Vragenlijstje: op welke leeftijd ....
+39
me-girl
Jezzie
Sarah1985
sterremaan
Winegum
Caroow
xxDila
Pannetoet
Olijfje001
Rouxxxe
Qiara
Suus
Lotus
Ambivalence
Raindrop
dolfijntje24
SleepingBeauty
Rosa
Merai
ButterflyEffect
Flinder
Toet
RioolSpook
M-G
Sneeuwvlok
Janelie
Sterre
Filoria
Penny Blossom
TGR
TNMN
Oasis
Roze Roos
NerdChic
Zonnetje
Phileine
nina
Mystic
Blond
43 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vragenlijstje: op welke leeftijd ....
* kreeg jij je 1e valentijnskaart?
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart?
* kreeg jij je verstandskiezen?
* werd je voor het eerst verliefd?
* werd je voor het eerst ongesteld?
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden?
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen?
* gebruikte je voor het eerst make-up?
* heb je voor het eerst je haren geverfd?
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart?
* kreeg jij je verstandskiezen?
* werd je voor het eerst verliefd?
* werd je voor het eerst ongesteld?
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden?
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen?
* gebruikte je voor het eerst make-up?
* heb je voor het eerst je haren geverfd?
Gast- Gast
Re: Vragenlijstje: op welke leeftijd ....
Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Haha ernstig, die heb ik nog nooit gehad
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Dat heb ik ook nog nooit gedaan.
* kreeg jij je verstandskiezen? Ik heb er nog maar 1 gehad, die kreeg ik op mn 19e
* werd je voor het eerst verliefd? Echt verliefd op mijn 17e
* werd je voor het eerst ongesteld? 14 of 15, behoorlijk laat.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Voor mn 30ste iig.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 19, Curacao
* gebruikte je voor het eerst make-up? 12 of 13 denk ik.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 14 jaar
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? op mijn 15de.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? ook op mijn 15de.
* kreeg jij je verstandskiezen? ik denk dat ik 17 was.
* werd je voor het eerst verliefd? mijn eerst echte verliefdheid was op mijn 14de.
* werd je voor het eerst ongesteld? op mijn 11de.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik ben nu 27 en we zijn nu bezig voor een kindje.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? ik was 16 en ging met een vriendinnetje naar Portugal.
* gebruikte je voor het eerst make-up? ik was denk ik 15.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Euhm ik geloof op mijn 18 de.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? ook op mijn 15de.
* kreeg jij je verstandskiezen? ik denk dat ik 17 was.
* werd je voor het eerst verliefd? mijn eerst echte verliefdheid was op mijn 14de.
* werd je voor het eerst ongesteld? op mijn 11de.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik ben nu 27 en we zijn nu bezig voor een kindje.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? ik was 16 en ging met een vriendinnetje naar Portugal.
* gebruikte je voor het eerst make-up? ik was denk ik 15.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Euhm ik geloof op mijn 18 de.
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 17
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 17
* kreeg jij je verstandskiezen? geen idee of ik ze al heb, ben 23
* werd je voor het eerst verliefd? 10 denk ik..
* werd je voor het eerst ongesteld? 12
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? zo rond mijn 26-28 ofzo
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18, 5 maanden naar Australië
* gebruikte je voor het eerst make-up? jaar of 14 denk ik.. maar op de basisschool natuurlijk wel eens uitgeprobeerd met barbie-make-up.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? nog steeds nog nooit gedaan
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 17
* kreeg jij je verstandskiezen? geen idee of ik ze al heb, ben 23
* werd je voor het eerst verliefd? 10 denk ik..
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? zo rond mijn 26-28 ofzo
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18, 5 maanden naar Australië
* gebruikte je voor het eerst make-up? jaar of 14 denk ik.. maar op de basisschool natuurlijk wel eens uitgeprobeerd met barbie-make-up.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? nog steeds nog nooit gedaan
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 21e
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Toen was ik 13 volgens mij...(En toen ging hij mij bellen en toen durfde ik niet op te nemen
* kreeg jij je verstandskiezen? Het begon rond mijn 23e en nu is het zo'n beetje klaar volgens mij (25).
* werd je voor het eerst verliefd? Écht verliefd met niet meer eten en slapen...Dat was toen ik 23 was. Maar als ik schoolverliefdenheden ook meereken (wat nergens op uitdraaide) dan was ik 9 (de valentijnskaartontvanger)
* werd je voor het eerst ongesteld? Ik was 12.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Als ik moeder wil worden, dan het liefst om en nabij de 30.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Ik ga amper op vakantie, maar ben anderhalf jaar terug een weekendje naar Antwerpen geweest. Toen was ik 24.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Ik was 13 of 14.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Laat, pas toen ik een jaar of 23 was verfde ik voor het eerst mijn haren. Nu doe ik het regelmatig.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Toen was ik 13 volgens mij...(En toen ging hij mij bellen en toen durfde ik niet op te nemen
* kreeg jij je verstandskiezen? Het begon rond mijn 23e en nu is het zo'n beetje klaar volgens mij (25).
* werd je voor het eerst verliefd? Écht verliefd met niet meer eten en slapen...Dat was toen ik 23 was. Maar als ik schoolverliefdenheden ook meereken (wat nergens op uitdraaide) dan was ik 9 (de valentijnskaartontvanger)
* werd je voor het eerst ongesteld? Ik was 12.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Als ik moeder wil worden, dan het liefst om en nabij de 30.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Ik ga amper op vakantie, maar ben anderhalf jaar terug een weekendje naar Antwerpen geweest. Toen was ik 24.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Ik was 13 of 14.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Laat, pas toen ik een jaar of 23 was verfde ik voor het eerst mijn haren. Nu doe ik het regelmatig.
Laatst aangepast door Vilein op za 29 jan 2011 - 23:44; in totaal 2 keer bewerkt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 15 jaar
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? nooit gedaan
* kreeg jij je verstandskiezen? weet ik niet meer, ik denk rond mijn 18e ?
* werd je voor het eerst verliefd? 14 jaar
* werd je voor het eerst ongesteld? 13 jaar
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? rond de 30 denk ik
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 17 jaar, naar Zeeland
* gebruikte je voor het eerst make-up? 13/14 jaar
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 15/16 jaar ?
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? nooit gedaan
* kreeg jij je verstandskiezen? weet ik niet meer, ik denk rond mijn 18e ?
* werd je voor het eerst verliefd? 14 jaar
* werd je voor het eerst ongesteld? 13 jaar
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? rond de 30 denk ik
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 17 jaar, naar Zeeland
* gebruikte je voor het eerst make-up? 13/14 jaar
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 15/16 jaar ?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Volgens mij heb ik er nog nooit een gehad haha
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Toen ik 13 was.. Stiekem bij een jongen in zijn kluisje op school
* kreeg jij je verstandskiezen? Die heb ik nog niet, en hopelijk blijft dat zo
* werd je voor het eerst verliefd? Toen ik 10/11 was
* werd je voor het eerst ongesteld? Toen ik 11 was
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik zou graag moeder willen worden op mijn 27/28ste
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Op mijn 16e, samen met mijn vriend naar Riccione (onder rimini in Italie)
* gebruikte je voor het eerst make-up? Toen ik 11 was (groep 8 ofzo).. Beetje fun make up voor naar een "fuif" zoals we dat altijd noemde misschien wat eerder.
* heb je voor het eerst je haren geverfd?. Toen ik 13 was/in de 1e van de middelbare school.. Het mocht eigenlijk niet, maar ik had het stiekem gedaan
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Toen ik 13 was.. Stiekem bij een jongen in zijn kluisje op school
* kreeg jij je verstandskiezen? Die heb ik nog niet, en hopelijk blijft dat zo
* werd je voor het eerst verliefd? Toen ik 10/11 was
* werd je voor het eerst ongesteld? Toen ik 11 was
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik zou graag moeder willen worden op mijn 27/28ste
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Op mijn 16e, samen met mijn vriend naar Riccione (onder rimini in Italie)
* gebruikte je voor het eerst make-up? Toen ik 11 was (groep 8 ofzo).. Beetje fun make up voor naar een "fuif" zoals we dat altijd noemde misschien wat eerder.
* heb je voor het eerst je haren geverfd?. Toen ik 13 was/in de 1e van de middelbare school.. Het mocht eigenlijk niet, maar ik had het stiekem gedaan
Gast- Gast
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 15de
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? op mijn 16de
* kreeg jij je verstandskiezen? op mijn 19de
* werd je voor het eerst verliefd? op mijn 15de
* werd je voor het eerst ongesteld? op mijn 13de
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik ben nog geen moeder maar vind rond de 25 wel mooi.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? op mijn 18de naar de Bodensee
* gebruikte je voor het eerst make-up? geen idee
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 14de ofso?
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? op mijn 16de
* kreeg jij je verstandskiezen? op mijn 19de
* werd je voor het eerst verliefd? op mijn 15de
* werd je voor het eerst ongesteld? op mijn 13de
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik ben nog geen moeder maar vind rond de 25 wel mooi.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? op mijn 18de naar de Bodensee
* gebruikte je voor het eerst make-up? geen idee
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 14de ofso?
Gast- Gast
Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Geen idee
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart?Nooit gedaan, alleen vriendjes een kaartje maar die gaf ik gewoon.
* kreeg jij je verstandskiezen? Rond mijn 15e denk ik, misschien iets eerder al.
* werd je voor het eerst verliefd? Op mijn 15e echt echt verliefd. Duurde ook meteen 2 jaar.
* werd je voor het eerst ongesteld? 14
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Als ik eind 20 ben.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Haha uuhh toen was ik 15, ik ging naar Luxemburg met een vriendin.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Toen ik 14 was.
* heb je voor het eerst je haren geverfd?Toen ik 11 was, plukjes geverfd.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 18e van mijn beste vriendin. En op mijn 19e van mijn toenmalige vriend.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Tjees, toen zat ik in groep 8. 10 jaar? Ik was een vroege leerling en 11 toen ik in de eerste klas van de middelbare school zat.
* kreeg jij je verstandskiezen? Geen idee, niet op gelet.
* werd je voor het eerst verliefd? Echt verliefd? 20 jaar.
* werd je voor het eerst ongesteld? Precies op mijn 12e verjaardag.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Niet. Kinderen zijn niet aan mij besteed.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 12 jaar. Ik ging samen met een projectgroep van school naar Malmedy. Geweldige vakantie! Veel lopen, veel mooie dingen gezien, super.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Jaar of 12?
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Hmmz... Highlights kreeg ik toen ik 13 jaar was. En echt geheel mijn haar geverfd was ik 15 jaar. De kleur van Kate Winslet in Titanic.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Tjees, toen zat ik in groep 8. 10 jaar? Ik was een vroege leerling en 11 toen ik in de eerste klas van de middelbare school zat.
* kreeg jij je verstandskiezen? Geen idee, niet op gelet.
* werd je voor het eerst verliefd? Echt verliefd? 20 jaar.
* werd je voor het eerst ongesteld? Precies op mijn 12e verjaardag.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Niet. Kinderen zijn niet aan mij besteed.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 12 jaar. Ik ging samen met een projectgroep van school naar Malmedy. Geweldige vakantie! Veel lopen, veel mooie dingen gezien, super.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Jaar of 12?
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Hmmz... Highlights kreeg ik toen ik 13 jaar was. En echt geheel mijn haar geverfd was ik 15 jaar. De kleur van Kate Winslet in Titanic.
Laatst aangepast door ABE op za 29 jan 2011 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 16
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 16
* kreeg jij je verstandskiezen? Heb ik nog steeds niet!
* werd je voor het eerst verliefd? 11
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? rond 27/28
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18, met mijn toenmalige vriendje naar Rome
* gebruikte je voor het eerst make-up? 16
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Heb ik nog nooit gedaan!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 18
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 14 ofzo
* kreeg jij je verstandskiezen? 11
* werd je voor het eerst verliefd? Ik was op de basisschool een paar jaar gek op dezelfde jongen, maar echt verliefd op m'n 18e
* werd je voor het eerst ongesteld? 11
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? rond m'n 30e vind ik een mooie leeftijd
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18, naar Center Parcs
* gebruikte je voor het eerst make-up? Op jonge leeftijd altijd met carnaval, maar pas echt mee begonnen rond m'n 12e
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Plukjes op m'n 16e, helemaal geverfd toen ik 18/19 was.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 14 ofzo
* kreeg jij je verstandskiezen? 11
* werd je voor het eerst verliefd? Ik was op de basisschool een paar jaar gek op dezelfde jongen, maar echt verliefd op m'n 18e
* werd je voor het eerst ongesteld? 11
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? rond m'n 30e vind ik een mooie leeftijd
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18, naar Center Parcs
* gebruikte je voor het eerst make-up? Op jonge leeftijd altijd met carnaval, maar pas echt mee begonnen rond m'n 12e
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Plukjes op m'n 16e, helemaal geverfd toen ik 18/19 was.
Gast- Gast
Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 18e, van een vriendin.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Ook op mijn 18e denk ik
* kreeg jij je verstandskiezen? Oh, dat weet ik echt niet meer. Ze zijn eruit getrokken toen ik 20 of 21 was, dus het zal ongetwijfeld ergens voor die tijd zijn geweest
* werd je voor het eerst verliefd? Toen ik 11 was
* werd je voor het eerst ongesteld? In groep 8, denk dat ik toen al 12 was, ik weet het niet precies meer
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Het had me leuk geleken zo rond dezelfde leeftijd als mijn moeder, dus m'n 24e. Maar helaas.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Toen ik 19 was, naar Spanje.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Met 14 jaar
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Toen ik ehhh... 16 was ofzo. Weet het echt niet meer. Was wel in mijn korte haren- periode en korte haren heb ik gehad tussen m'n 15e en m'n 18e.
Gast- Gast
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 16e
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 14e
* kreeg jij je verstandskiezen? Op mijn 22e, meteen laten verwijderen
* werd je voor het eerst verliefd? Op mijn 10e
* werd je voor het eerst ongesteld? Op mijn 11e
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Niet
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Op mijn 16e met een vriendin op de camping in Nederland haha
* gebruikte je voor het eerst make-up? Op mijn 14e
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Op mijn 13e
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Op mijn 14e
* kreeg jij je verstandskiezen? Op mijn 22e, meteen laten verwijderen
* werd je voor het eerst verliefd? Op mijn 10e
* werd je voor het eerst ongesteld? Op mijn 11e
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Niet
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Op mijn 16e met een vriendin op de camping in Nederland haha
* gebruikte je voor het eerst make-up? Op mijn 14e
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Op mijn 13e
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Maar één keer een mooie vlinderslinger gekregen op valentijnsdag, toen was ik een jaar of 20. Weet nog steeds niet van wie.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Wel een keer geschreven voor een vriendje toen ik 11 was, maar niet durven op te sturen.
* kreeg jij je verstandskiezen? Mijn eerste komt sinds een jaar of twee héél langzaam door.
* werd je voor het eerst verliefd? Op m'n derde of vierde al.
* werd je voor het eerst ongesteld? Toen ik 11 was.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Graag voor mijn dertigste.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Op zeilkamp op m'n 12e. Met mijn eerste serieuze vriend toen ik 21 was. Tussendoor alleen naar Hongarije toe zonder m'n moeder en stiefvader, maar daar wel op bezoek bij familie.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Ik was denk ik een jaar of 12, maar alleen op vakantie. Op m'n 15e echt dagelijks.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Toen ik uit huis ging, was net 19.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Wel een keer geschreven voor een vriendje toen ik 11 was, maar niet durven op te sturen.
* kreeg jij je verstandskiezen? Mijn eerste komt sinds een jaar of twee héél langzaam door.
* werd je voor het eerst verliefd? Op m'n derde of vierde al.
* werd je voor het eerst ongesteld? Toen ik 11 was.
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Graag voor mijn dertigste.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Op zeilkamp op m'n 12e. Met mijn eerste serieuze vriend toen ik 21 was. Tussendoor alleen naar Hongarije toe zonder m'n moeder en stiefvader, maar daar wel op bezoek bij familie.
* gebruikte je voor het eerst make-up? Ik was denk ik een jaar of 12, maar alleen op vakantie. Op m'n 15e echt dagelijks.
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Toen ik uit huis ging, was net 19.
Gast- Gast
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Nog nooit 1 gehad denk ik..?
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Nooit gedaan
* kreeg jij je verstandskiezen? Rond een jaar of 19 denk ik, ze groeiden nog door tot mijn 21e
* werd je voor het eerst verliefd? Echt verliefd 20jaar, kalverliefde jaar of 14
* werd je voor het eerst ongesteld? 12/13 jaar
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Eind 20
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 17jaar, naar de UK
* gebruikte je voor het eerst make-up? 15jaar
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 18jaar, bruin. Het zag er niet uit..
* kreeg jij je verstandskiezen? Rond een jaar of 19 denk ik, ze groeiden nog door tot mijn 21e
* werd je voor het eerst verliefd? Echt verliefd 20jaar, kalverliefde jaar of 14
* werd je voor het eerst ongesteld? 12/13 jaar
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Eind 20
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 17jaar, naar de UK
* gebruikte je voor het eerst make-up? 15jaar
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 18jaar, bruin. Het zag er niet uit..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Nooit gehad volgens mij
* kreeg jij je verstandskiezen? Geen idee
* werd je voor het eerst verliefd? Goede vraag, ik denk dat dat in groep 1 was op Peter
* werd je voor het eerst ongesteld? Ik was net 12
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Daar heb ik geen antwoord op, ik heb niets te willen.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Ik was 18 en ging naar Kreta
* gebruikte je voor het eerst make-up? Ik was 13 denk ik
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 11 of 12
* kreeg jij je verstandskiezen? Geen idee
* werd je voor het eerst verliefd? Goede vraag, ik denk dat dat in groep 1 was op Peter
* werd je voor het eerst ongesteld? Ik was net 12
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Daar heb ik geen antwoord op, ik heb niets te willen.
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? Ik was 18 en ging naar Kreta
* gebruikte je voor het eerst make-up? Ik was 13 denk ik
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 11 of 12
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 11
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 11
* kreeg jij je verstandskiezen? Geen idee.
* werd je voor het eerst verliefd? 15
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? < 30
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18, naar Parijs.
* gebruikte je voor het eerst make-up? 12
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 12
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 11
* kreeg jij je verstandskiezen? Geen idee.
* werd je voor het eerst verliefd? 15
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? < 30
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 18, naar Parijs.
* gebruikte je voor het eerst make-up? 12
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 12
Gast- Gast
Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart?
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 16
* kreeg jij je verstandskiezen? 16
* werd je voor het eerst verliefd? 14
* werd je voor het eerst ongesteld? 14
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? 25
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 16
* gebruikte je voor het eerst make-up? 15
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 15
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 15
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 15
* kreeg jij je verstandskiezen? 21
* werd je voor het eerst verliefd? in de kleuterklas, op Jelmar
* werd je voor het eerst ongesteld? 16 (je bent niet de enige Reva!)
* werd je voor het eerst moeder? 21
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 8 jaar, op zomerkamp. Op mijn 18e ging op straattheaterreis en naar de Ardennen met mijn toenmalige vriend
* gebruikte je voor het eerst make-up? 14
* heb je voor het eerst je haren geverfd? nooit gedaan
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? 15
* kreeg jij je verstandskiezen? 21
* werd je voor het eerst verliefd? in de kleuterklas, op Jelmar
* werd je voor het eerst ongesteld? 16 (je bent niet de enige Reva!)
* werd je voor het eerst moeder? 21
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 8 jaar, op zomerkamp. Op mijn 18e ging op straattheaterreis en naar de Ardennen met mijn toenmalige vriend
* gebruikte je voor het eerst make-up? 14
* heb je voor het eerst je haren geverfd? nooit gedaan
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Birgit schreef:* kreeg jij je 1e valentijnskaart? nog nooit gekregen, ahhh
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Veertiende ofzo
* kreeg jij je verstandskiezen? geen idee wanneer ik ze kreeg, vorig jaar zijn ze allemaal getrokken
* werd je voor het eerst verliefd? Echt verliefd op m'n 14e
* werd je voor het eerst ongesteld? 12e, nog op de basisschool
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Ik riep altijd voor m'n 25e, dat heb ik niet gehaald. Nu hoop ik rond m'n 30e, maar ook dat wordt al krap
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen?Toen ik 17 was ging ik voor 't eerst echt zonder ouders op reis, naar Barcelona, daarna naar Amerika. Maar op m'n 14e ging ik al wel op talenkamp zonder ouders (wel begeleiding) naar Engeland
* gebruikte je voor het eerst make-up? Geen idee
* heb je voor het eerst je haren geverfd?Op m'n 14e ofzo
Gast- Gast
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Geen idee, denk eerste middelbare school dus 12
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Geen idee
* kreeg jij je verstandskiezen? Weet ik ook niet haha, ik heb ze al een hele tijd en heb er ook gewoon plek voor
* werd je voor het eerst verliefd? 12
* werd je voor het eerst ongesteld? Net 11
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? 20
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 19, naar Turkije
* gebruikte je voor het eerst make-up? 10?
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 11
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Geen idee
* kreeg jij je verstandskiezen? Weet ik ook niet haha, ik heb ze al een hele tijd en heb er ook gewoon plek voor
* werd je voor het eerst verliefd? 12
* werd je voor het eerst ongesteld? Net 11
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? 20
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 19, naar Turkije
* gebruikte je voor het eerst make-up? 10?
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 11
Gast- Gast
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? Pff geen idee eigenlijk.
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Heb nooit Valentijnskaarten verstuurd
* kreeg jij je verstandskiezen? Redelijk laat, jaar of 20 was ik
* werd je voor het eerst verliefd? Kleuterschool
* werd je voor het eerst ongesteld? Ik zat in de 2e van de MAVO, volgens mij was ik 13/14
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Eigenlijk wel voor mijn 30e..
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 2 jaar terug, naar Siofok
* gebruikte je voor het eerst make-up? Groep 8
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Jaar of 17
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Heb nooit Valentijnskaarten verstuurd
* kreeg jij je verstandskiezen? Redelijk laat, jaar of 20 was ik
* werd je voor het eerst verliefd? Kleuterschool
* werd je voor het eerst ongesteld? Ik zat in de 2e van de MAVO, volgens mij was ik 13/14
* werd je voor het eerst moeder/zou je graag moeder willen worden? Eigenlijk wel voor mijn 30e..
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 2 jaar terug, naar Siofok
* gebruikte je voor het eerst make-up? Groep 8
* heb je voor het eerst je haren geverfd? Jaar of 17
Gast- Gast
* kreeg jij je 1e valentijnskaart? 15
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Niet
* kreeg jij je verstandskiezen? Ik weet het niet..
* werd je voor het eerst verliefd? Heeeeel vroeg, ik ben mijn hele basisschoolperiode verliefd geweest, inclusief knikkende knieën en kriebels.
* werd je voor het eerst ongesteld? 15
* werd je voor het eerst moeder? 23
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 15 jaar. De appelhof op Terschelling. Feestcamping
* gebruikte je voor het eerst make-up? 13
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 15?
* verstuurde jij je 1e valentijnskaart? Niet
* kreeg jij je verstandskiezen? Ik weet het niet..
* werd je voor het eerst verliefd? Heeeeel vroeg, ik ben mijn hele basisschoolperiode verliefd geweest, inclusief knikkende knieën en kriebels.
* werd je voor het eerst ongesteld? 15
* werd je voor het eerst moeder? 23
* ging je voor het eerst zonder je ouders op vakantie? Waar ging je heen? 15 jaar. De appelhof op Terschelling. Feestcamping
* gebruikte je voor het eerst make-up? 13
* heb je voor het eerst je haren geverfd? 15?
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» Tot welke leeftijd
» Op welke leeftijd...
» vanaf welke leeftijd?
» tot welke leeftijd in campingbedje?
» Tot welke leeftijd
» Op welke leeftijd...
» vanaf welke leeftijd?
» tot welke leeftijd in campingbedje?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: