Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijstje

+27
rapa nui
Coccinelle
Arwyn
Merai
Rouxxxe
Raindrop
Jasmine
Wenology
Snoes
loura
Blond
Rose
SoGood
banjer49
Ooh La La!
Angela_1986
Snack a Jack
M-G
RioolSpook
Toet
Poubelle
Alex
Zininzon
Bliss
SuperGrover
Printje
Monte
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vragenlijstje  - Pagina 2 Empty Re: Vragenlijstje

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 21:08

Monte schreef:Aangezien de vorige weer een tijd geleden is:

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken. Wodka Jus en dat hebben mijn ex-schoonouders toendertijd goed gemerkt.
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar...... Azië
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen. ??
- Mijn grootste miskoop ooit was..... Op kleren en schoenen na nog nooit iets bijzonders.
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? angel Ik ben hardstikke lief.
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt.... Kakkerlakken.
- Als kind was ik bang voor.....Spoken en geesten.
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst..... Een mooie reis maken. Moeder en zusje wat geven en de rest op de spaarrekening zetten.
- Ik lust echt niet graag......Spruitjes.
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door.....Door asociaal rijgedrag.
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor..... Een mooie tekst met een bijzondere betekenis.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor.....Geen een.
- Geloof je en bid je wel eens? Soms
- Heb je ergens spijt van? Ja een beetje, had veel eerder moeten gaan studeren.
-
Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen? Niet, ik wil deze verantwoordelijk niet omdat je zo goed moet nadenken over het gene wat je roept en bovendien moet je het ook nog kunnen waarmaken.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? Hier ga ik even over nadenken smile
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen
Niks ben tedreden. Misschien als ik 80 ben om nog eens een strak lijf te willen voor een paar dagen Wink
- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar?
Gelukkig, nog steeds samen met mijn vriend, kindje en uhm nog steeds werken en leren in de zorg.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  loura do 6 sep 2012 - 21:37

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken
Vroeger heeel veel zoete drankjes zoals, Boswandeling, Blue Curaçao, Feigling, Bessen... Ga zo maar door. Dat is ook de reden waarom ik nu amper alcohol lust. Behalve wijn dan I love you
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar......
De Malediven! Geen twijfel mogelijk
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen
Ik huil eigenlijk nooit met films
- Mijn grootste miskoop ooit was.....
Ik heb er meerdere, maar is vooral te dure kleding geweest
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke?
Nope
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt....
Naaktslak
- Als kind was ik bang voor.....
Beesten en geesten in mijn kamer en onder het bed.
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst.....
Geld geven aan fam. Daarna eigen bedrijf opzetten en in 1 keer een huis afbetalen.
- Ik lust echt niet graag.....
Peterselie, bah dat vind ik echt vies.
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door.....
Nep nagels te stelen en een chocolade letter. Ik was echt een rot puber Wink
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor.....
Geen idee.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor.....
Miljoenen jacht
- Geloof je en bid je wel eens?
Nee
- Heb je ergens spijt van?
Ja dat ik mijn beste vriend van vroeger opeens in de steek liet en niks meer van mij liet horen. ( tja weer die rot puber he laughcry )
- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen?
Hou is op met dat gezeik over verschillende geloven en respecteer een ander nou eens een keer.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan?
Dan zou ik zeker voor de jaren 60 kiezen, dat lijkt me echt een geweldige tijd om in te leven.
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen
Mijn bovenbenen dun maken en ik zou mezelf wat langer maken.
- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar?[/b]
Geen flauw idee eigenlijk, ik hoop met een eigen bedrijfje
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 21:38

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken – Geen enkele, ik ben nog nooit aangeschoten/dronken geweest.
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar – Een roadtrip door de UK of de Trans Siberië Express.

- Met deze film heb ik serieus zitten huilen – Ik jank altijd bij films waar geliefden dood- of uit elkaar gaan.
- Mijn grootste miskoop ooit was – Ik doe niet zo snel miskopen, en als ik ze wel doe onthoud ik zoiets niet.

- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? – Liefdesverhalen bij elkaar dromen over mannen die ik leuk vind.
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt – Allemaal, ik houd niet van dieren dichtbij. Op een afstand vind ik ze wel prachtig.

- Als kind was ik bang voor – Boormachines, honden, pestende kinderen.
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst – Een huis kopen.

- Ik lust echt niet graag – Rauwe ui, brie, oesters, orgaanvlees, ongedierte, tuinbonen en nog veel meer.
- Ik heb ooit (een beetje) de wet overtreden door – Zonder treinkaartje te reizen.

- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor – Ik houd niet van tattoo's, maar wat Carrie heeft vind ik wel mooi: een Hebreeuwse, kleine spreuk op de binnenkant van haar pols.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor – Zomergasten of Een tegen Honderd.

- Geloof je en bid je wel eens? Ja, inmiddels zonder (veel) twijfel. Ik geloof in God en ik zoek regelmatig de stilte van het gebed op.
- Heb je ergens spijt van? Ja. Niet dat ik daar elke dag bij stilsta, maar ik had bepaalde dingen in mijn leven anders moeten doen.

- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen? – Wat Gandhi zei: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet genoeg voor ieders hebzucht." Daarna zou ik een tegendraads stukje uit de bijbel voorlezen dat daarop aansluit.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? – Naar de tijd vanaf Jezus' kruisiging tot aan 100 na Christus, toen de christenvervolgingen op hun hoogtepunt raakten.

- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen – Een slanke buik hebben, en indirect ook gezonde darmen.
- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar? – Getrouwd, eerste kindje, een baan waardoor ik regelmatig word gevraagd voor (media)optredens.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 6 sep 2012 - 21:47

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken Wijn
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar...... Amerika
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen Komt een vrouw bij de dokter
- Mijn grootste miskoop ooit was..... Geen idee
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? /
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt.... Spin
- Als kind was ik bang voor..... Spinnen (en nu dus nog steeds)
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst..... Onze hypotheek aflossen
- Ik lust echt niet graag...... Champignons
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door.....Niet denk ik
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor..... Geen
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor.....The Block
- Geloof je en bid je wel eens? Ik geloof wel, maar bid niet.
- Heb je ergens spijt van? Niet dat ik direcct weet
-
Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen? Geen idee, ik zou overdonderd zijn
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? Gewoon de jaren 50-60, om te zien hoe mijn grootouders toen leefden
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen Ik vind mijn neus niet zo mooi. En oja, dan ook maar gelijk een normaal vruchtbaar lichaam smile.

- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar? Nog steeds in ons koophuis wonende, maar dan met 2 kinderen. Ik hoop dan wel getrouwd te zijn, maar dat hangt van mijn vriend af smile. Qua werk zie ik mij nog steeds hetzelfde doen, al sta ik ook wel open voor iets nieuw, als er wat leuks op mijn pad komt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Wenology vr 7 sep 2012 - 1:09

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken: Wijn en Irish coffee.
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar: Venetië.
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen: Marley&Me, The Color Purple en The Dark Knight Rises.
- Mijn grootste miskoop ooit was: Geen idee.
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke: Niet echt denk ik.
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt: Spinnen, maar dat zijn eerder insecten.
- Als kind was ik bang voor: Zo goed als helemaal niets.
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst: Een rijbewijs halen, auto kopen en een groot huis kopen.
- Ik lust echt niet graag: Over het algemeen ben ik echt geen vis liefhebber.
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door: Weg te lopen van huis.
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor: Helemaal niets, tattoo's zijn niet mijn ding.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor: Geen idee, ik ben niet echt gek op Nederlandse tv, maar een bijrol in een crime serie lijkt mij wel leuk.
- Geloof je en bid je wel eens: Nee, niet meer. Ik ben atheïst, maar was vroeger wel christelijk.
- Heb je ergens spijt van: Genoeg. smile
- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen: Ik zou niet genoeg hebben aan 30 seconden.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan: De tijd waar grote uitvindingen werden gedaan.
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen: Ik zou graag een mooi figuur willen hebben.
- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar: Afgestudeerd, misschien wel zwanger en getrouwd, en over tien jaar hoop ik een ander huis te hebben.
Wenology
Wenology
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Jasmine vr 7 sep 2012 - 1:20

Malibu
Disneyland Florida
A walk to remember
Een kakelbonte streepjesblouse
Niet dat ik weet
Kikkers
Vogels
Mijn schoonzusje, zwager en nichtje een ticket naar Thailand geven, zodat ze haar ouders weer kunnen zien
- Ik lust echt niet graag......
Bruine bonen
Door rood te fietsen
Iets dat voor mij een symbolische betekenis heeft
Iets waar ik véél geld kan winnen
Nee
Ja, dat ik die ene avond (achteraf de laatste kans) niet naar mijn vader ben gegaan
- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen?
Wegkruipen in een hoekje
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan?
De middeleeuwen, zo'n bourgondisch feest lijkt me wel wat
Mijn vetrollen laten verdwijnen
Nog steeds getrouwd met mijn man, liefst met twee kindjes
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 3:14

Wijn en Bacardi Razz-Cola

De Malediven of New York

Volgens mij geen, ik laat dat mijzelf niet toe

Een leren jasje die al niet lekker bij mijn armen zat toen ik hem kocht. Gelukkig heb ik hem via Marktplaats voor dezelfde prijs kunnen verkopen Laughing

Genoeg Wink

Alle insecten, eencellige, tweecellige, driecellige, reptielen, paarden, beren, blaffende honden, katten, cavia's, konijnen, zwijnen.. Euh welke niet?

Wespen en de zolder

Kleding van Balmain en Isabel Marant kopen I love you

Inktvis, asperges en witlof

Te fietsen zonder licht en perongelijk te hard te rijden. Verder ben ik een nette burger

Een krachtig woord op mijn pols

Als ik ook de presentatrice mag zijn, 3opreis

Nee

Dat ik geen jaar Highschool heb gedaan na mijn VMBO-T (maar gelijk havo ben gaan doen), dat ik niet eerst mbo en daarna hbo heb gedaan en dat ik gestopt ben met mijn studie communicatie.. Zoo allemaal schoolgerelateerd Wink

Ik kan de wereld toch niet veranderen dus ik zou mijn rekeningnummer achterlaten en wie daar wat op wilt storten mag zich daar vrij in voelen. Ik weet zeker dat er vast wel mensen zijn die dat doen haha. Giro 555 voor Punk'd laughcry

De periode van Pride en Predjudice in het oude Engeland Yes

Vollere borsten

Met een eigen bedrijf(je) wat lekker loopt en waarmee ik mijn volledige inkomen kan binnenhalen

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 7 sep 2012 - 3:42

Zo ik heb nu eindelijk eens de moeite genomen alles te lezen en wat zitten er leuke antwoorden bij. Ik vind het leuk om te lezen welke periode iedereen terug zou willen gaan voor een maand en waar je jezelf ik 5-10 jaar ziet.

Poison: geweldig jouw toekomstbeeld, gaat dat ook echt op korte termijn gebeuren of is het meer een droom?

Zinizon: wildplassen, waar was dat dan? Laughing

Alex: wat naar dat je huis je niet bevalt, is er iets aan te doen, of gaan jullie het te koop zetten?

Youandi: dat was inderdaad een vragenlijst, maar meer over anderen, niet over jezelf

Chipp:kaas met chocopasta bij elkaar? Is dat echt lekker?

Chance: leuk, was je nou al bezig voor makelaar te studeren?(zoiets staat me bij)

Loura:
binnen welke sector zou je een eigen bedrijfje willen starten?

Rood: wat trekt je zo aan die tijd dat je terug zou willen(naar de christenvervolgingen), het lijkt me zeker geen makkelijke tijd als je zelf ook gelovig bent.

Jasmine:
ik zie die blouse al helemaal voor me Vragenlijstje  - Pagina 2 1578173417

Punk'd
jouw antwoord is zo gaaf(van die bankrekening) en ik denk dat je nog een hoop zou verdienen ook(als 10 miljoen mensen al ieder een euro geven, dan ben je rijk) Very Happy
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 4:54

Monte schreef:
Chipp:kaas met chocopasta bij elkaar? Is dat echt lekker?

Ja Yes

Wat lief dat je zo uitgebreid reageert!

Gast
Gast

Bericht  Raindrop vr 7 sep 2012 - 5:10

Leuk lijstje!

Champagne en verschillende drankjes/cocktails door elkaar. Ik herinner me niet eens meer precies welke drankjes/cocktails het waren Razz

- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar.....
Amerika

Ik huil best snel bij films maar kan me zo niet meer herinneren bij welke. Sowieso wel bij Titanic.

Geen idee

Snoepen

Spinnen, slangen.

Het donker (nog steeds wel eigenlijk).

Ik zou wat aan het goede doel schenken en mijn familie en vrienden in het zonnetje zetten!

Olijven

Fietsen/lopen door het rode licht.

Ik wil geen tattoo maar zal toch proberen antwoord te geven: ik denk dat ik dan voor een klein vlindertje of ander dier zou gaan.

Als ik ook actrice mag zijn dan zou ik graag in een serie als Grey's Anatomy willen spelen of gewoon op Nederlandse/Vlaamse bodem: GTST of Familie.
Als het echt een programma moet zijn dan een programma waar je (veel) geld mee kan verdienen.

Ja

Van m'n studiekeuzes.

Dat het nu eens gedaan moet zijn met al het mensen/dierenleed in de wereld. Ik word zo droevig (en boos) van al die nare berichten en ik zou echt héél graag willen dat al het onnodige leed voorbij is.

Oudere mensen zeggen vaak dat vroeger alles beter was, ik zou eens naar die tijd willen. Kijken of zeg gelijk hebben.. Maar nog liever zou ik terug gaan naar de tijd dat mijn opa's en oma's nog leefden, ik zou graag tijd met ze door willen brengen, vragen aan ze stellen etc.

Ik zou wat dunner willen zijn/een mooi figuur willen hebben.

Hopelijk getrouwd, (een) kindje(s), een hond/kat erbij (mits dat gaat naast het werk van mijn vriend en mij), een eigen koophuis en ik hoop dat we beide een droombaan hebben, ik weet zelf sinds een tijdje echt welke richting ik in wil smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Rouxxxe vr 7 sep 2012 - 5:16

Monte schreef:Aangezien de vorige weer een tijd geleden is:

Witte wijn!

Argentinië of australië

Welke niet haha, ik huil nogal snel bij films

Kan ik me zo niet herinneren.

Hm geen idee

Alle wilde dieren haha

Pfff geen idee

Heel blij zijn en een fles champagne open trekken

Champignons en spek

Te hard te rijden

Iig iets subtiels

Dan wil ik wel meedoen aan The Voice kan alleen totaal niet zingen haha

Nee

Bepaalde mannen in m'n leven

-
Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen?
Help elkaar en wees er voor je medemens

Jaren 20 lijken mij wel leuk met de glitter en glamour!

Een mooie huid

Dan hoop ik gelukkig te zijn
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Raindrop vr 7 sep 2012 - 5:21

Rouxxxe schreef:
Dan wil ik wel meedoen aan The Voice kan alleen totaal niet zingen haha

Haha daar zat ik ook aan te denken. Ik zou best mee willen doen maar dan wil ik ook zo ver mogelijk komen. Het liefst winnen natuurlijk Razz
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Merai vr 7 sep 2012 - 5:36

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken Blue curacao. Toen ik begon met uitgaan rond mijn veertiende vond ik die blauwe tong zo interessant smile
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar...... Suriname natuurlijk!
- Met deze film heb ik serieus zitten huilenMy girl
- Mijn grootste miskoop ooit was.....Er schiet me niet echt iets te binnen, ik gok op schoenen.
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke?Roken.
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt....Giftige slangen.
- Als kind was ik bang voor.....de pesters in mijn klas.
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst.....Mijn studieschuld en de schuld bij mijn stiefvader aflossen.
- Ik lust echt niet graag......schaaldieren, bah!
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door.....Te hard rijden, door rood fietsen/lopen.
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor.....Het bijkleuren van de tattoo die ik al heb.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor.....The voice.
- Geloof je en bid je wel eens?Nee, ik heb er helemaal niks mee.
- Heb je ergens spijt van?Alleen van het feit dat ik het mezelf zo moeilijk heb gemaakt door niet in mezelf te geloven.
- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen?Ik zou het belang van een goede opvoeding benadrukken omdat kinderen de toekomst zijn.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan?Ik zou terug willen naar de hippie tijd in Amsterdam, dat lijkt me echt fantastisch!
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen?Blijvend 10 kg eraf.
- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar?Hopelijk zijn mijn vriend en ik dan getrouwd, wonen we in een mooie eensgezinswoning in Amsterdam met een of twee kleintjes.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Arwyn vr 7 sep 2012 - 5:43

Tequila en bier. Nooit dronken geweest though.
Oeh, geen idee met mijn vliegangst! Nieuw-Zeeland en Australië lijken me wel erg mooi.
Ik heb nooit serieus gehuild, wel wat traantjes gelaten bij verschillende romcoms en zo.
- Mijn grootste miskoop ooit was.....Wat kleding, schoenen en een stepding.
Euh, geen idee.. Chocola denk ik!
Grote (blaffende) honden.
Het donker.
Een mooi huis kopen, inclusief fijne inrichting.
Boerenkool en rookworst.
Zonder licht te fietsen en ik rijd wel eens wat te hard.
Een vlindertje op een niet te zichtbare plek.
Een rolletje in Grey's Anatomy oid.
Ja en ja.
Ja.
Een doek voor mijn hoofd houden zodat ik niet herkenbaar ben. Lijkt me vreselijk.
Deze is voor mij als geschiedenisfan echt te moeilijk, er zijn teveel tijden die ik wel mee zou willen maken.
Alle overtollige vetjes op vooral buik, billen en benen laten verdwijnen.
Getrouwd met m'n vriend, met 2 kindjes in een fijn (liefst koop)huis en met een leuke baan voor ons allebei.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 6:23

- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken. Ik drink niet.
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar...... New York
- Met deze film heb ik serieus zitten huilen. Ik huil vaker wel bij films dan niet, maar The Notebook was wel echt grienen.
- Mijn grootste miskoop ooit was. Die doe ik eigenlijk niet.
- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? Chips.
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt. Slangen
- Als kind was ik bang voor. Om alleen gelaten te worden.
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst. Winkelen met vriendinnen en uit eten gaan!
- Ik lust echt niet graag. Orgaanvlees, vis
- Ik heb ooit(een beetje) de wet overtreden door. Fietsen zonder licht.
- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor. Zwaluw op m'n pols.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor. Eentje waarmee je geld kunt winnen.
- Geloof je en bid je wel eens? Nein.
- Heb je ergens spijt van? Natuurlijk, maar geen grote dingen.
Waarschijnlijk weinig.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? In de tijd van Plato.
- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen. Niet meer dik worden van lekker eten.
- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar? Ik hoop werkzaam te zijn in de richting waarin ik nu een opleiding doe. Misschien bij een tijdschrift of media communicatie bedrijf. Verder hoop ik een start te maken aan een boek in die tijd. Natuurlijk nog altijd samen met mijn vriend en kat. Misschien wel in een ander huis, maar dat is geen verplichting.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 6:45

Rood schreef:- Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken – Witte wijn.
- Als ik morgen een reis win, dan hoop ik dat ik mag vertrekken naar – Canada of New Zealand.

- Met deze film heb ik serieus zitten huilen – the boy with the striped pyamas
- Mijn grootste miskoop ooit was – Geen idee, het komt altijd nog weleens van pas en anders geef ik het weg.

- Heb je een guilty pleasure, zo ja welke? – Dag dromen, teveel, te lang.
- Dit dier heb ik liever niet bij mij in de buurt – Een slang

- Als kind was ik bang voor – Dat poppetje van sesamstraat, volgens mij was het een graaf.
- Als ik een paar miljoen win, zou ik eerst – Kleren kopen, uiteten gaan en dan een reis boeken, in die volgorde en alles samen met mijn man. Alleen is het minder leuk.

- Ik lust echt niet graag – kip
- Ik heb ooit (een beetje) de wet overtreden door – Openbare dronkenschap, te hard rijden

- Als ik een tattoo zou nemen, dan kies ik voor – Hebreeuwse tekst; Liefde, op mijn zij, dus zeg maar waar normaal gesproken als je rechtstaat je arm voor hangt.
- Als ik aan een tv programma zou moeten meedoen, dan kies ik voor – Een reisprogramma, zo een die Lauren Verster doet.

- Geloof je en bid je wel eens? Ja, maar nog steeds met twijfel.
- Heb je ergens spijt van? Ja. Ik had sommige dingen graag anders gedaan, maar bijt me niet in dit gevoel vast en weet dat iedereen fouten maakt. Het is niet erg, maar wel jammer.

- Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen? – Iets over liefde.
- Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan? – De tijd van oma denk ik, maar wel in een ander land. Ik denk dat ik dan graag de jeugd van Astrid Lindgren had gehad in Zweden.

- Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen – Een gezonde buik
- Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar? – Nog steeds gelukkig getrouwd met ook kind(eren) van ons samen, leven waarin we veel buiten zijn en landelijk wonen

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:24

Ehm, van welke niet? silent
Een bounty eiland. Met witte stranden en helderblauwe lucht...
The green mile. Toen die grote reus overleed
Dr Martens, een maat te groot. Jaa dat is al heel lang geleden hoor. Dat is nu allang niet hip meer. Maar ik geloof dat ik toen een jaar of 12 was. En er was nog 1 paar die zo mooi was, maar die was 1 maat te groot. En mijn stiefmoeder maar volhouden dat ik daar écht écht wel in groeide. Mijn voeten zijn alleen nooit meer verder gegroeid...
Chocolade met Daim van Milka...
Van die grote zwarte loopspinnen die hier telkens in huis wandelen. Serieus, daar word je gewoon naar van.
Spinnen. Van die zwarte, dikke. Die hier nu regelmatig naar binnen wandelen..
Mijn studieschuld afbetalen. En daarna eens verder kijken.
Een creatie die mijn man ooit eens heeft gemaakt waar ik letterlijk van moest kokhalsen. Het schijnt helemaal hip te zijn, maar ik vind het niet te vreten: spaghetti met spinazie.
Ik ben eigenlijk heel braaf of ze hebben me gewoon nooit ergens op gepakt
Een klein hartje bij mijn lies. Heeft een speciale betekenis voor mij en eigenlijk zit ik er alsnog hard aan te denken om dat te doen
Geen 1
Bidden niet. Of ik ergens in geloof (zoals een God oid) weet ik de afgelopen maanden niet meer.
Ja, van zoveel dingen
-]Als je gedurende 30 seconden lang de aandacht zou krijgen van de gehele wereld, wat zou jij dan doen of zeggen?
Oh, dat weet ik echt niet
Stel dat je voor een maand terug in de geschiedenis zou mogen, naar welke eeuw en plaats ging je dan?
Tussen 1800 en 1950. De grote bekende filosofen ontmoeten. Zo benieuwd hoe zij op bepaalde ideeën zijn gekomen
Wat zou jij aan je eigen lichaam willen veranderen, als dat zomaar per toverspreuk zou kunnen
[b] Een paar kilo eraf en lang bruin haar. Bruin haar heb ik wel, maar ik krijg het nooit mooi lang omdat het zo vreselijk dik en zwaar is.

Hoe zie jij jezelf over 5 of 10 jaar?
Dat weet ik eerlijk gezegd even niet meer. Mijn leven is de laatste maanden zo overhoop gegooid, dat ik momenteel niet echt meer zo'n doel voor over heb. Het liefste ben ik dan nog samen met mijn man en mijn kinderen. Maar ja, dat is ook maar afwachten geblazen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:27

Oh ja, Ecrits. Bij die film moest ik ook huilen. Dat is ook zo'n mooie film..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:29

Arwyn schreef:
Een rolletje in Grey's Anatomy oid.

Oh ja, da's een goeie smile En dan een zoenscene met Patrick Dempsey :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle vr 7 sep 2012 - 7:31

Spaghetti met spinazie..lekker! Helemaal met zalm.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:33

Ja, daar snap ik dus helemaal niks van. Mijn man vindt dat dus ook helemaal geweldig. Brrrr No

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:36

Van deze drank heb ik wel eens een glaasje(of meerdere) teveel gedronken
Van welk drankje niet?
Curacao
The Green Mile, Marly and Me, The Bucket List
Geen idee
Nutella zo uit de pot eten
Wespen en dieren die heel erg in de rui zijn pale
'Junior' van de Freggels en voor het clowns schilderij op mijn slaapkamer, geesten
Een paar dingen eens en voor altijd oplossen en daarna op vakantie gaan
Bloemkool
In de stad te fietsen, door rood fietsen, troep op straat gooien
Iets wat veel voor mij betekent
Iets waar ik mijn grenzen leer verkennen
Ik zweef er tussenin
Dat ik niet meteen de opleiding heb gevolgd die ik wilde doen
Dingen over wereldvrede en oorlog en dat we lief voor elkaar moeten zijn Very Happy
De Middeleeuwen
Een heleboel: ik zou mezelf 7 kilo minder laten wegen, een paar cm groter, een strak mooi lichaam toveren
Als maatschappelijk werkster in de richting die ik wil, en hopelijk een mooi huis gekocht met een tuin

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 7 sep 2012 - 7:40

Coccinelle schreef:Spaghetti met spinazie..lekker! Helemaal met zalm.

Idd, goeie combi!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Blond vr 7 sep 2012 - 7:59

Monte schreef:

Chance: leuk, was je nou al bezig voor makelaar te studeren?(zoiets staat me bij)
[b]
Very Happy

Nee, de markt moet eerst weer een beetje aantrekken. Maar voor een taxatie maak ik bijvoorbeeld wel het rapport hoor, mijn baas geeft alleen aan wat een huis waard is (is natuurlijk wel het belangrijkste Wink ) de rest doe ik!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 8:02

Luce schreef:Oh ja, Ecrits. Bij die film moest ik ook huilen. Dat is ook zo'n mooie film..

Ja, toen stroomden de tranen over mijn wangen, terwijl ik dat normaal nooit heb.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: