Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Travelgurly di 4 sep 2012 - 2:48

Aangezien wij in januari ons eerste kindje verwachten willen we begin december nog 2 nachten even samen weg. Nu zoek ik een leuk mooi hotel, met wat luxere kamers. ik weet dat van der valk altijd leuke thema kamers heeft maar wie heeft er nog een leuke tip voor mij?

We willen evt naar de kerstmarkt, thermen , bos, stad of iets anders leuks.

Wie weet een leuk hotel?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:01

In Nijmegen zit echt een supermooi boetiekhotel (in het centrum). Manna heet het.

Heb net even foto's van de kamers zitten kijken vooral kamer 7 is echt liefde haha. Het is wel behoorlijk strak daar moet je van houden maar het is wel chique. Niet meer dan 10 kamers hebben ze volgens mij. En daarnaast is het restaurant echt heerlijk. (Heb er gegeten).

Nijmegen zelf vind ik ook heel erg leuk met kerst, de sfeer is er echt heel erg fijn. Geen massa's mensen zoals in grotere steden maar wel die december-achtige gezelligheid. De kerstmarkt, je kunt de grens over naar Kleve (nog grotere Duitse kerstmark), je kunt naar het Sanadome of Therme. Gewoon lekker wat winkelen, wat wandelen in de ooijpolder.

Alles voor een romantisch weekendje I love you


Edit: De website van Manna vind ik trouwens niet zo goed. Als je foto's van de kamers wilt zien moet je even zoeken. (Als je rechtsboven op Sleep klikt dan kom je bij de kamers en arragementen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  _Femme di 4 sep 2012 - 3:12

Ik weet niet wat je budget is? Maar als je echt los wilt gaan zit er midden in het centrum van antwerpen een heel mooi romantische hotel, de witte lelie!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:14

Eden design hotel Maastricht vind ik erg mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Snoes di 4 sep 2012 - 3:43

Hotel - Restaurant Des Ardennes in Hoscheid, Luxemburg.

Niet in België, Nederland of Duitsland dus, maar wel een énorme aanrader. Je hebt daar deluxe kamers met bubbelbad, regen/massagedouche etc, heerlijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Travelgurly di 4 sep 2012 - 23:06

oooh ziet er allemaal erg leuk uit. wordt nog lastig een keuze te maken. Ga ze aan mijn vriend voorleggen, mag hij kiezen:lol:
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Ooh La La! wo 5 sep 2012 - 0:10

Het design hotel in Kortrijk (d-hotel) of het Townhouse hotel in Maastricht.



Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 0:14

Ik vind het Lindner hotel in Antwerpen erg mooi. Mooie luxe kamers en lekker ontbijt! En in Antwerpen is genoeg te doen oa een lange winkelstraat en een Zoo vlakbij het station

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Error wo 5 sep 2012 - 0:41

Punk'd schreef:In Nijmegen zit echt een supermooi boetiekhotel (in het centrum). Manna heet het.

Heb net even foto's van de kamers zitten kijken vooral kamer 7 is echt liefde haha. Het is wel behoorlijk strak daar moet je van houden maar het is wel chique. Niet meer dan 10 kamers hebben ze volgens mij. En daarnaast is het restaurant echt heerlijk. (Heb er gegeten).

Nijmegen zelf vind ik ook heel erg leuk met kerst, de sfeer is er echt heel erg fijn. Geen massa's mensen zoals in grotere steden maar wel die december-achtige gezelligheid. De kerstmarkt, je kunt de grens over naar Kleve (nog grotere Duitse kerstmark), je kunt naar het Sanadome of Therme. Gewoon lekker wat winkelen, wat wandelen in de ooijpolder.

Alles voor een romantisch weekendje I love you


Edit: De website van Manna vind ik trouwens niet zo goed. Als je foto's van de kamers wilt zien moet je even zoeken. (Als je rechtsboven op Sleep klikt dan kom je bij de kamers en arragementen).

+1, deze is echt heel mooi! (ben er zelf niet geweest, maar heb foto's gezien van een collega) En Nijmegen zelf is ook gewoon leuk! Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? 3079029344
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ? Empty Re: Tips luxe hotel in NL, Belgie of Duitsland ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum