Leuke kadootjes voor een 2 jarig meisje gezocht!
+9
Liadan
loesje
Parisienne
Océane
PiP
Twellie
Susan
Filoria
Rose
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Leuke kadootjes voor een 2 jarig meisje gezocht!
Mijn achternichtje word binnenkort 2 en nu vroeg ik mij af wat leuk is voor een 2jarige...
Kleding hoef ik niet mee aan te komen, mijn andere nicht heeft een baby/kinder winkel dus ze heeft enorm veel kleren
Wel vind ik het leuk om wat anders/aparte dingen te geven dan de standaard kadootjes..
Kleding hoef ik niet mee aan te komen, mijn andere nicht heeft een baby/kinder winkel dus ze heeft enorm veel kleren
Wel vind ik het leuk om wat anders/aparte dingen te geven dan de standaard kadootjes..
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Leuke kadootjes voor een 2 jarig meisje gezocht!
Klei heeft ze vast wel, en dan is zo'n kleipers superleuk:
Los te koop bij speelgoedwinkels (Intertoys, Bart Smit etc.)
Los te koop bij speelgoedwinkels (Intertoys, Bart Smit etc.)
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Een serviesje, keukenspullen (bij de Zeeman hebben ze veel plastic etenswaren) of dokterspullen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Bambino Loco
http://www.locoleerspellen.nl/wps/portal/!ut/p/b0/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOINDIw9Pd0M3N2dDbwNHc08fQyNDCBAvyDbUREAFWYE6A!!/
http://www.locoleerspellen.nl/wps/portal/!ut/p/b0/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOINDIw9Pd0M3N2dDbwNHc08fQyNDCBAvyDbUREAFWYE6A!!/
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn dochter speelt al serieus een maand lang met van die Russische matroesjka poppetjes. In elkaar - uit elkaar - in elkaar - uit elkaar. Honderden keren per dag. Voor de rest met haar keuken met bijbehorende pannen, snijfruit, lepels e.d.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Serviesje, Hello Kitty 'duplo', grote-stukken-vloerpuzzel (van bijv. Woezel en Pip of Dora), poppenspulletjes, knutselspullen, een leuk rugzakje/trolley, een buggy'tje voor poppen, dokterskoffer (ze hebben van Fisher Price een roze).
Bambino Loco is inderdaad ook erg leuk, mijn dochter vind het altijd leuk om te doen.
Bambino Loco is inderdaad ook erg leuk, mijn dochter vind het altijd leuk om te doen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
zandbakspulletjes of keuken spulletjes of knutsel dingetjes
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Jeej allemaal leuke ideeen!
Zat zelf ook al aan keukenspulletjes, servies te denken. Binnenkort maar eventjes rondkijken
Zat zelf ook al aan keukenspulletjes, servies te denken. Binnenkort maar eventjes rondkijken
Rose- Kletskop
Houten snijfruit is leuk!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dat lijkt me leuk! Is dat ook echt al wat voor een 2-jarige? Lijkt me namelijk wel wat voor haar verjaardag, Sint of Kerst.PiP schreef:Bambino Loco
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Eventjes een upje
Volgende week is ze daadwerkelijk jarig, ze hebben geen speciale wensen. Ze vind leuk; Poppen, muziek, Hello Kitty, Dora, Bobo en Zandkasteel.
Nu heb ik het volgende in gedachten: Een vloerpuzzel van Dora (maar staat bij speciaal ontwikkeld voor kinderen vanaf 3 jaar )
En een Hello Kitty pyjama, alleen zit ik met de maat het is 86/92 of 98/104... Ik weet dat ze nu maat 92 heeft.
Leuke cadeautjes of moet ik nog verder zoeken? (zo niet, welke maat moet/zal ik nemen?)
Volgende week is ze daadwerkelijk jarig, ze hebben geen speciale wensen. Ze vind leuk; Poppen, muziek, Hello Kitty, Dora, Bobo en Zandkasteel.
Nu heb ik het volgende in gedachten: Een vloerpuzzel van Dora (maar staat bij speciaal ontwikkeld voor kinderen vanaf 3 jaar )
En een Hello Kitty pyjama, alleen zit ik met de maat het is 86/92 of 98/104... Ik weet dat ze nu maat 92 heeft.
Leuke cadeautjes of moet ik nog verder zoeken? (zo niet, welke maat moet/zal ik nemen?)
Rose- Kletskop
PapillonRose schreef:Dat lijkt me leuk! Is dat ook echt al wat voor een 2-jarige? Lijkt me namelijk wel wat voor haar verjaardag, Sint of Kerst.PiP schreef:Bambino Loco
J heeft het voor zijn derde verjaardag gekregen, maar voor die tijd had hij het ook al wel leuk gevonden. Nu kan hij het al grotendeels zelf, maar het is een ideaal spelletje om lekker samen te spelen. Leuk en heel leerzaam.
Gast- Gast
Rose schreef:Eventjes een upje
De puzzel is leuk, maar voor de meeste 2 jarige wel moeilijk.
De pyjama zou ik in 86/92 pakken. Ik weet niet hoe het bij deze pyjama is maar de meeste broeken in 98/104 zijn echt héél lang, zelfs mijn dochter past ze vaak niet terwijl ze maat 104 heeft.
Gast- Gast
Mag ik vragen waar je die Dora puzzel kunt kopen
mijn nichtje word oudjaarsdag 3 en misschien wel leuk cadeau dit.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
love schreef:Mag ik vragen waar je die Dora puzzel kunt kopen
http://www.bartsmit.com/dora-vloerpuzzel
Rose- Kletskop
Rose schreef:love schreef:Mag ik vragen waar je die Dora puzzel kunt kopen
Dankjewel !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Watermeloen schreef:
De pyjama zou ik in 86/92 pakken. Ik weet niet hoe het bij deze pyjama is maar de meeste broeken in 98/104 zijn echt héél lang, zelfs mijn dochter past ze vaak niet terwijl ze maat 104 heeft.
Hmm dan valt de puzzel al af andere tips?
Had stiekem al even gevraagd hoe het met de maten zit en meestal neemt mijn nicht zelf dan de 98/104 (de droger kan het altijd nog kleiner maken ) maar als de broeken erg lang zijn dan is het misschien toch niet zo´n geschikt cadeau..
Maar weer even verder zoeken dus
Had zelf iets van keukenspulletjes in gedachten maar ze krijgt een keukentje + toebehoren van de opa´s en oma´s dus dat valt ook al af.
Rose- Kletskop
Ik heb 'm gisteren bij Kruidvat zien staan!love schreef:Rose schreef:love schreef:Mag ik vragen waar je die Dora puzzel kunt kopen
Dankjewel !
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Rose schreef:Watermeloen schreef:
Had stiekem al even gevraagd hoe het met de maten zit en meestal neemt mijn nicht zelf dan de 98/104 (de droger kan het altijd nog kleiner maken ) maar als de broeken erg lang zijn dan is het misschien toch niet zo´n geschikt cadeau..
Had zelf iets van keukenspulletjes in gedachten maar ze krijgt een keukentje + toebehoren van de opa´s en oma´s dus dat valt ook al af.
Hmm, ik weet niet wat dat in de droger doet, ik gooi dat namelijk niet in de droger
Heeft ze al een poppenbuggy?
En anders iets van Hello Kitty Duplo? Dat is hier een groot succes.
Gast- Gast
Krijgt ze ook een schort, koksmuts, ovenhandschoenen enzo? Dat heb ik mijn nichtje vorig jaar gegeven. Misschien bestaat er ook iets van een knutselpakket voor 2 jarige? Of misschien leuke pantoffels met een leuk fleecedekentje, voor in de winter. DVD, CD, kaartje om met jou naar de dierentuin te gaan?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Watermeloen schreef:
Hmm, ik weet niet wat dat in de droger doet, ik gooi dat namelijk niet in de droger
M´n nicht heeft sinds kort een droger en 1 van de eerste dingen die ze erin deed waren (nieuwe) kleertjes van haar dochter, die er daarna een maat kleiner uit kwamen Dus vandaar dat de droger het wel kleiner kan maken
Ja een poppen buggy heeft ze als, kreeg ze vorig jaar al van iemand
Morgen maar eventjes de speelgoed winkel in om te kijken, Hello Kitty duplo klinkt erg leuk!
Ik zat ook al te denken aan een speel tent maar daar is ze nog wat te jong voor lijkt mij..
Rose- Kletskop
Star007 schreef:
Krijgt ze ook een schort, koksmuts, ovenhandschoenen enzo? Dat heb ik mijn nichtje vorig jaar gegeven. Misschien bestaat er ook iets van een knutselpakket voor 2 jarige? Of misschien leuke pantoffels met een leuk fleecedekentje, voor in de winter. DVD, CD, kaartje om met jou naar de dierentuin te gaan?
Jup ze krijgt alles in 1 keer compleet bij het keukentje.
Knutselpakket is ook wel een goede, morgen ook maar even naar kijken!
Vorige week heeft ze vol trots haar nieuwe roze pantoffels laten showen dus die valt ook alweer af.
Dvd´s/cd´s heeft ze ook al vrij veel.
Helaas zitten hier geen dierentuinen in de buurt en de kinderboerderij hebben ze een abonnement op.
Nee hoor die kleine meid is heus niet verwend
Rose- Kletskop
M´n nicht heeft sinds kort een droger en 1 van de eerste dingen die ze erin deed waren (nieuwe) kleertjes van haar dochter, die er daarna een maat kleiner uit kwamen Dus vandaar dat de droger het wel kleiner kan maken
Ja een poppen buggy heeft ze als, kreeg ze vorig jaar al van iemand
Morgen maar eventjes de speelgoed winkel in om te kijken, Hello Kitty duplo klinkt erg leuk!
Ik zat ook al te denken aan een speel tent maar daar is ze nog wat te jong voor lijkt mij..
ik weet niet wat voor speeltent je in gedachte hebt maar A. heeft hier al een hele tijd een smurfententje staan
en af en toe zet ik hem een weekje neer en ze vind het erg leuk om er telkens in en uit te gaan en te verstoppen enzo
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Bij Hema hebben ze leuke speeltentjes, daar speelt N. als sinds haar 1e jaar in. Kan dus prima. Ik zet hem ook af en toe een dagje even neer, ze zijn ook zo weer ingeklapt. Zo blijft het leuk en 'speciaal'.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kadotip gezocht voor vader van 2-jarig meisje
» cadeautje voor 1-jarig meisje
» Levenslang voor 18-jarig meisje.
» Leuke naamplaatsjes voor een meisje?
» Leuke sport voor meisje (8)
» cadeautje voor 1-jarig meisje