Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijstje

+27
rapa nui
Coccinelle
Arwyn
Merai
Rouxxxe
Raindrop
Jasmine
Wenology
Snoes
loura
Blond
Rose
SoGood
banjer49
Ooh La La!
Angela_1986
Snack a Jack
M-G
RioolSpook
Toet
Poubelle
Alex
Zininzon
Bliss
SuperGrover
Printje
Monte
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vragenlijstje  - Pagina 3 Empty Re: Vragenlijstje

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 5:18

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken. Geen, drink niet zoveel.
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar Zuid-Amerika
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen De Kleine Blonde Dood.
- Mijn grootste miskoop ooit was een wastafel die helemaal niet op ons kastje bleek te passen en een fonteintje dat veel te groot was. Staan nog steeds op zolder.
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? Ik ben tegenwoordig verslaafd aan de serie Kinderen Geen Bezwaar....
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt Spinnen en insecten.
- Als kind was ik bang voor gras.
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst mensen inhuren om alle klussen in huis af te maken.
- Ik lust echt niet graag Franse kazen.
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door door rood te rijden.
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor het woord 'saudade'.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor The Price Is Right, of een ander flauw 'jekuntvanalleswinnenprogramma'.
- Geloof je en bid je wel eens? Ja en ja.
- Heb je ergens spijt van? Ik geloof niet zo in spijt hebben.
- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen? Mezelf snel verstoppen.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? Geen idee.
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen Kleinere mooiere voeten.

- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar?
Als een oudere versie van mezelf nu.

Edit; qua binnenkant van m'n lijf zou ik graag een nieuw verteringsstelsel hebben... Eentje dat wel normaal werkt graag.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 10:56

Ecrits schreef:- Met deze film heb ik serieus zitten huilen – the boy with the striped pyamas
Nu je het zegt, ik ook. Was kapot na die film. Ook van kwaadheid trouwens. Gaat verder dan filmkijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 11:03

Monte schreef:Rood: wat trekt je zo aan die tijd dat je terug zou willen(naar de christenvervolgingen), het lijkt me zeker geen makkelijke tijd als je zelf ook gelovig bent.
Ik wil in de tijd leven waar ik zelf kan volgen hoe Jezus, van een verstotene die vermoord werd, veranderde in een man waar mensen zo in geloofden dat ze hun eigen leven er voor over hadden. Als ik, 2000 jaar later, ook maar iets van die onverzettelijke zekerheid zou kunnen proeven, zou ik gelukkig sterven. Dan had ik namelijk zelf aan den lijve ervaren dat Jezus niets anders kan zijn dan God zelf. Nu kan ik het alleen maar geloven. Snap je wat ik bedoel?

Gast
Gast

Bericht  rapa nui za 8 sep 2012 - 11:23

Rood schreef:
Monte schreef:Rood: wat trekt je zo aan die tijd dat je terug zou willen(naar de christenvervolgingen), het lijkt me zeker geen makkelijke tijd als je zelf ook gelovig bent.
Ik wil in de tijd leven waar ik zelf kan volgen hoe Jezus, van een verstotene die vermoord werd, veranderde in een man waar mensen zo in geloofden dat ze hun eigen leven er voor over hadden. Als ik, 2000 jaar later, ook maar iets van die onverzettelijke zekerheid zou kunnen proeven, zou ik gelukkig sterven. Dan had ik namelijk zelf aan den lijve ervaren dat Jezus niets anders kan zijn dan God zelf. Nu kan ik het alleen maar geloven. Snap je wat ik bedoel?

Twijfel jij nou in je geloof? Ik zie jou eigenlijk als iemand met een rotsvast geloof. Stel dat er hier nu christenvervolgingen zouden zijn, zou jij dan je leven voor je geloof geven? Gewoon nieuwsgierig, moest ik aan denken nav. jouw antwoord en reactie hierboven.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 11:31

rapa nui schreef:Twijfel jij nou in je geloof? Ik zie jou eigenlijk als iemand met een rotsvast geloof. Stel dat er hier nu christenvervolgingen zouden zijn, zou jij dan je leven voor je geloof geven? Gewoon nieuwsgierig, moest ik aan denken nav. jouw antwoord en reactie hierboven.
Nee, twijfel niet. Maar geloof blijft geloof. Dat kán net zo sterk zijn als zeker weten, maar ik had best graag Jezus' opstanding mee willen maken. Een beetje empirisch bewijs kan nooit kwaad, zeg maar :-). Pfoe, ik vind doodgaan heel eng. Tegelijkertijd merk ik dat, als ik op m'n geloof word aangevallen, wel stevig blijf staan. Dus mocht het ooit gebeuren, dan zou ik er uiteindelijk wel mijn leven voor geven, ja.
Jij bent ook gelovig, toch?

Gast
Gast

Bericht  rapa nui za 8 sep 2012 - 11:38

Rood schreef:
rapa nui schreef:Twijfel jij nou in je geloof? Ik zie jou eigenlijk als iemand met een rotsvast geloof. Stel dat er hier nu christenvervolgingen zouden zijn, zou jij dan je leven voor je geloof geven? Gewoon nieuwsgierig, moest ik aan denken nav. jouw antwoord en reactie hierboven.
Nee, twijfel niet. Maar geloof blijft geloof. Dat kán net zo sterk zijn als zeker weten, maar ik had best graag Jezus' opstanding mee willen maken. Een beetje empirisch bewijs kan nooit kwaad, zeg maar :-). Pfoe, ik vind doodgaan heel eng. Tegelijkertijd merk ik dat, als ik op m'n geloof word aangevallen, wel stevig blijf staan. Dus mocht het ooit gebeuren, dan zou ik er uiteindelijk wel mijn leven voor geven, ja.
Jij bent ook gelovig, toch?

Ik ben wel gelovig maar twijfel wel over hoe stellig ik zou zijn dat ik mijn leven er voor zou geven. Dus vraag me wel af of mijn geloof wel sterk genoeg is. Toen ik op de middelbare school zat dacht ik daar wel eens aan en was ik er van overtuigd dat ik bv ook wel in Rome mijn leven zou geven in een arena als overtuigd christen in die tijd. Maar vraag me af wat ik nu zou doen. Ik hecht ook best aan mijn leven en zou bang zijn voor een gewelddadige pijnlijke dood dus vraag me af of ik het geloof niet zou verlogenen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 11:56

rapa nui schreef:Ik ben wel gelovig maar twijfel wel over hoe stellig ik zou zijn dat ik mijn leven er voor zou geven. Dus vraag me wel af of mijn geloof wel sterk genoeg is. Toen ik op de middelbare school zat dacht ik daar wel eens aan en was ik er van overtuigd dat ik bv ook wel in Rome mijn leven zou geven in een arena als overtuigd christen in die tijd. Maar vraag me af wat ik nu zou doen. Ik hecht ook best aan mijn leven en zou bang zijn voor een gewelddadige pijnlijke dood dus vraag me af of ik het geloof niet zou verlogenen.
Dat snap ik, ervaar dat precies zo. Uiteindelijk weet je niet of je het zou doen, totdat het gebeurt. May God give us strength. angel

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch zo 9 sep 2012 - 11:58

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken Vooral van van alles door elkaar.
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar...... Kroatie
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen Die mijd ik...
- Mijn grootste miskoop ooit was..... Een schoenreparatie van 2 euro, van hele dure & leuke rode laarsjes. Het leer was gerafeld nadat ik een keer onderuit was gegaan. Na de reparatie heb ik ze nooit meer kunnen dragen: er was heel rommelig een lap rood leer overheen geplakt, met zwarte lijmresten er omheen.
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? Eurodance muziek
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt.... Muizen, wespen
- Als kind was ik bang voor..... Bang om te schrikken (en ja, nog steeds)
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst..... Een leuk oud huis kopen en gaan samenwonen. En dan liggend op een strand verder dromen over wat ik met de rest ga doen.
- Ik lust echt niet graag...... Lever, erwtensoep
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door..... Iets te hard rijden, buiten drinken, kampvuur in het openbaar.
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor..... Een sleutel, laatste woord van mijn lievelingsgedicht.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor..... Dan zou ik willen acteren.
- Geloof je en bid je wel eens? Ik geloof niet, maar ben wel regelmatig een momentje stil voor & na het eten op mijn werk.
- Heb je ergens spijt van? Vind ik lastig. Lever je de struikelblokken van je leven in voor een versie van jezelf met minder levenservaring?
- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen? Dan hoop ik dat ik mensen aan het lachen kan maken.
- Stel dat je voor dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? Dan zou ik wel eens 100 jaar terug in mijn huidige huis / huis waar ik ben opgegroeid willen wonen. Vooral om eens door de stad te lopen en te zien hoe het toen was.
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen. Dan zou ik willen dat ik november vorig jaar niet van de trap af was gevallen. Nog steeds soms last van (+ bult die niet meer weg gaat)
- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar? Dan hoop ik samen te wonen in een oud huis, liefst in mijn huidige woonplaats. Getrouwd? Misschien 2 kinderen? Ik hoop dat ik een vast contract heb (hulpverlening/psychiatrie). Ik hoop alsmaar beter te worden in mijn vak, d.m.v. werkervaring, levenservaring, cursussen en opleidingen. Wie weet toch nog de opleiding creatieve therapie te doen. Maar naast het werk ook genoeg tijd/ruimte te hebben voor hobby's (paardrijden, spinning, tekenen/schilderen etc) en sociale contacten. O, en ook lekker op vakantie te gaan, af en toe een weekendje weg etc.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Monte di 11 sep 2012 - 11:03

Rood schreef:
rapa nui schreef:Ik ben wel gelovig maar twijfel wel over hoe stellig ik zou zijn dat ik mijn leven er voor zou geven. Dus vraag me wel af of mijn geloof wel sterk genoeg is. Toen ik op de middelbare school zat dacht ik daar wel eens aan en was ik er van overtuigd dat ik bv ook wel in Rome mijn leven zou geven in een arena als overtuigd christen in die tijd. Maar vraag me af wat ik nu zou doen. Ik hecht ook best aan mijn leven en zou bang zijn voor een gewelddadige pijnlijke dood dus vraag me af of ik het geloof niet zou verlogenen.
Dat snap ik, ervaar dat precies zo. Uiteindelijk weet je niet of je het zou doen, totdat het gebeurt. May God give us strength. angel
Ik ben ook gelovig maar zou echt niet weten wat ik zou doen als ik voor die vraag sta. Mijn geloof is sterkt, maar de angst zou dan wel eens de overhand kunnen nemen, dat weet ik niet. Ik vind het wel ontzettend knap dat het meisje van de columbine highschool wel voor haar geloof heeft moeten kiezen, met als gevolg de dood. Maar het maajt me ook wel verdrietig, ik wil niet kiezen. Ik hou van mijn geloof en God, maar ik wil ook nog zoveel in het leven. Dus laten we hopen dat het nooit tot zo'n moment zal komen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 14:11

Teveel drank: Smirnoff
Welk land: Curaçao kom ik ook niet meer terug
Jankfilm: my sisters keeper.
Quily plesure: garnalen
Welk dier niet: Slangen
Als kind bang voor: grote shofels en machines,
Als ik een miljoen win: eerst schulden afbetalen, met vriendinnen naar Curaçao, en daarna een ambulance kopen, zodat ik zelf kan kiezen wil naar de zee, of naar wicked,of een andere musical, maar dan bijv zonder heftige geluiden dat ik het ook kan volgen. En geld aan stichting ambulancewensl
Ik lust echt niet graag: spinazie, en rode kool,
Wet overtreden: Door, mijn hond los te laten lopen, op een niet losloop gebied, nu heb ik daar een vergunning voor,
Tatoo: Een, vlinders in de kleuren paars/blauw
Welk tv programma: Heet dat flashmop? Ik zou het echt gaaf vinden als vrienden, of mensen om mij heen mij neer kunnen zetten in een nummer op een zeer positieve manier, way zichtbaar is, en zichtbaar voelt.
Geloof, en bid je wel eens: Ja, ik geloof, en ik bid ook
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 14:28

Rest van mijn lijstje,

30 seconde lang: lieve mensen, denk nu eens allemaal na, oorlogen hebben geen zin, de macht hebben, is onprettig, laat elkaar in de waarde, en heb elkander lief.
Heb ik ergens spijt van: ja, dat ik mijn smartengeld heb uitgeleend aan mijn zusjes, en dat ik zelf niet of nauwelijks meer rond kan komen, ze betalen netjes af. Maar als ik de bedragen zelf zou hebben gehouden, was het allemaal makkelijker, verder wil ik er niet op in gaan.
Terug in de geschiedenis: De middeleeuwse tijd met de prachtige jurken.
Iets aan mijn lijf veranderen: Ja mijn overtollige huid wel laten halen, omdat mij dat nog wel in de weg zit.
Hoe zie je, jezelf over 5 a 10 jaar,
Moeilijke vraag, maar ga proberen hem te veantwoorden. Ik hoop dat ik dan mijn boeken in de winkels heb liggen. Verder, leef ik graag van dag tot dag, omdat ik ook misschien bang ben voor de toekomst. Mijn lijf mij namelijk nog meer in de steek laat. En als het blijkt dat het echt foute boel is als ze mij open hebben, ik dan misschien de keuze moet nemen, om niet meer langer deel te nemen aan dit leven. Maar het liefst zie ik stilstand in de achteruitgang, en samen met Storm, mij lans de zee crossen, genieten van de wind door mijn haar, en natuurlijk van Storm, een bekend boeken schrijfster, en nog meer van dat.

Sorry dat hij even in etapes kwam deze vragenlijst, ik vind hem wel erg leuk.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Alex di 11 sep 2012 - 21:28

Monte schreef:Alex: wat naar dat je huis je niet bevalt, is er iets aan te doen, of gaan jullie het te koop zetten?

Wat lief dat je zo uitgebreid op iedereen reageert!

We gaan ons huis nu sowieso niet te koop zetten. De markt is al niet best en ons huis is momenteel echt niet verkoopbaar. Het is oud en tochtig, gehorig en vochtig. De vloer is aan het verzakken en dat moeten we eerst verhelpen (en nog een aantal andere klussen met wat minder prioriteit). Het huis is gewoon echt niet wat we ons van tevoren hadden voorgesteld, we hebben ons er bij de koop niet genoeg in verdiept en daar hebben we nu last van.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 2:23

Sterremaan, ik krijg kippenvel van jouw antwoorden. Jij doet me beseffen dat het belangrijk is van het leven te genieten, zo lang je de kans hebt. En ook dat een positieve kijk je veel verder brengt dan een negatieve. Jij kunt dat en jij kunt dat overbrengen. Je bent zo bijzonder!! Vragenlijstje  - Pagina 3 699888

Gast
Gast

Bericht  M_as wo 12 sep 2012 - 2:43

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken Tonino
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar...... Bolivia Chili Peru
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen Komt een vrouw bij de dokter
- Mijn grootste miskoop ooit was..... Bankstel
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? Rijstwafels met eiersalade
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt.... Kakkerlak en wesp
- Als kind was ik bang voor..... het donker
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst..... De hypotheek aflossen en dan de wereld rond!
- Ik lust echt niet graag...... Bloemkool
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door.....Een keer te hard te hebben gereden
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor..... Iets met een mooie betekenis op mn bovenrug
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor..... Wie is de mol
- Geloof je en bid je wel eens? Nee
- Heb je ergens spijt van? Nee
-
Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen? Knalrood worden. En zeggen dat iedereen gewoon lief voor elkaar moet zijn.
-
Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? Naar ergens in de middelbare schooltijd. Zo'n 10 jaar terug dus.
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen Mijn gezicht en buik

- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar? Samenwonend. Werk waar ik het naar m'n zin heb en met meer zelfvertrouwen. Wordt aan gewerkt.

M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Monte wo 12 sep 2012 - 2:56

Alex schreef:
Monte schreef:Alex: wat naar dat je huis je niet bevalt, is er iets aan te doen, of gaan jullie het te koop zetten?

Wat lief dat je zo uitgebreid op iedereen reageert!

We gaan ons huis nu sowieso niet te koop zetten. De markt is al niet best en ons huis is momenteel echt niet verkoopbaar. Het is oud en tochtig, gehorig en vochtig. De vloer is aan het verzakken en dat moeten we eerst verhelpen (en nog een aantal andere klussen met wat minder prioriteit). Het huis is gewoon echt niet wat we ons van tevoren hadden voorgesteld, we hebben ons er bij de koop niet genoeg in verdiept en daar hebben we nu last van.
Wat naar, hopelijk komt er ook een tijd dat jullie in een mooi huisje gelukkig kunnen zijn.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  sterremaan wo 12 sep 2012 - 6:42

©youandi dank je wel Vragenlijstje  - Pagina 3 699888 voor je lieve woorden.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte wo 12 sep 2012 - 6:53

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken Wijn
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar...... United Kingdom
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen My Sister's Keeper
- Mijn grootste miskoop ooit was..... Bepaalde kledingstukken
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? Nee, denk het niet.
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt.... Spin
- Als kind was ik bang voor..... Onweer
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst..... Als een dolle mijn huis verkopen, al zou het ver beneden de echte waarde zijn.
- Ik lust echt niet graag...... Andijvie
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door..... Te snel rijden in de tunnel
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor..... Ik ben momenteel weer aan het verzinnen wat ik wil
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor..... Euh,... Zo'n verbouwprogramma misschien?
- Geloof je en bid je wel eens? Ik twijfel nog. En nee tot nu toe niet.
- Heb je ergens spijt van? Ja.
- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen? Ik heb geen heftige boodschappen, behalve dat iedereen wel iets liever voor elkaar mag zijn, je in de kleine dingen je geluk moet vinden en dat je niet alles al te serieus moet nemen. Choose your battles well.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? Ik zou de bevrijding mee willen maken.
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen Ik zou een minder stevige bouw willen.

- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar? In een baan waar ik me prettig bij voel en met een klein gezinnetje. Nog steeds gelukkig met mijn man.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Bliss wo 12 sep 2012 - 8:09

sterremaan schreef:Teveel drank: Smirnoff
Welk land: Curaçao kom ik ook niet meer terug
Jankfilm: my sisters keeper.
Quily plesure: garnalen
Welk dier niet: Slangen
Als kind bang voor: grote shofels en machines,
Als ik een miljoen win: eerst schulden afbetalen, met vriendinnen naar Curaçao, en daarna een ambulance kopen, zodat ik zelf kan kiezen wil naar de zee, of naar wicked,of een andere musical, maar dan bijv zonder heftige geluiden dat ik het ook kan volgen. En geld aan stichting ambulancewensl
Ik lust echt niet graag: spinazie, en rode kool,
Wet overtreden: Door, mijn hond los te laten lopen, op een niet losloop gebied, nu heb ik daar een vergunning voor,
Tatoo: Een, vlinders in de kleuren paars/blauw
Welk tv programma: Heet dat flashmop? Ik zou het echt gaaf vinden als vrienden, of mensen om mij heen mij neer kunnen zetten in een nummer op een zeer positieve manier, way zichtbaar is, en zichtbaar voelt.
Geloof, en bid je wel eens: Ja, ik geloof, en ik bid ook

Bedoel jij niet dat programma LipDub? Mooi programma inderdaad!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sterremaan wo 12 sep 2012 - 9:13

Ja Bliss die bedoel ik. Vind dat zo leuk.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte wo 12 sep 2012 - 9:20

sterremaan schreef:Wet overtreden: Door, mijn hond los te laten lopen, op een niet losloop gebied, nu heb ik daar een vergunning voor

Wat een heftige overtreding zeg! Laughing Wink Boefje!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  sterremaan wo 12 sep 2012 - 20:30

mzcharlotte schreef:
sterremaan schreef:Wet overtreden: Door, mijn hond los te laten lopen, op een niet losloop gebied, nu heb ik daar een vergunning voor

Wat een heftige overtreding zeg! Laughing Wink Boefje!

Ja het erger was nog wel dat de milieupolitie eraan kwam, ik daar met een rode kop zat. En nog boos was ook, omdat ze zo hard aan kwamen met hun scooters, en dat terwijl het een voetpad met twee velden was. Haha ik dacht namelijk dat het jongeren waren van het ROC, dus ik draai kwaad om. Zo van wat flikken jullie me i nu mafketels. :O inderdaad oeps.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Bliss vr 14 sep 2012 - 7:34

Guilty pleasure: