Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wordt mij dan helemaal niks gegund?

+25
Ella
Merai
Joli86
Sterre
Blond
Sugarfall
Gizmo
Lejow
Oasis
Roze Roos
TukTuk
Sweety
Suus
ekiaam87
Polly
Alias
ButterflyEffect
Sjaantje
Qiara
Mariposa
Zininzon
M-G
Inge
aniet
Zwoesj
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wordt mij dan helemaal niks gegund?  - Pagina 2 Empty Re: Wordt mij dan helemaal niks gegund?

Bericht  Suus za 29 jan 2011 - 20:46

Wat erg voor je, sterkte!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt mij dan helemaal niks gegund?  - Pagina 2 Empty Re: Wordt mij dan helemaal niks gegund?

Bericht  Sweety za 29 jan 2011 - 20:48

Sterkte meis! hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  TukTuk za 29 jan 2011 - 20:54

Polly schreef:Inderdaad nu je hem nodig hebt, is hij er niet voor je. Het is wel beter dat je nu al weet wat je aan hem hebt, dan dat je er pas achter komt als je daadwerkelijk al samenwoont. Sterkte, het is gewoon shit.

Ik ken het verhaal verder niet,en ik vind het ook heel klote voor TS.. Maar als hij maar bij haar blijft omdat ze nu die steun nodig heeft, liegt hij haar toch eigenlijk ook voor? Dan maakt hij het misschien over 5 maanden uit.. En daar heeft ze toch ook niks aan?

Dat heeft mijn schoonmoeder ook gehad.. Die had een vriend, er toen werd kanker geconstateerd bij haar.. Nouja hele romslomp van operatie etc.. Toen het weer wat beter ging en ze weer wat zelfstandiger kon zijn, dumpte hij haar.. Want tja hij durfte de relatie niet te verbreken toen ze in die moeilijke periode zat... Dus liet hij haar maar in de waan en zodra het beter ging, was hij verdwenen..

Aan TS: Sterkte in deze tijd!!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:27

@Angelyn> je liegt iemand dan wel voor maar ik snap die ex van je schoonmoeder ook wel. Hij wilde natuurlijk je schoonmoeder "goed" achterlaten. En als het slecht gaat en je krijgt er ook nog liefdesverdriet bij is dat ook niet altijd even bevorderlijk voor herstel. Dus aan de ene kant vind ik het wel goed, maar ja gedumpt worden is nooit leuk.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 21:28

hug Sterkte gewenst!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Oasis za 29 jan 2011 - 21:35

He bah, sterkte meid! hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Lejow za 29 jan 2011 - 21:52

Heel veel sterkte Bitterkoekje!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gizmo za 29 jan 2011 - 22:19

Sterkte meid...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 22:29

AngelNyn schreef:
Polly schreef:Inderdaad nu je hem nodig hebt, is hij er niet voor je. Het is wel beter dat je nu al weet wat je aan hem hebt, dan dat je er pas achter komt als je daadwerkelijk al samenwoont. Sterkte, het is gewoon shit.

Ik ken het verhaal verder niet,en ik vind het ook heel klote voor TS.. Maar als hij maar bij haar blijft omdat ze nu die steun nodig heeft, liegt hij haar toch eigenlijk ook voor? Dan maakt hij het misschien over 5 maanden uit.. En daar heeft ze toch ook niks aan?

Dat heeft mijn schoonmoeder ook gehad.. Die had een vriend, er toen werd kanker geconstateerd bij haar.. Nouja hele romslomp van operatie etc.. Toen het weer wat beter ging en ze weer wat zelfstandiger kon zijn, dumpte hij haar.. Want tja hij durfte de relatie niet te verbreken toen ze in die moeilijke periode zat... Dus liet hij haar maar in de waan en zodra het beter ging, was hij verdwenen..

Aan TS: Sterkte in deze tijd!!

Ik ben het ook met het dikgedrukte eens. Hoe naar het ook klinkt, beter nu dan de boel voorliegen en het over een half jaar uitmaken. Dat krijg je nog een veel rotter gevoel dat hij al maanden met het gevoel rondloopt maar jou heeft voorgelogen en aan het lijntje heeft gehouden. Maar dit geeft idd niet wel dat ik dit onzettend rot voor je vindt. Vooral nu met het overlijden van je moeder. Je verwacht steun, maar deze basis is nu compleet weg. Ik wil je een hele dikke hug geven.

Heel erg veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:11

Wat ontzettend naar Bitterkoek Sad Heel veel sterkte! hug

Gast
Gast

Bericht  Polly za 29 jan 2011 - 23:12

Oh, daar ben ik het zeker mee eens. Ik noem het alleen omdat ik wel eens eerder gelezen heb dat ze niet de steun kreeg die ze nodig had, terwijl ze dus nog wel gewoon samen waren. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe het zit via internet. Beter uitmaken dan voorliegen inderdaad, dat sowieso.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Sugarfall za 29 jan 2011 - 23:20

Ik vind het heel erg naar voor je! Sterkte, ik hoop dat je veel steun bij je familie en vrienden kunt vinden. hug
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Blond za 29 jan 2011 - 23:46

Wat naar zeg. Veel sterkte! hug
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk zo 30 jan 2011 - 0:18

Polly schreef:Oh, daar ben ik het zeker mee eens. Ik noem het alleen omdat ik wel eens eerder gelezen heb dat ze niet de steun kreeg die ze nodig had, terwijl ze dus nog wel gewoon samen waren. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe het zit via internet. Beter uitmaken dan voorliegen inderdaad, dat sowieso.

Ja daarom zei ik ook idd, ik ken het verhaal verder niet smile Maar wel slap van die jongen als hij haar al vaker niet de steun gaf als ze die nodig had.. Sommige mannen! Evil or Very Mad
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:42

Wat vervelend dat nu alles tegelijkertijd lijkt te komen. Ik wens je veel sterkte en hopelijk kun je het met hulp van je familie en vrienden een beetje verwerken.

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 30 jan 2011 - 0:53

Sterkte Bitterkoek! Hoe vervelend ook, ik denk ook dat het goed is dat je er nu achter komt dat het niet werkt en hij je niet aan het lijntje houdt omdat je in een moeilijke tijd zit. Maar dat maakt het niet minder kl*te. Dikke hug !

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Joli86 zo 30 jan 2011 - 1:00

Sterkte, een dikke knuff! hug
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:37

Heel veel sterkte met alles hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 5:31

Tnx meiden!

Natuurlijk is het maar beter dat hij het nu zegt dan later. Ik probeer het naast me neer te leggen en te accepteren.

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 30 jan 2011 - 10:49

Knap dat je dat probeert, logisch als het soms niet lukt. Heel veel sterkte in deze toch al zo moeilijke tijd!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Ella zo 30 jan 2011 - 10:51

Heel veel sterkte!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:49

Als iemand je niet welgemeend wil steunen, dan kan ie maar beter gaan dan je mooie woorden voorhouden als dat allemaal niets te betekenen heeft.
Als iemand je echt wil steunen, door dik en dun zou het niet eens als een 'moetje' moeten gelden. Dan zijn ze er voor je onvoorwaardelijk. En dat is hij niet.

Toch wens ik je heel veel sterkte. Wordt mij dan helemaal niks gegund?  - Pagina 2 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:57

CKC schreef:Als iemand je niet welgemeend wil steunen, dan kan ie maar beter gaan dan je mooie woorden voorhouden als dat allemaal niets te betekenen heeft.
Als iemand je echt wil steunen, door dik en dun zou het niet eens als een 'moetje' moeten gelden. Dan zijn ze er voor je onvoorwaardelijk. En dat is hij niet.

Toch wens ik je heel veel sterkte. Wordt mij dan helemaal niks gegund?  - Pagina 2 699888

Zo phoe, wat een mooie woorden! Dank je wel! smile

Gast
Gast

Bericht  MADDIE di 1 feb 2011 - 6:52

heej meis, wat naar is dat allemaal zeg! Heb eerder al een topic van je gelezen over toen hij op vakantie was. Hoopte zo dat het goed zou komen tussen jullie. Maar ben het wel met de meiden eens, hoe moeilijk ook, beter nu als over vijf maanden terwijl hij nu al twijfelt.
Sterkte de komende tijd! hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 10:31

Heel veel sterkte meis hug

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: