Oasis
Roze Roos
NerdChic
Zonnetje
Phileine
nina
Mystic
Blond
43 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vragenlijstje: op welke leeftijd .... - Pagina 2 Empty Re: Vragenlijstje: op welke leeftijd ....

Bericht  Sterre zo 30 jan 2011 - 1:23

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 10, maar die was van een vriendin
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Ook toen ik 10 was, naar diezelfde vriendin
* kreeg jij je verstandskiezen? weet ik niet meer
* werd je voor het eerst verliefd? op de basisschool al wel, ik geloof een jaar of 8? Maar dat was wel kinderverliefdheid. Echt verliefd werd ik op mijn 15e.
* werd je voor het eerst ongesteld? Toen ik net 1 dag 14 was.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Euh nog even niet... als ik 31 ben, zoiets?!
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 16. Op mini cruise naar Engeland.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Op mijn 13e had ik geloof ik haarmascara en weleens glitteroogschaduw naar een feestje. Vanaf m'n 15e gebruik ik dagelijks een mini beetje make up
* heb je voor het eerst je haren geverfd?Ook toen ik 15 was geloof ik

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenlijstje: op welke leeftijd .... - Pagina 2 Empty Re: Vragenlijstje: op welke leeftijd ....

Bericht  Janelie zo 30 jan 2011 - 1:23

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 17
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 17
* kreeg jij je verstandskiezen? 21
* werd je voor het eerst verliefd? 15
* werd je voor het eerst ongesteld? Net 12
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik zou graag rond mijn 28ste moeder willen worden.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 17, met vriendinnen naar Terschelling.
* gebruikte je voor het eerst make-up? 12
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 15
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:27

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 16, toen kreeg ik er wel gelijk 3 tegelijk haha. Weet ik nog goed, ik was ziek thuis die dag smile. Daarna nooit meer echt zo via de post en zonder naam.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 16, naar 1 van de stuuders :P
* kreeg jij je verstandskiezen? hmm geen idee, ik was een jaar of 23 toen ze eruit gingen
* werd je voor het eerst verliefd? 17
* werd je voor het eerst ongesteld? 16
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden?
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18, naar Spanje met de bus, met mijn toenmalige vriend.
* gebruikte je voor het eerst make-up? weet ik echt niet meer
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 28

Laatst aangepast door Zusje van Bert op zo 30 jan 2011 - 1:28; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:28

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Nooit gehad
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Groep 8 denk ik, dus 11/12 jaar
* kreeg jij je verstandskiezen? Geen idee!
* werd je voor het eerst verliefd? Denk dat ik 10 jaar was ongeveer. Maar écht verliefd daarna pas toen ik 14 was ofzo
* werd je voor het eerst ongesteld? 15/16 jaar
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ergens rond mn 30ste als het lukt
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18 jaar, Portugal
* gebruikte je voor het eerst make-up? 12 jaar
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 12/13 jaar

Gast
Gast

Bericht  Sneeuwvlok zo 30 jan 2011 - 1:31

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 16
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? nooit
* kreeg jij je verstandskiezen? 19, nu ongeveer
* werd je voor het eerst verliefd? 16
* werd je voor het eerst ongesteld? toen ik bijna 13 was
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Jaar of 30
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? toen ik 16 was, naar italië met mijn toenmalige vriendje
* gebruikte je voor het eerst make-up? ik denk 13/14
* heb je voor het eerst je haren geverfd? dat weet ik niet meer, ik denk ook 14, maar dat waren alleen een paar van die lelijke strepen
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  M-G zo 30 jan 2011 - 1:37

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 12
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 13
* kreeg jij je verstandskiezen? 16 geloof ik
* werd je voor het eerst verliefd? 12
* werd je voor het eerst ongesteld? 13
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? 28
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 16 met mijn vriend naar Lloret de Mar, Spanje
* gebruikte je voor het eerst make-up? 13
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 16
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:49

Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart?
Ik was 16 en ik kreeg een valentijnskaartje van mn eerste vriendje, die nog niet mn vriendje was op dat moment. Very Happy
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Phoe.... ik weet het niet meer
* kreeg jij je verstandskiezen? Ik was 18/19 denk ik
* werd je voor het eerst verliefd? Ik was 7 jaar en ik werd verliefd op de jongen die bij mij in de klas zat
* werd je voor het eerst ongesteld? Ik was er redelijk vroeg bij. Ik was 10!! :shock:
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Voordat ik 35 ben.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Ik was 22 en ik ging samen met mn toenmalige vriendje op vakantie naar Malgrat de Mar. Samen met nog 2 andere vrienden
* gebruikte je voor het eerst make-up? Ik was 5 en ik stifte toen al mn lippen in met rode lipstick van mn moeder
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Toen ik 14/15 was.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:52

Marin schreef:
Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 13, ik moet er nu weer aan denken, ik kreeg vroeger best veel valentijnskaarten. Met de meeste van die jongens wilde ik geen verkering en dus moest ik van mijn moeder een heel net bedankt, maar toch niet briefje terugschrijven.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 13
* kreeg jij je verstandskiezen? 25
* werd je voor het eerst verliefd? 19
* werd je voor het eerst ongesteld? 15
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? ik wilde eigenlijk rond mijn 26/27e moeder worden. Nu hoop ik op mijn 28e
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen?19
* gebruikte je voor het eerst make-up? 14
* heb je voor het eerst je haren geverfd?19

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook zo 30 jan 2011 - 2:55

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 10e
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? nooit gedaan
* kreeg jij je verstandskiezen? 18e geloof ik. Maar een half jaar geleden kwam er nog een door (ben 25)
* werd je voor het eerst verliefd? 14e.
* werd je voor het eerst ongesteld? 15e.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Rond mijn 27e.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 17e. Ik ging naar duitsland met mijn toenmalige vriendje.
* gebruikte je voor het eerst make-up? 12e ofzo. Om te proberen. Maar ik gebruik nooit make-up. Wat lelijk is, wordt niet mooier door make-up. Dus ik bespaar me de moeite.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 14e geloof ik.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Toet zo 30 jan 2011 - 3:00

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Ik kreeg op m'n 5e een bosje zelfgeplukte bloemen op valentijnsdag, telt dat ook?
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Ik doe hier nooit zo serieus aan mee, ik denk een jaar of 13.
* kreeg jij je verstandskiezen? Die moeten nog doorkomen, ik krijg er twee.
* werd je voor het eerst verliefd? Als kind al. Maar écht verliefd toen was ik 14.
* werd je voor het eerst ongesteld? 13 of 14.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Over een jaar of 10 (ben nu 20)
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 15, naar Renesse Cool
* gebruikte je voor het eerst make-up? 12?
* heb je voor het eerst je haren geverfd?. 20, nu dus.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:03

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 10de van mijn vader :P Op mijn 14de kreeg ik mijn eerste Valentijnskaartje van mijn vriendje.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 14de.
* kreeg jij je verstandskiezen? Ik was 16 toen de eerste probeerde doorte breken.
* werd je voor het eerst verliefd? Op mijn 12de was ik voor het eerst verliefd, alleen was niet wederzijds, ik was te jong namelijk :P
* werd je voor het eerst ongesteld? Op mijn 11de was ik voor het eerst ongesteld.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik ben nu 27, maar er is op dit moment nog geen sprake van kinderen. Ze komen ooit wel, maar de eerste 2 jaar zeker niet!
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Ik was 13 toen ik niet meer mee hoefde. ik bleef eigenlijk thuis wanneer mijn pa met vakantie ging.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Op mijn 14de.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Op mijn 13de.

Gast
Gast

Bericht  Flinder zo 30 jan 2011 - 3:09

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 17e van mijn eerste vriendje.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Ook naar dat eerste vriendje.
* kreeg jij je verstandskiezen? Op mijn 24e.
* werd je voor het eerst verliefd? Op mijn 16e op dat eerste vriendje.
* werd je voor het eerst ongesteld? Op mijn 11e (dat vond ik echt heel erg toen).
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik wil graag moeder worden rond mijn 27e/28e.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Op mijn 18e naar Spanje.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Op mijn 16e.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Op mijn 16e.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ButterflyEffect zo 30 jan 2011 - 3:13

Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart?8
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart?15
* kreeg jij je verstandskiezen?20
* werd je voor het eerst verliefd?13
* werd je voor het eerst ongesteld?15
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden?nvt
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen?17
* gebruikte je voor het eerst make-up?12
* heb je voor het eerst je haren geverfd?15
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:18

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 14
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Uhm, 12 geloof ik haha..
* kreeg jij je verstandskiezen? Ik heb nog geen verstandskiezen en ik mis er ook 1, die zit er helemaal niet.
* werd je voor het eerst verliefd? Uhm, ik had ik groep 1 zware kriebels voor S.joerd. Ik zag hem vannacht nog.. Maar echt verliefd toen ik 13 was!
* werd je voor het eerst ongesteld? 11
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik ben nog geen moeder en ik weet niet of ik wel kinderen wil.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Wij gingen nooit op vakantie, maar ik ben vorig jaar voor het eerst weggeweest. Alleen naar Canada, toen was ik 20.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Uhm, 11 ofzo?
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 12 of 13 jaar..

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 30 jan 2011 - 3:22

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 10, daarna had ik verkering met hem.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Ook ergens op de basisschool, met een brief uit de tina als voorbeeld smile
* kreeg jij je verstandskiezen? Begonnen rond mijn 17e, ben nu 25 en ze zijn nog steeds niet volledig door.
* werd je voor het eerst verliefd? 12, heeft zeker een jaar geduurd.
* werd je voor het eerst ongesteld? 13
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Het liefst voor mijn dertigste!
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 14, met een groep klasgenoten naar een bungalowpark in belgië.
* gebruikte je voor het eerst make-up? 11, toen ik naar de brugklas ging..
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Die weet ik niet precies, denk zo rond de 15, heb wel veel kleuren gehad.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:24

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? eh ik denk 7 ofzo, ik had een vriendje toen hahah Very Happy
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? ook 7
* kreeg jij je verstandskiezen? ze zijn nog aan het doorkomen, ik denk nu ruim een jaar (ben 23)
* werd je voor het eerst verliefd? 11
* werd je voor het eerst ongesteld? 11
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? ik vind 27/28 wel een mooie leeftijd
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? volgens mij was ik toen 16 en 2 vriendinnen en ik gingen naar Texel na ons eindexamen
* gebruikte je voor het eerst make-up? 14/15
* heb je voor het eerst je haren geverfd? ook 14/15

Gast
Gast

Bericht  Rosa zo 30 jan 2011 - 3:28

Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 16/17 denk ik van m'n toenmalig vriendje
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Nog nooit gedaan
* kreeg jij je verstandskiezen? Nog niet, al heb ik het idee dat er 1 aan begint te komen
* werd je voor het eerst verliefd? Moeilijk
* werd je voor het eerst ongesteld? 13 dacht ik*
werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik ben nog geen moeder, maar heb altijd gezegd pas na m'n 30e
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 17 een maand naar Spanje met een vriendin
* gebruikte je voor het eerst make-up? 12/13 en eerst stiekem haha
* heb je voor het eerst je haren geverfd?
15 toen had ik ook een permanentje echt erg!
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463

Bericht  SleepingBeauty zo 30 jan 2011 - 4:01

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 12e
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 12e voor mijn toenmaligle vriendje
* kreeg jij je verstandskiezen? 19 eentje, nu niks meer...
* werd je voor het eerst verliefd? 12e en later rond mijn 16e serieus
* werd je voor het eerst ongesteld? 13e
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Rond mijn 25e ofzo... Als het lukt..
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? toen ik 19 was.
* gebruikte je voor het eerst make-up? 15
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 19 ofzo
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  dolfijntje24 zo 30 jan 2011 - 4:08

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? op mijn 16e
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 15 geloof ik
* kreeg jij je verstandskiezen? geen idee. aantal jaren terug. Ik heb er 4
* werd je voor het eerst verliefd? op mijn 14e of 15e
* werd je voor het eerst ongesteld? 12 of 13 zoiets
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Rond mijn 25/26e
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? toen was ik 17
* gebruikte je voor het eerst make-up? geen idee
* heb je voor het eerst je haren geverfd? jaar of 15
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 4:20

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Nog nooit gehad, alleen van mn vriendje maarja dan is het niet meer zoals het bedoeld is
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? nooit verstuurd
* kreeg jij je verstandskiezen? heb ik niet
* werd je voor het eerst verliefd? op mijn 12e
* werd je voor het eerst ongesteld? op mijn 11e
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? zou graag rond de 23/24 moeder willen worden
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? in 2007 met een vriendin mee, naar duitsland
* gebruikte je voor het eerst make-up? toen ik 17 was ofzo was best laat
* heb je voor het eerst je haren geverfd? afgelopen jaar

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 30 jan 2011 - 4:36

Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Nooit gehad geloof ik.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 13e of 14e.
* kreeg jij je verstandskiezen? Geen idee, heb er 2.
* werd je voor het eerst verliefd? 13e.
* werd je voor het eerst ongesteld? 13e of 14e.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ben (nog) geen moeder, zou het rond mijn 26ste wel willen.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Dat was in 2008, naar Ierland.
* gebruikte je voor het eerst make-up? 14e.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 17e denk ik.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Ambivalence zo 30 jan 2011 - 4:41

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Nooit gehad
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Nooit gestuurd
* kreeg jij je verstandskiezen? Volgens mij rond mijn 17e, heb ze inmiddels alle vier
* werd je voor het eerst verliefd? Groep 3 geloof ik, kleuterliefde Wink
* werd je voor het eerst ongesteld? Op mijn 14e
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik plan niks, maar ik zou 28 een mooie leeftijd vinden, al zie ik dat niet gebeuren
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Ergens op een boerencamping in Overijsel. We waren 16 en mochten nog niet naar het buitenland.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Geeeeen idee, ik gebruik het nu overigens nooit meer
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Toen was ik 12 of 13 (wel kleurspoeling overigens)
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  Lotus zo 30 jan 2011 - 5:43

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? nooit
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? nog nooit gedaan
* kreeg jij je verstandskiezen? niet
* werd je voor het eerst verliefd? nog nooit
* werd je voor het eerst ongesteld? toen ik 13 was
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? geen idee
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? toen ik 14 was, met een vriendin mee. Was wel met haar moeder trouwens.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Toen ik 12 was, denk ik. Gebruik het nu al heel lang niet meer.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Op mijn 17e
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Suus zo 30 jan 2011 - 5:46

Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 19
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 16
* kreeg jij je verstandskiezen? 25?
* werd je voor het eerst verliefd? 19
* werd je voor het eerst ongesteld? 14
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? weet ik nog niet
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 16, Makkum
* gebruikte je voor het eerst make-up? 20
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 20?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Qiara zo 30 jan 2011 - 5:48

* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 13 / 14, maar dat was niet leuk Rolling Eyes
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Op m'n 14 / 15e.
* kreeg jij je verstandskiezen? 18 / 19
* werd je voor het eerst verliefd? Op m'n 14 / 15e. Daar heb ik ook de eerste valentijnskaart aan verstuurd.
* werd je voor het eerst ongesteld? 12e
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik ben er nog niet over uit of ik moeder wil worden, maar mijn ideale leeftijd ben ik nu wel voorbij. Eerst maar een leuke jongen vinden!
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Op m'n 16e naar Frankrijk, kamperen.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Weet ik niet meer precies...* heb je voor het eerst je haren geverfd? Weet ik ook niet meer precies, misschien rond m'n 16e.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: