Nieuwe kieswijzer, een aanrader!
+11
Antibes
Sugarfall
Ezzer
mzcharlotte
Arwyn
RYW
Stuiterbal
Rose
SuperGrover
Carra
Gympie
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuwe kieswijzer, een aanrader!
Ik vind het grappig! Daar is het ook voor bedoeld want het is een grapje..
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
haha ik vond de benzinevraag het leukste..
"Ik tank altijd maar voor €30,- dus de prijsstijgingen hebben geen invloed op mij"
"Ik tank altijd maar voor €30,- dus de prijsstijgingen hebben geen invloed op mij"
Gast- Gast
Er zijn echt genoeg mensen die dat serieus denken en roepen haha. Dan lach ik me altijd dood.Punk'd schreef:haha ik vond de benzinevraag het leukste..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dijn82 schreef:Francaise schreef:Die plaatjes ken ik niet maar vind ik ook stom. Het zal mijn humeur wel zijn maar over politieke dingen grappen maken vind ik stom. En ik krijg het idee dat rechtse partijen daar vaker de lul van zijn dan de linkse partijen.
Omdat rechtse partijen ook veel stommer zijn dan linkse.
Maar natuurlijk. Gaaaaaaap.
Gast- Gast
Whahaha vanaf daar kon ik mijn lachen ook niet meer inhouden. En bij de vraag daarna kon je me opvegen. "Op wie hebt u de vorige keer gestemd? Jim, Jamai, Hind"Punk'd schreef:haha ik vond de benzinevraag het leukste..
Oja en de Europese Unie, daar heb ik altijd al een keer naartoe gewild, maar m'n budget laat het niet toe
Gast- Gast
It's me schreef:Whahaha vanaf daar kon ik mijn lachen ook niet meer inhouden. En bij de vraag daarna kon je me opvegen. "Op wie hebt u de vorige keer gestemd? Jim, Jamai, Hind"Punk'd schreef:haha ik vond de benzinevraag het leukste..
Oja en de Europese Unie, daar heb ik altijd al een keer naartoe gewild, maar m'n budget laat het niet toe
Je bent zelf een Europese Unie
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Levensbeschouwelijke Kieswijzer
» CD van Adele, aanrader?
» Aanrader: "De marathon"!
» Aanrader taart
» Samsung Galaxy Gio, aanrader of niet?
» CD van Adele, aanrader?
» Aanrader: "De marathon"!
» Aanrader taart